Dostum bu babapıro tepkileri nerden buluyorsunuz aklım almıyor
_____________________________________________________
Dream: Önce gözleri ve ağzı açık kaldı sonra da ne kahkaha attı bi bilsen offf.
George: Uyuyordu. HA ŞAKA ŞAKA GÜL DİYE. Saygısızlık olmasın diye hiçbir yorumda bulunmadı ama dudağının kenarında oluşan sırıtıştan duygularını anlayabiliyordun.
Sapnap: Güleceğini sandın DİMİ AMA HAYIIIRRR. Şey şaşkınlıktan ne diyeceğini bilemedi. Ama şöyle içinden bir oh çekmedi değil.
Tommy: Adamım bu veledin kahkahasını duymalıydın. Artık nefes alamayacak hale geldi.
Tubbo: Buzlu suyun yeterli olmadığını düşünüyor. Muhtemelen eline benzin ve çakmak verecek.
Ranboo: "Ehm what the sigma"
Niki: YÜRÜ BE YENE (bunu ben diyorum). Onun aslında endişeleneceğini sandın değil mi? HAYIIIIRR. Yani kahkaha ata ata gülmedi ama bana kuşlar dedi ki kıkırdama sesleri duymuşlar ondan.
Jschlatt: Çok klasik kahkaha attı ama bu benim kitabım olduğu ve istediğimi yazabileceğim için ben birkaç ekleme yapiyim. Hani şu Jenga oynadıkları videoda birbirlerinin kafasında şişe kırmışlardı ya, bu gitti aynısını sunucuya yaptı (sonra da teşekkür etmek için sana da yaptı. Onun teşekkür etme anlayışı bu)
Technoblade: Sen yapmadan önce o yaptı.
Quackity: (Arkadaşşak yavşak yapmam istenmiş. Peki bu ne demek? Artık borcu 15000 dolar) "Oooooo mamacita... Benim için bunu yapabileceğini bilmiyordum. Düşünüyorum da programdan sonra biryerlere mi gitsek?"
_______________________________________________________________
Adamım alkollü bir gecenin sabahında yazma kararı aldığım kitabın 1k okuma aldığını asla tahmin edemezdim
NEYSE BANA TEPKİ VERİN BUNDAN ÇOK ZEVK ALDIĞIMI FARK ETTİM ---->