Twitter daki haberleri hepiniz duymuşsunuzdur. Wilbur eski sevgilisine şiddet uyguladığını itiraf etti. Attığı özür mesajında ise bu olayla dalga geçti.
Açıkçası hepimiz bu olayın şokundayız. Wilbur bunları doğrulamadan önce kendi kendime dedim ki hayır, o olamaz. Herkesin aklında sevimli biri olarak kalan adamın korkunç biri olması ne kadar doğru olabilir?
Ama bu sabah gördüğüm tweetle tüm inkarlarım yüzüme bir tokat gibi çarptı.
Wilbur x reader'a devam etmeyeceğim. Hatta kitabı siliyorum. Yazdığım hiçbir şeyde wilbur'un geçmesini istemiyorum. Bana istediğiniz her şeyi söyleyin ama bu kitapta da geçmeyecek.
Tüm bunların yanında, shebby adına gerçekten üzgünüm. Onun acılarını anlayamam ama anlattıkları bile ellerimin titremesine sebep oluyor. Şiddete uğramak, günlerce evde kilitli kalmak ve daha birçoğu...
Bir yandan da Dream SMP 'den tanıdığımız herkese, LoveJoy'un diğer üyelerine ve özellikle de Wilbur'u abisi olarak gören Tommy'ye üzülüyorum.
Aimsey yayınında bayağı bir içini döktü. Bunun sadece 1 haftalık konuşulacak bir şey olmadığını, birine işkence uygulamanın bir suç olduğunu ve Wilbur'un böyle bir olaydan sonra ceza alması gerektiğini anlattı.
Benim ne hissettiğime gelirsek; Wilbur'u çok severdim. Kendisi hepimiz gibi benim aklımda da iyi bir insan olarak kalmıştı. Bu haberleri okuduğumda neye uğradığımı şaşırdım. Kendisi hakkında edindiğim en eski ve kuru şüphe Fundy'nin videosunda evinin duvarlarının delik delik olmasıydı. Sanırım sinirlenip duvara vurdum gibi bir şey demişti.
Bunu görmezden geldim ama şimdi olayları duyunca daha fazla anlıyorum.Sonuç olarak umarım bu konuda hak ettiğini bulur. Aimsey'nin de dediği gibi bu 1 haftalık trend olan bir şey olmamalı. Ortada şiddete uğramış bir kadın var ve şiddet uygulayan her be kadar çok sevilen biri olsa da çekmesi gereken bir ceza var.