⁰Görev

31 5 2
                                    

Üstümdeki okul formasına aynadan son bir bakış attıktan sonra kendime sorgular gibi bir bakış atıp odamdan çıktım. Aslında okula normal öğrenciler gibi okumaya gitmiyordum. Tamam çok saçma oldu size her şeyi anlatayım.

2 gün önce

Telefonumun çalmasıyla yatağımdan doğruldum telefonun ekranındaki Mustafa Güven yazısını görür görmez hızla aramayı açtım.

-Buyurun Mustafa Bey.
-Kızım sana kaç kere dedim bana 'bey' deme abi de diye.
-Buyur Mustafa Abi
-Nehir senle görüşmem gereken bir konu var nereye geleceğini biliyorsun.
- Tabii ki bir saate oradayım.

Telefonu kapattıktan sonra ayağa kalkıp dolabımın karşısında durdum. Dolabın içinden beyaz tişört ve bol paça kot aldıktan hemen sonra kıyafetlerimi çabucak giyindim. Saçımı sıkı bir at kuyruğu yaptıktan sonra evden çıktım. Arabama bindikten sonra hemen yola koyuldum. Yarım saatlik yolculuğun ardından ormanın içindeki 3 katlı evin kapısının önüne geldim. Kapıyı siyah saçlı mavi gözlü bir genç kızı açtı galiba bu Mustafa Bey'in kızı Ela olmalıydı.

İçeri girdiğimde evin bahçesinde oturan Mustafa Bey'i gördüm. Hızlıca bahçeye girip Mustafa Bey'in yanına oturdum. Beni görünce bi baş selamı verip direkt konuya girdi.

"Seni önemli bir görev için buraya çağırdım" tahmin etmiştim. Ben pür dikkat onu dinlerken devam etti.

"Biliyorsun ki Evren Koleji'nde yaşanan gizemli cinayetler var" Tabii ki de biliyorum herkesin dilinde olan gizemli cinayetleri, konuşmasına devam etti.

"Bize verilen görev ise en iyi öğrencilerimizden bir tanesini olayı çözmesi için okula göndermek. Toplamda altı öğrenciyi görevlendirdik onlardan biri de sensin. Tabii kabul edersen"

Tabii siz benim işimi bilmiyorsunuz benim işim, size nasıl anlatsam, durun şöyle anlatayım. Sherlock Holmes gibi cinayet çözüyoruz ama Sherlock Holmes'tan farklı olarak bizi kimse tanımıyor. Olayları çözdükten sonra suçluları polise veriyoruz ve kimliğimiz gizli kalıyor.

"Görevi kabul edecek misin?" Tabii ki de kabul edecektim.

"Görevimi kabul ediyorum"

"Pekala sana ne yapacağını anlatayım. Size verilen görev somut deliller bulmak bu sana kolay bir şeymiş gibi gözükebilir ama yapılan cinayetlerde katilin arkasında herhangi bir delil bulunamadı. Sen tabii soracaksın nasıl somut değil bulacağız diye. Somut delilden kastım sadece cinayet aleti değil. Mesela bir uygulama olabilir uygulamadan konuştuğu mesajlaşmalar olabilir. Her şey bu kadar değil bizim düşündüğümüz şüpheliler var her öğrenciye bir şüpheli vereceğiz ve siz o şüphelinin her şeyini araştıracaksınız"

Mustafa Bey kahvesinden bir yudum aldıktan sonra devam etti.

"Okula öğrenci kılığında gireceksin sana yeni bir kimlik çıkarttık"

Elindeki kimliği aldım ve devam etti.

"Okul formanı evine gönderdik. Kimliğin değiştiği için hayat hikayenide değiştirdik" Masanın üzerinden aldığı dosyayı bana uzattı. Dosyanın ilk sayfasında Pelin Aktaş yazıyordu demek ki yeni adım buydu.

"Peki görevlendirilen diğer kişileri nasıl tanıyacağım"

"Orasını biraz eğlenceli hale getirmek istedik. Senin dışında görevlendirilen beş kişi de öğrenci kılığında olacak. Fakat bununla beraber sizin dışınızda iki veya üç kişi de olacak. Bunlar da öğretmen ve hademe kılığında olacak"

"Birbirinizi tanımanız için size bazı kelimeler vereceğiz. Siz bu kelimeleri cümle içinde kullanacaksınız. Bu kelimeler de sana verilen dosyanın içinde yazıyor"

Görev Adı: Kolej Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin