VE YİNE CENK'TEN BİR DARBE

37 3 2
                                    

Bütün dersler bitti.Cantami açtım,kalemlerimi topladım. Çantami ve ceketimi aldım. Dışarı çıktım. Kapının önünde Cenk duruyordu. Bana gelip şunları söyledi;
-Seni seviyorum demem tabiki yalandı.Seni sevmiyorum.Seni test ettim.Ama sen umduğum  şeyleri yapmadın başarılı.dedi ben ise sinirden ölücektim.Bense ona;
-Sen ne sanıyorsun?Pardon da ben adam olmayanlarla ilgilenmiyorum.Gerci konu adamlığa geldi.Sen git istersen.dedim.O an Cenk sinirden orada öylece kaldı.Sonra yavaş yavaş kaplumbağa gibi eve doğru yol aldım.Aslında eve gitmek istemiyordum. Çünkü her ne kadar Cenk'in söylediklerini takmamış gibi gözüksem de aslında canım yanıyordu.Sanki gene bir darbe almıştım.Yaralarım kabuk bağlamadan tekrar kanıyordu.Çok canım yanıyordu. Çok...Eve geldim çantami kapının önüne attım. Büyük bir özenle yavaş yavaş ayakkabımın iplerini çözdüm.İceri girdim.Annem sınav nasıl geçti?diye bağırdı.Ben de "Iyi geçti"diye seslendim.Kardesim Efe ile birlikte biraz oyun oynadık.Sonra koşarak odama geçtim.Yatağın üzerine kendimi attım.Cok yorulmuştum.Saat suan 18.00'dı   ben de iki saat uyumaya düşündüm kıyafetlerimi değiştirdim.Yatagimin içine girdim.Telefonumun çalar saatini 20.00'a ayarladım.Ve tam uyuyacağım derken.Mesaj geldi.Kendimi yastığa doğru çekerken mesajın ondan geldiğini fark ettim.Evet Cenk'ti.Bana "Seni seviyorum."mesajı atıp sonra "Ah pardon yanlış yazmışım".diye tekrar mesaj attı.Tabi ki uykum kaçmıştı. Başım ağrıyordu.Ben de ona"Neyse önemli değil ben şimdi seni engelliyimde bir daha atamasını. "Diye mesaj attım.Kesinlikle sinir olmuştu ki görüldü attı.Ama bugün yaptıkları yine beni yaralamıştı. Artık önüme yaralarıma merhem olucak birinin çıkmasını beklemeliydim. Aldığım darbeler yeter artık bana...
BÖLÜMÜ BEGENİP YORUM ATARSANIZ SEVINIRIM....

SADECE SEN VE BENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin