Poyraz ile günden güne iyi anlaşıyoruz.Hatta bana lakap koydu."Panda" önce baya tepki gösterdim."Kiloluysam söyle de rahat et."falan diye ama o buna karşı çıkıyor."Hayır kilolu değilsin.Sadece öylesine diyorum.Hem Pandalar tatlıdır."cevabını alıyordum.Bense ona tabiki UYUZ diyorum. Çünkü harbi uyuz. Öylece okulda onunla uğraşıyorum.Ve tabi sürekli yan yana olduğumuz için Cenk ve onun arkadaşları bize tuhaf tuhaf bakıyordu. Yanımızdan geçerken gıcık gıcık gülümsemeleri yok oluyordu.Ama Poyraz çok yakışıklıydî.Siyah rampa saçları ,ela gözleri ,beyaz teni ile uyum sağlıyordu. Ve Poyraz muhteşem basketbol oynuyordu.Onu izlerken kayboluyordum adetâ.Saha da onu tutmak imkânsızdı. Ondan gözümü alamıyordum. Sürekli yan yana olmak istiyorum. Önceden hafta sonu tatillerini beklerken şimdi nefret ediyordum çünkü ne de olsa 2 gün ayrılık. Sabahları okula geldiğimde onun en yakın kız arkadaşı olan Defne'den telefonunu alıp onu arıyordum.Ben uykudan kaldırıyordum.Ve buarada en iyi yaptığı şeylerden biri de paten sürmek.Tam onu beklerken kafamı bir çevirdim.Siyah şortu,siyah tişörtü ve kafasındaki şapkası ile çok dikkat çekiyordu. O an dan itibaren gözlerimi ondan ayıramıyorum.Sonra pateni ile yanıma geldi.Ve oturdu. Bense hala ona öylece bakıyordum.Bana "Bişey mi oldu."dedi.Bense ona "Yoo,hayır gözlerimi sizden alamıyorum bayım."dedim.Ve güldüm.O da gülüyordu.Ben gülüyordum belki ama bana çok yakışıklı gelmişti.Işte o gün fark ettim ki ben Miray'ın 2.kez aşık olduğu gün.Hemen telefonumu açıp tarihe baktım.22 Haziran'dı. Cenk'ten bir ay bile olmamıştı.Peki yaralarım?Onlara noldu?...
BÖLÜMÜ BEGENIP YORUM ATARSANIZ SEVINIRIM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE SEN VE BEN
RandomKızın biriydim BEN sen den önce şimdi sen geldin kızın biri değilim BEN...