Нэгдүгээр хэсэг: Жефф

178 27 0
                                    

Нью Орлеанс. Шөнийн 21:35.

"HEY! STOP RIGHT NOW!! YOU F*CKING BASTARD!!!"

Нью Орлеанс хотын харанхуй гудмаар хүмүүсийн гүйлдэх, орилолдох чимээ хоршин сонстоно. Юу болж байгаа вэ гэвэл...

"Түүнийг яг одоо над дээр авчирж миний өмнө сөхрүүлэхгүй бол өөрсдийгөө үхсэнд тооцож болно шүү бүтэлгүй зулбсаганууд минь! ЮУГАА ХИЙГЭЭД БАЙГАА ЮМ!!! ОЧООД БАРИАД АВААЧ НОВШНУУДАА!"

Бусад залуус ганц эрийн араас цээжиндээ цус амтагдтал гүйх бол хойно нь нэгэн залуу халааснаасаа тамхи асаагуур гарган утаа суунаглуулах ажээ.

"Хөгийн Жефф!! Надаас урваж зүрхлэнэ гэнэ ээ!?"

Амандаа хараал тавьсаар машиндаа орж суухдаа утас нь дуугарч байгааг мэдэн автал

"Толгойлогчоо, асуудлыг бараг л цэгцэлчихсэн"

"Бараг л гэдэг чинь юу гэж байгаа юм? Дутуу үлдээсэн зүйл байгаа гэж үү?"

"Олон улсын мөрдөгчидийн замыг буруулж чадсан. Одоо зөвхөн Жефф новшийг тонилгох л үлдсэн!"

"Тэр нохойн гөлөг надаас хаа холддог юм! Чи сайн ажилалаа!" хэмээн таслаад утсаа хажуу суудал руугаа шидчихээд үрүүлээ нүдэхийг бодоход энэ залуу ихэд бухимдсан бололтой.

Гудамны мухарт хэсэг бүлэг залуус нэгэн эрийг бүчиж байлаа. Тэр залууг Жефф гэдэг юм.

"Well well... Finally you're caught. You'll have to go with us"

"Huh? Are you sure? I will never be caught by the f*cking Asians!!!"

Жефф уруулынхаа буланг өргөн чөтгөрийн инээд тодруулахад гудамны хаа нэгтэйгээс гангстерууд гараад ирэх нь тэр. Бүлгэмийн голд зогсох эр тэднийг шоолох аятай инээчихээд "Ohh Jeff..you are the loser!" гээд гангстеруудын нэгний цээж рүү хүчтэй жийхэд бусад залуус яах ёстойгоо ойлгон ширүүхэн тулалдааныг өрнүүлнэ.

Хүйтэн цемэнт дээр эвхрэлдэн хэвтэх залуус яагаад одоог хүртэл зодооны чадвараа дутуу хөгжүүлснээ гайхна. Тэд алдарт "Кatsuo" бүлгэмийн залуусыг яахан дийлж чадах билээ. Мэдээж шүү дээ.

"How sad. Your little gangsters have lost to us"

"Түүнийг барь! Толгойлогч руу явцгаая" гээд сэтэрсэн уруулаасаа гарсан цусыг Жеффийн нүүр лүү нулимав.

_________________________

"Түүнийг авчирлаа. Та яахаа өөр шийд дээ"

Залуус Жеффийн амыг скочоор таглаж гарыг нь бүдүүн олсоор чанга уясан байлаа.

Баруун гартаа хундаганы талаар дүүргэсэн час улаан дарс барьж зүүн гартаа тас хар өнгийн буу барьсан залуу буйдангаас босон түүн рүү чиглэхдээ гуталныхаа өсгийг тог тог хийлгэн дуугаргах нь Жефф гэгч эрд айдас гээчийг дээд цэгт нь мэдрүүлж чадаж байсан юм.

"You're not worse than i thought... How can you scare me with stupid detectives who can't do their jobs?"

Гэж хэлээд бахдалтай нь аргагүй өнөөх дарсаа түүний толгой дээрээс асгах аж. Хундагыг нь хана руу шидэхдээ хананд хүрч амжихаас өмнө буугаа тас хийлгэн юу ч үгүй газарт үүрүүлж орхих нь тэр. Уг эр бол нас залуухан, бууны чадварыг гарамгай эзэмшсэн, царай нь мундахгүй хүн билээ. Нэг үгээр дүгнэвэл түүнийг царайлаг чөтгөр гэмээр.

"Do you wanna see what i do now?" гэж хэлээд хүйтэн төмрөн буугаа арьсаар нь гүйлгэвэл өнөөх залуу өмдөндөө дусаах нь холгүй айж чичирч байсан юм.

"You are so brave. But you were out of luck. Мину, түүнийг сандал дээр суулгаад дөрвөн мөчийг нь хөл бариултай нь хүлээдэх!"

"Мэдлээ эрхэмээ" гээд түүний хэлсэн ёсоор хийв.

"Залуусаа би ойрд бэлтгэл хийгээгүй юм байна. Тэрнийг бай болгоход тохиромжтой гэж бодохгүй байна уу?" гэсэнд залуус инээлдэх бол Жефф юу хэлж байгааг нь ойлгохгүй ч лавдаг өөрт нь сайн зүйл тохиолдохгүйг хангалттай мэдэж байх нь тун өрөвдөлтэй. Гэхдээ үйлийн үр гэдэг байхаа? Тэр одоо хийсэн гэмийнхээ горыг амсаж байгаа юм л даа.

"Today is the last day of your life. But you won't be able to see the sun for the last time... Poor Jeff haha"

Буун дуу түс түс хийтэл өрөөг цуурайтуулж Жеффийн хүзүү, толгой, цээж, хэвлий, гар, хөл гээд бүхий л газарт нь сум нэвтэрч эцсийн амьсгалаа хураах нь энэ. Харин тэрний үхлийг баяртайгаар үйлдсэн эр бууны хошуунаас суунаглах утааг үлээсээр ийн өгүүлнэ.

"Тийм ч урамтай бэлтгэл байсангүй дээ. Гэхдээ та нар ч гэсэн хараад ав. Энэ бол сургамж. Нохой эзнээ хазахаар юу болдог билээ."

"Ойлголоо эрхэмээ" бүгд дуу нэгтээ ийн хэлэв.

"Ойлгосон бол түүний цогцсыг аятайхан зайлуулчих. Маргааш бид Солонгос руу буцах ёстой."































Заа сайн байцгаана уу. Шинэ бичвэрээр эргэн уулзаж байгаадаа баяртай байна аа кккк. Он гарсны дараа бичье гэж бодсон чинь санаагаа мартах гээд байсан болохоор чадсангүй ээ ххэ. Таалагдсан бол мэдээж VOTE. Дараагийн хэсэг удахгүй орох болно оо Воохоо❤❤❤




$Kill them$Where stories live. Discover now