*Yazarın gözünden
Her zamanki gibi sıradan bir gündü. Bir cuma çıkışı siktirnamemle (takdir) eve dönüyordum. O sırada arkadaşım dediki:
-Hey madafaka, Zorlu'ya gidiyoruz ve geliyorsun.
Konuşma özürlüsü olduğum için "A-ama" derken telefonu kapadı. Mecbur gidecektim. Yoksa götümde Zorlu'yu patlatabilirdi.
Buluştuk falan filan
"Aaa, hadi D&R'a gidelim de mal mal etrafa bakıp hiçbir şey almadan geri dönelim."
Bu fikir o an bize bir güneş gibi doğmuştu.
Gideriz falan işte
"Aaaaa kanka, şu TommyInnit'in kitabı değil mi?"
O an gözlerime inanamadım, gerçekten o kitap oradaydı. Tom bu kitabı Techno'nun anısına yazmıştı. Tabii ki almadım. Çünkü Türkçesi yoktu (lütfen dikkatinizi fiyata verin). E doğal olarak da ardımı (ne kadar kibarım) satsam alamazdım.
Akşam evde oturup Wattpad'de gezinirken kendi kitabımı hatırladım (normalde hiç huyum değildir) ve kitapçıda gördüğüm o kitap aklıma geldi. Fiyatını görmediğim için merak ediyordum. Belki de o kadar da kötü değildi fiyatı. Belki de içinde hala birer iyilik taneleri taşıyordu (lütfen indirimde ol lütfen lütfen lütfen indirimde ol).
D&R'ın sayfasına girdim ve ellerim titreye titreye o kitabın adını yazdım.
Ve gördüğüm şeyle şok içerisinde kaldım.
(O kargo bedava yazısı sana girsin)(evet sana)
Alnımdan ter, gözlerimden ise yaşlar akıyordu. Bana bunu nasıl yapardı. O lanet olası şey tam 500 liraydı (20 lirayı insan olarak görmüyoruz bu ekonomide). Bilgisayarımı kapattım ve odanın bir köşesine çekildim dizlerimi karnıma çekerek ağlamaya başladım (arkadaşşaklar böyle bir şey yapmadım).
Bunu kendime yediremiyordum. O çok yakınımdaydı, bense onu neredeyse elime almışken nasıl, nasıl o bunu bana yapardı?
Anneme soramazdım, zaten FNaF çizgi roman serisini ona aldırarak Suç ve Ceza okuyacağıma söz vermiştim (asla okumadım) (özür dilerim anne).
O kitap çocukken asla elde edemediğim o LoL Bebek gibiydi. Çok yakınımdaydı, ona dokunabiliyordum, elimde tutabiliyordum ama dışarı çıkaramıyordum.
Hayallerimi, umutlarımı, her şeyimi ekonomi sikip atmıştı.
Bense mal mal bakarak onu izleyecektim...
_________________________________________________________
Burada yazarın acıklı aşk hikayesini okudunuz (beyin hücreleriniz öldü).
Sizin de çok acıklı hikayelerinizi dinlemek çok isterim (istemiyorum).
Neyse ben yarın, öbür gün (ya da canım ne zaman isterse) Technoblade x Reader oneshot yazıcam bu kitaba. Çok duygusal olacak (O kadar duygusal ki ağlamaktan beyin hücreleriniz isyana geçecek).
Ama diğer kitaplara da yazacağım merak etmeyin (ağla buraya aklımdan geçenleri yazmayacağım).
Neyse hadi öptüm sizi bay