Bölüm Türü: OneShot
Ship:Mommy-Tolly (Tommy x Molly)
_______________________________________________________
Anlatıcı POV:
Bunu beklemiyordu. Yıllardır bu sularda yaşıyordu fakat hiç böyle bir durumla karşılaşmamıştı.
Tommy, 19 yaşında, okyanusun en derin bölgelerinde yaşayan bir deniz erkeğiydi. İnsan dünyasından habersiz değildi elbet. Onları yakalamaya çalışan çok insan vardı.
Her yıl bir hafta boyunca gemiler onları yakalamak için okyanusu ararlardı. Böyle değişik deniz yaratıklarını yakalamak için özel gemiler ve bu gemilerin başında da kaptanlar vardı. Yaratıklar yakalanıp kraliyet sarayında gösteriye çıkarılıyordu.
Tommy'nin abisi Techno da bu gemilerden birine kurban gitmişti. Tek amacı kardeşini koruyabilmekti. Ama yanlış bir hesaplama göğsüne bir kılıçla sonuçlanmıştı.
Tommy, bir balık ağına takılmış, yukarı çekilirken bunları düşünüyordu. Arkadaşı Tubbo'nun oğlu Micheal'ı kurtarmaya çalışırken yanlışlıkla kendisi ağa düşmüştü.
-Beyler buraya bakın, diye bağırdı adam. Sesindeki açgözlülük Tommy'yi korkutmaya yetiyordu. Bir süre sonra etrafında bir sürü insan vardı. Hepsi aralarında konuşuyorlardı. Kimisi onun pullarını takı yapıp para kazanmak için yolmak istiyordu, kimisi ise onu öldürmek...
-Kaptanı çağırmamız gerek. Ne yapacağımıza o karar vermeli, içlerinden biri yüksek sesle söyledi. Evet, her ne kadar bu bir gemi de olsa başında biri vardı ve en son kararı o verecekti. Topluluğun içinden biri koşup geminin iç kabinine girdi.
Tommy, umudunu kaybetmiş bir şekilde güvertede uzanıyordu. Öleceğine emindi. Bunların hiçbirinin yaşanmamış olmasını dilerdi ama olmuştu işte. Ve uzun bir süre etrafında kimse olmayacaktı. Yapayalnızdı.
-Neler oluyor burada, bir kadının sert sesi geldi. Tommy başını kaldırmadı ama bir el onu saçından tutup yukarı bakmaya zorladı. Az önce bağıran kadınla göz göze geldi.
Kadın 1.75 boylarında ve inceydi. Açık kumral saçları ve mavi gözleri, onu güneşin altında olduğundan çok daha güzel gösteriyordu. Tommy neden olduğunu anlamadığı bir şekilde büyülenmişti.
"Kaptan, ağa takılan adam bu. Karar senin. Ney yapmalıyız?" Az önce onu çağırmaya giden kişi konuştu.
Kadın gözlerini genç adamın üzerinde gezdirdi. Gözleri daha çok kuyruğundaydı. Parlaklık düzeyine göre kazanacağı parayı hesaplıyordu. En azından Tommy bunu düşündüğüne emindi. Genç olduğu için o ve onun yaşındakileri suyun üzerinde görme olasılığı azdı. Bu da onu paha biçilemez yapıyordu.
Kadın Tommy'ye yaklaştı ve tam onun hizasında eğildi. Artık yüz yüzeydiler. Kadın ani bir hareketle onu çenesinden yakaladı ve yüzünü incelemeye başladı. Çene hatlarındaki pulları ve kulak uçlarındaki solungaçlara baktı.
Kadın en sonunda çekildi ve etrafta avını bekleyen aslanlar gibi bekleyen adamlara emrini verdi: "Onu bağlayıp akvaryumlardan birine atın. Köye dönünce de ofisime taşıyın."
Bu emirle birlikte iki adam Tommy'yi önce kuyruğunu ikiye katlayıp, sonra da ellerini arkadan bağladılar. Buna ek bağırıp yardım çağırmaması için de ağzına bir bez geçirdiler.
...
"Umarım şartlarımızdan memnunsundur."
Tommy düşüncelerinden sıyrılıp karşısında ona yüzünde bir sırıtışla bakan kadına gözlerini çevirdi. Gemideki tayfa o ne dediyse hepsini birebir yapmıştı. Onu bağlamış, gemide sirenleri yakaladıktan sonra koydukları camdan hazneye koymuş, gemi limana dönüş yapınca da onu -adının Molly olduğunu öğrendiği- kaptanın çalışma odasında bulunan akvaryuma atmışlardı. Elleri, kuyruğu ve ağzı hala bağlıydı.
Molly, sandalyesinde oturmuş, ayaklarını masaya koymuştu. Yüzündeki ifade rahattı. Şuanda bulunduğu durumdan memnun olduğu belliydi.
"Sana başına ne geleceğini anlatayım." Tommy'nin aklını okumuş gibi konuşmaya başladı.
"Haftaya kraliçe büyük bir parti düzenliyor, beni de senin gibi sirenleri yakalamam için gönderdi." Bunların hepsi Tommy'nin bildiği şeylerdi.
"Anlayacağın bundan para kazanıyoruz ve açık konuşmak gerekirse, kellen ve kuyruğun bir servet değerinde." Tommy'nin kalbi yeniden atmaya başladı. Artık öleceğinden kesin emindi. Bunu kabul etmiş gibi kafasını eğdi.
"Ama..."
Bir anda kafasını kaldırınca Molly'nin yüzündeki gülümseme büyüdü:
"Böylesine güzel ve böylesine büyüleyici bir varlığı öldürmek yazık olur, değil mi?"
Ne yani? Onu öldürmeyecek miydi?
"Kraliçenin seni satın almasına izin vermeyeceğim. Sadece büyük miktarda bir para için kiralanacaksın. Eminim ki senin için milyonlar verecektir."
"Ne de olsa..." kadın gözlerini kıstı ve söylediği sözler Tommy'nin yüzünün yanmasına sebep oldu.
"Okyanusun en güzel canlısı benim ellerimde..."