Wattpad'e yazmaya başladığım zaman hiç tepki yazacağım aklıma gelmemişti (iyideğilim)
Bu arada bu c! au yani Smp'de geçiyor yayıncı değiller
Tepki: Onlara sarıldınız/sarılmak için yanlarına geliyorsunuz (TEPKİ ÇOK ORİJİNAL TAMAM MI KESİNLİKLE GECENİN BİR YARISINDA AKLIMA TEPKİ GELMEDİĞİ İÇİN DEĞİL)
_____________________________________________________________________
c!Dream 💚🖤: NUH UH. Hayır dostum. Gerçekten ona sarılabileceğini mi sandın? Bu adam baştan aşağı saf kötülük. Ayrıca sana olan bakışları seni ürkütüyor ve titremene sebep oluyor. Gerçekten sana kollarını öylece sarılman için açacağını mı sandın? Hayıııır...Ama eğer onun kalbinde azıcık bir değerin varsa (yani lore boyunca onun yanında olduysan, onun adına savaştıysan, Tommy'ye acımasız davrandıysan, her dediğini sorgulamadan yaptıysan, onun oyunlarına geldiysen ve işgencelerine ve obsesif davranışlarına göz yumduysan) sen ona sarılmak içi ellerini boynuna doladığında kollarını beline dolayacak. Ama bunun bir daha olacağını düşünüyorsan:
al
c!George 💙😴: Yaaaniiii... İnan çok bilmiyorum. Sarılmak istiyorsan önce onu kış uykusundan uyandırmalısın. Onu bir ağaca sırtını dayamış gözleri kapalı halde buldun. Tanrım, bu adam ayakta da uyuyabiliyordu. Onu nazikçe uyandırmak yerine ayağına sertçe bastın. Gözleri fal taşı gibi açılarak uyandı. Sana baktığında onu kendine çekip sarıldın ama karşılık vermedi.
c!Sapnap 🧡🔥: Dream Team arasında en iyisi Sapnap olabilir. Yani sarılma konusunda. Sen onun yanına gelip kollarını açtığında sana gülümseyerek sarıldı. Açıkçası biraz üşümüştün. Ona sarılmanın sebebi de buydu. Blaze olduğu için sıcacıktı ve seninle temasa geçer geçmez bunu hissettin.
c!Tommy ❤️👶: Bu veleti (arkadaşşaklar kimseden nefret etmiyorum) nasıl anlatsam bilmiyorum. Ama ondan da öyle sıcacık ve içten bir sarılma bekleme. Sonuçta birine sarılıp sevgi hissedeli uzun zaman oldu. Yine de sana sarılacak. Her şeyin yükü omuzlarında biriktiği için en sonunda duygusallaşıp ağlayacak mı? Hayır. Hatta kucaklaşmanız uzun sürerse bir süre sonra piçlik yapıp tekme atıp kaçacak.
c!Tubbo 🐐: Onun yanına gittiğinde neden geldiğini bilmiyordu ama ona sarılmak istemen ONUN İSTEDİĞİ bir şey değildi. Biriyle fiziksel temastan hoşlanmadığı için değil, bunun utanç verici olduğunu düşünüyor. Öfkeli bir kişiliğe sahip (masum bebek falan değil kimse beni buna inandıramaz) olması elbette senin suçun değil ama ne yalan söyleyeyim... ona sarıldığında utanmadan "Bu çok utanç verici." dedi.
c!Wilbur 🎸🚬:(Bu çok eğlenceli olacak) Sen onun yanına sarılmak için geldiğinde sana gülümsedi ama bu gülümseme içten değildi... Alaycıydı(daşak geçiyor seninle hihihaha)
W: Bir sorun mu canım? *Gözlerini seninkilere dikmişti ve ayrılacağa da benzemiyordu.
S:Buraya sarılmaya geldim ama o kadar da çok götün kalkmasın sadece morale ihtiyacım var. *Sesinin kendinden emin çıkmasına özen göstererek konuştun.
W: Ağzına hiç küfür yakışmıyor sevgilim. Belki kibarca istesen sana istediğini verirdim. *Bunu derken ağzındaki sigarayı eline alıp dumanı üfledi.
O an aklına iyi bir fikir geldi. Wilbur'un, Quackity'den ne kadar nefret ettiğini biliyordun. Onu kışkırtmaya (ne deniyor ona) karar verdin.
S: Hadi ama... Eminim Quackity küfür etmemi hiç umursmaz bana istediğimi verirdi. *Küstah ve kendini beğenmiş bir bakış attın
Bunun üzerine Wilbur elindeki sigarayı atıp sana sıkı sıkı sarıldı. O kadar sıkı ki canını acıtacak kadar... Sanki nefes almakta zorlanıyormuş gibi hissettin.
S: Wilbur... Bu kadar yete- *Wilbur sözünü kesti eli kafanın arkasına gidip saçlarını kavradı ve kulağına şunları fısıldadı: "Yn, eğer bir daha bana o pislikten bahsedersen seni kendi ellerimle boğarım."
c!Technoblade ⚔️: Onun yanına gittiğinde dikkatini çekmek için koluna dokunduğunda bile temasa aşırı tepki veriyordu. Fakat duygusal yardıma ihtiyacı olduğunu gördüğünde ne yapacağını biliyordu. Sadece yapmak istemiyordu. Temasa geçmek istemiyordu. Yine de yaptı. Hayatının en güzel birkaç saniyesiydi ama yine de güzeldi. Sarılırken yüzünü göremedin ama hafiften sırıttığını hissettin.
c!Quackity: Sen: Quackity
Q:Ne?
S:Sarı-
Q:Hayır
S:Ama-
Q:Hayır
_________________________________________________________________
Geri döndüm mü inanın hala bilmiyorum. Tek bildiğim x Reader kitaplarına ne yazacağım hakkında zerre fikrim olmaması. Ama yazacağım.
Bu bölüm kötü olduysa kusura bakmayın gecenin ikisinde yazıyorum ve kafam çok karışık
İstediğiniz tepkiler--->
İstediğiniz karakterler---->
Not: Bütün tepki boyunca medyadaki şarkı çalıyordu