;*:););*:););*:););*;):);*:);):*;):);*:);):*

26 1 3
                                    

O gün sabah şişmiş olan gözlerimi hayata açtım. Yatağımdan kalktım. Sonra siyah dar pantolon ve siyah düz V yaka tişörtümü giydim. Sonra lavaboya gittim. Saçımı taradım. Ardından biraz geriye çekilip saçlarımı öne attım , ve ellerimle bütün hepsini sıkarak , çıkan yerlerini topladım ve kafamı toplu bir şekilde kaldırdım. Ardından tokamı aldım ve bileğime geçirdim. Saçımı çevirdim ve tokayı saçıma geçirip 2 kere doladım. Sonra yüzüme kremimi ve tişörtüme parfümümü sıktım. Ardından çantamı ve anahtarımı alıp evden çıktım. Merdivenleri ikişer ikişer indim. Sonra kafam önde yürümeye başladım. Kafamı kaldırdığımda kendimi okulun önünde buldum. Okulun içerisine girdiğim an herkes bana bakmaya başladı. Nedeni bilmiyordum. Acaba yüzümde bir şey mi vardı? diye düşünerek elimi yüzüme götürdüm. Ve bişey olmadığını hissettim. Sonra bir anda gözlerin arkaya kaydığını fark ettim. Meğerse okulumuzun tatlı fame çocuğu yani benim sevgilim Poyraz peşimden koşuyordu. Tam aramızda belli bir mesafe vardı ki.... Bir anda bana sarıldığını hissettim. Kulağıma " Seni çok özledim Meleğim." dedi. Ve sanki ağlıyor gibiydi. Sonra ayrıldım ve ellerini tuttum. Kanı çekilmiş, bembeyaz, buz gibi olmuştu. Yüzüne baktığımda ise gözleri şişmiş ve mosmor olmuştu. Yüzü de elleri gibi bembeyazdı. Ona " Noldu canım? Iyi misin ?" Diye sordum. O ise " Miray hiç iyi değilim. Çok kötüyüm." Dedi. Ben ise " Peki neden hayatım?" Dedim. O ise " Dün gece gözlerimi açtım. Ve saat 4.00 'dı. Susadığımı hissettim. Kalktım ve mutfağa doğru yürümeye başladım. Mutfağa girdim suyumu içtim ve bir bardak daha doldurdum. Tam odama gidiyordum ki birde ne göreyim annem yerde kanlar içinde yatıyor. Elimdeki bardak yere düştü. Hemen anneme doğru koştum. Ve elimle vücudunun üstündeki kanı gezdim. Çok kan kaybediyordu. Ve balkon kapısı açıktı. O an anladım ki eve hırsız girmiş.Ya da başka bişey. Yerde bir bıçak vardı. Annemi tam kalbimden bıçaklamıştı. O an hiçbir şey yapamıyordum. Sonra hemen telefonu aldım ve ambulansı aradım. Ardından 5 dk sonra ambulans geldi. Annemi sedyeyle kaldırdılar. Bende onları takip ettim. Işte sonra hastane falan ya öf neyse seni bu konuyla sıkmıyım boşver." Dedi. Bense ona " Saçmalama lütfen devam et." Bana baktı biraz gülümsedi ve devam etti." Hastaneye gittik. Annemi ameliyathaneye aldılar. Ben de kapıda bekledim. Aradan bi saat sonra doktor çıktı ve bana şunları söyledi. " Özür dilerim genç adam anneni kaybettik." Dedi. O an hayat durdu işte hayatımda ilk defa ağlamaya başladım. Çok kötüyüm işte bu yüzden." Dedi ben ise yüzümden düşen bir damla yaşı sildim. Ve ona sımsıkı sarıldım." Çok üzüldüm. Başın sağolsun. Bak şunu unutma ki ben her zaman senin yanındayım. Hep birlikte olucaz seni bırakmayacağım." Dedim. Ve kafasını göğsüme yasladı. Ve uyuya kaldı. Ben ise ne kadar zor bir gün ve zaman geçirdiğini düşünüyordum. Elimle saçının arasında gezindim. Sonra hocamızı gördüm ve ona " Hocam Poyraz çok zor zaman geçiriyor sizden ricam bugünlük bizi idare etseniz ben onu eve götürsem?". Dedim.Hoca ise " Tamam anladım. Tabiki götürebilirsin ama bugünlük ." Dedi . Ben de kafamı sallayıp küçük bir şekilde gülümsedim. Hocamız çok anlayışlı bir bayandı. Izin vermesine pek şaşırmamıştım. Poyraz' ın yanına gittim onu kaldırdım. Ve yürümeye başladık. Evi uzaktı. O yüzden bir taksiye bindik. Ve aradan 45 dk sonra evlerinin önünde durduk. Taksiye parayı ödedim ve taksiden indik...

BÖLÜMÜ BEGENIP YORUM ATARSANIZZ SEVINIRIM....

:) :* ;) :) :* ; ):);*:);):*;):*:);):*;):)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 27, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SADECE SEN VE BENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin