Freyát körülvevő széltömeg miatt nehezen lehet látni őt, viszont bentről mindent tisztán látott. Megfigyelte a csapatok elhelyezését. Elgondolkozott, hova lenne a leglogikusabb támadniuk. Az egyetlen zsák, amit nem támadtak az Shiozakinál volt. A csapatuk áttudja törni a védő falat, csak Shishidával szemben senki sem tudna kiállni. De talán nem is kell...
- Menjetek Shiozakihoz! – utasít a kommunikátorba Freya
- Te megőrültél! A nagy gorillával nem tudunk elbánni! – aggodalmaskodik Aoyama
- Ha nem tudjuk elgyőzni, akkor eltereljük a figyelmét!
- Erre ki lenne képes? – elmélkedik Aoyama, majd észreveszi, hogy mindenki őt nézi – ÉN?!
- Te vagy közülünk a legfeltűnőbb. – magyarázza Hatsume
- R-rendben! Vállalom! – igyekszik összeszedni bátorságát
- A többiek elintézik a védelmezőt, de vigyázzatok–
Elmegy Freya hangja. Mindenki ő rá fordítja a tekintetét. Bakugo közvetlen támadja a szélpajzsot, szerencsére nem törte meg. Freya igyekszik a legmesszebbre kerülni tőle.
Most a többieken a sor, hogy cselekedjenek.- Induljunk srácok! – mondja lelkesen Hatsume és megrohamozzák Shishidát
Amint közelebb érnek, a nagyfiú észreveszi őket. Az útjukat állja, nehogy közel menjenek Shiozakihoz. Aoyama igyekezett bevetni magát a terv szerint.
- Monsieur! Úgy látom elkéne önnek egy alapos mozsdás! Mert hát a szaga... intolérable...
Shishida megértette a sértő szavakat és elkezdet dühös léptekkel közeledni hozzá. Aoyama remegő lábakkal igyekezet hátra lépni, hogy magához vonzza az őrt. Közben a többiek csendeben elhaladtak mellette. Két méterrel álltak meg Shiozaki előtt.
- Shishida! Itt vagy? – kérdi gyanakvóan az indagömbben lévő lány
Nem kap választ.
- Yanagi! – szól hozzá Hatsume – Ezt juttasd a pajzson belülre! – át nyújt egy gombszerű kis tárgyat
- Ez mi?
- Egy új találmányom! – mondja boldogan
Yanagi nem kérdezett többet és óvatosan bereptette a tárgyat.
Hatsume elővett egy távirányítót, amin sok gomb volt számokkal ellátva.- Ez volt a 21-es... – mondja és lenyomja azt
A zöld labdából sikítást hallottak a versenyzők. Kívülről elektromos vibrálásokat lehetett látni. A pajzs megszűnt. Shiozaki kiütve feküdt a földön.
- Mi volt ez? – kérdezi riadtan Tsunotori
- Elkezdtem foglalkozni a bombákkal az elmúlt időben. – meséli a feltaláló – Kikísérleteztem egy olyan tárgyat, ami nem okoz felfordulás a környezetében és a gonosztevők ellen 100%-osan hatásos. Nagyon jól teljesített az én szupercuki babám!
- Shiozaki jól van? – aggódik Yanagi
- Persze! Nem lesz baja!
- SRÁCOK! – szólal meg a távolból Aoyama hangja
Mikor oda fordulnak, látják a feléjük közelgő Shishidát.
Tsunotori habozás nélkül szarvaival megcélozza a „civilt" és ellövi őket. Pont középen el is találja. A zsákszövete elszakadt tőle és a liszt kifolyt belőle.
YOU ARE READING
Új Kezdet (bnha)
FanfictionA történetünk onnan kezdődik, hogy miután Deku legyőzte All For One-t és Tomurát megmentette azóta eltelt három hónap. Lassan kezd minden vissza állni a régi kerékvágásba. Az akadémián is lassan visszatér az oktatási rend és a híres 1/A osztály átlé...