12:00
Kicsit fáradtan ébredtem. ,,Hogy aludtál?!" Kérdeztem Andrist. ,,Hát tesó, azon kívül hogy olyan volt mintha négy ember bámult volna folyamatosan, elég jól!" Mondta Andris miközben a pafont bámulta. ,,De nem tudtnak bámulni, hiszen csak festve vannak!" Mondtam Andrisnak nevetve. ,,De akkor is!" Mondta Andris nevetve miközben ki pattant az ágyából. ,,Tesó,isten bizony, hogy valami ruhát ragasztok az arcukra vagy valamit hogy ne érezzem úgy mintha bámulnának!" Mondta Andris miközben fel vette a ruháit. ,,Vegyél szemfedőt vagy valamit!" Mondtam Andrisnak nevetve. ,,Az felesleges pénz kidobás lenne!" Mondta Andris miközben felém fordult. ,,Akkor nem tudom!" Mondtam Andrisnak kicsit nevetve miközben ki pattantam az ágyából. ,,Majd szerzel nekem tiszta ruhákat?!" Kérdeztem Andrist. ,,Ma megkaphatod az enyéim, aztán rá kérdek Tiffanynál hogy tud e neked adni!" Mondta Andris miközben a szekrényéhez ment. Majd ki vett pár ruhát, amit a kezembe adott és elfordult. Andris ruháiban szószerint elvesztem. A nadrág folyton lecsúszott. ,,Ez nagy rám!" Mondtam Andrisnak. ,,Akkor adok szíjat, logika!" Mondta Andris miközben rám adta a a szíját. ,,Hát bem tudom hogy fogom ebben ki bírni!" Mondtam Andrisnak kicsit nevetve. ,Örülj inkább hogy nem a Nike Techem kapod!" Mondta Andris nevetve. ,,Örülök is!" Mondtam Andrisnak. ,,Azt elhiszem!" Mondta Andris nevetve miközben ki ment a szobából. Még utoljára kicsit meg igazítottam a ruháim, majd követtem Andrist. Marcellnél egy gördeszka, Andrisnál pedig egy roller volt. Mikor be értem a nappaliba, pont akkor ugratott Andris egyet a rollerével. ,,Ezt figyeld!" Mondta Andris miközben megtekerte a rollere kormányát, majd ugratott egyet. ,, Elmondtam hogy megöllek a faszomba hogyha így játszól bent a házban!" Kiáltotta Tyler mérgesen miközben átjött a konyhából. ,,Elmondtam hogy a kurva anyád fogom elmondani!" Kiáltotta Andris Tylernek. ,,Álljatok már le!" Kiáltotta András a szobájából. Andris csak elnevette magát. ,,Ezt figyeld!" Mondta Andris nevetve miközben újra ugratott egyet. Amikor landólt, egy hangos koppanást lehetett hallani. ,,Anyád!" Mondta Tyler mérgesen miközben vissza ment a konyhába. ,,De ezt figyeld!" Mondta Andris miközben újra ugratott egyet. ,Na mivan elvagy kisgyerek?!" Kérdeztem Andrist. ,,mhm!" Válaszolta Andris. ,,Na most te jössz!" Mondta Marcell miközben felém nyújtotta a gördeszkáját. ,, Dehogy, én nemtudok gördeszkázni!" Mondtam Marcellnek nevetve. ,,Akkor itt az idő hogy megtanulj gördeszkázni!" Mondta Marcell. ,,Igaza van kubaknak!" Mondta Andris. ,,De csak rá állok akkor!" Mondtam Marcellnek. ,,Jó jó!" Mondta Marcell miközben le rakta a földre a gördeszkáját, majd felém nyújtotta a kezét. ,,De ha kitöröm valamim, véged!" Mondtam Marcellnek miközben megfogtam a kezét. ,,Nem lesz semmi bajod!" Mondta Andris nevetve miközben megfogta a derekam, majd fel segített a gördeszkára. Legalább sikerült a gördeszkán megtalálnom az egyensúlyom. Marcell hirtelen el kezdett irányítani a gördeszkán. ,,Na! Nem ebben egyeztünk meg!" Mondtam Marcellnek kicsit mérgesen. ,,Tudom, de már mindegy!" Mondta Marcell nevetve. ,,Lassan megérkeznek!" Mondta Andris Marcellnek. ,,Jobb ha készítünk helyet!" Mondta Marcell. Andris bólontott, majd fel ment az emeltre. ,,Kik jönnek?!" Kérdeztem Marcellt kíváncsian miközben le szálltam a gördeszkájáról. ,,Csak pár haver, meg Andris egyik uncsi tesója!" Mondta Marcell. ,,Oh , értem !" Mondtam Marcellnek. ,,Kubak, kéne egy kis segítség !" Kiáltotta Andris. ,,Jövök!" Válaszolta Marcell miközben az emeletre ment. Mivel én még ma nem ettem, ezért a konyhába mentem. Vettem el egy joghurtot, majd leültem Tyler mellé. ,,Nem gondolod hogy hozzáb inkább egy rendes fiú kéne, és nem pont olyan gyerekes mint Andris?!" Kérdezett Tyler. ,,Hát Andris elég jó barát, meg minden." Mondtam Tylernek nevetve. ,,Szóval te ilyen párkapcsolatos lány vagy?!" Kérdezett Tyler. ,,Hát most próbálok nem az lenni!" Mondtam Tylernek nevetve. ,,Ezzel szerintem mindenki így van!" Válaszolta Tyler nevetve. ,,Hát jah!" Válaszoltam Tylernek kicsit nevetve. ,,Na Effy én léptem, majd jövök!" Kiáltotta Andris. ,,Hányan fognak jönni?!" Kérdeztem Tylert. ,,Nagyon de nagyon sokan!" Mondta Tyler. ,,El fogunk legalább férni a házban?!" Kérdeztem Tylert nevetve. ,,Biztosan, de ha neked nem jut hely, felőlem nálam is aludhatsz!" Mondta Tyler nevetve. ,,Meg egyeztünk!" Mondtam Tylernek nevetve miközben átmentem a nappaliba, majd leültem a kanapéra, tvt nézni.
YOU ARE READING
Gyönyörű hazugság
FanfictionA miért pont én folytatása Az életem eléggé a feje tetejére fordult... De szerecsére megismerkedtem pár emberrel akire jóban-rosszban biztosan számíthatok majd. Igaz, nem telik el egy nap sem anélkül hogy ne hiányolnám vagy ne gondolnák rá. * és kö...