O gün sabah okula eteğimi giyip,büyük bir özenle evden çıktım.Okula geldim.Biranda herkes bana bakıyordu. Utanmıştım.Sonra sınıflara geçtik.Hoca geldiğinde olmadığım ingilizce sınavı için aşağıya inmemi söylemişti. Koşarak kapıdan geri geri çıkıyordum.Tam kapıyı kapatacakken önüme yakışıklı bir çocuk çıktı.Bana"Dikkat etsene"dedi.Bende "Bilerek olmadı"dedim o da "Olmasın"dedi.Ben de "Senin yüzünden sınava geç kalıyorum. Önümden çıkar mısın?Pis ukala "dedim ve bana baka kalmıştı.Sonra merdivenleri ikişer ikişer inerek aşağıya geldim. Hoca kağıdı verdi .Derin bir nefes aldım.Sonra özenle yazmaya başladım.Arka sayfayı çevirdim.Hemen yaptım.Ve sınıfa girdim. Sınıfa tam girdim.Ve ne göreyim?O çocuk bizim sınıfta kendini tanıtıyor .Yeni gelmiş.Ve benim yerimde oturuyordu. Mecburen yanına oturdum.Ve bana "Kusura bakma,pislik ukala ile oturuyorsun. "Dedi. Demekki öyle demem onu sinir etmişti.Ben de "Evet,biraz öyle oldu tabi."dedim ve yüzündeki gıcık gülümseme yok olmuştu. Yakışıklı biriydi.Siyah rampa saçları,mor supralarıyla dikkat çekiyordu.Yani ilgimi çekmedi değil. Bugün sürekli aklım ondaydı. Teneffüste gelip benimle tanıştı.Ismimi sordu.Onun ismi ise POYRAZ'mış.Neyse güzelliklere yelken açan hayatıma hoşgeldin POYRAZ...
BEGENIP YORUM ATARSANIZ SEVINIRIM ÖNEMLE RİCA OLUNUR!!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE SEN VE BEN
RandomKızın biriydim BEN sen den önce şimdi sen geldin kızın biri değilim BEN...