13:00
Natalie ébresztett. ,,Nagyon kötődsz ahhoz a nyaklánchoz!" Mondta Natalie kicsit nevetve. ,,Mhm" mondtam Natalienak. ,,Na kellj fel, mert Kai mérges lesz!" Mondta Natalie. Gyorsan ki keltem az ágyból. A szekrényből vettem elő pár tiszta ruhát. Natalie addig elfordult ameddig öltöztem. Miután átöltöztem, Natalieval a nappaliba mentünk. A többiek éppen kajáltak. Natalie val le ültünk a kanapéra a többiekhez, majd vettünk a kajából.
14:00
,,Látom már mindenki evett!" Mondta Nate miközben be jött a szobába. ,,Úgyhogy akiknek már van munkája, jobb ha elkezdi!" Mondta Nate nevetve. ,,Ahogy a némtek modanák Arbeit macht dich Frei !" Mondta Nate miközben közelebb jött hozzám. ,,Te csak aztán tudod Effy!" Mondta Nate nevetve miközben le ült mellém. ,,Mhm." Mondtam Natenek halkan. ,,Ma a napot kicsit velem töltöd, de te is fogsz menni dolgozni!" Mondta Nate nevetve. Csak bólinottam miközben Nate az irodájába vitt. ,,Remélem tudod hogy közeleg a születésnapom!" Mondta Nate. ,,Tudom, csak nemtudom milyen napon!" Mondtam Natenek. ,,Nemsokára, de annyit tudnod kell, hogy nálunk van egy szokás, mindennap kapok egy lánytól egy ajándékot, egészen addig amíg el nem érünk a születésnapomig!" Mondta Nate. ,,Az szuper, és én ezzel mit is kéne csinálnom?!" Kérdeztem Nate-et nevetve. ,,A mai napra téged választottalak, úgyhogy milyen ajándékot kapook tőled?!" Kérdezett Nate. ,,Nem tudtam hogy kell keszítenem ajándékot!" Mondtam Natenek. ,,Nem mondták a lányok?!" Kérdezett Nate nevetve. ,,Nem!" Mondtam Natenek. ,,Akkor az rossz hír számodra!" Mondta Nate nevetve miközben megfogta a vállam. ,,Miért?!" Kérdeztem Nate-et. ,,Oh tudod!" Mondta Nate miközben a falhoz nyomott. ,,Szóval, mit szólsz az ajánlatomhoz, Effy?!" Kérdezett Nate miközben le vette a felsőjét. ,,Inkább kihagynám!" Mondtam Natenek halkan. ,,Pedig ez lenne a legjobb ajándék nekem!" Mondta Nate nekem miközben kicsit feljebb húzta a felsőm. ,,Nate kérlek ne!" Mondtam Natenek halkan. ,,,,Miért ne, azért ne mert én nem Tommy vagyok?!" Kérdezett Nate nevetve. ,,Azért is!" Mondtam halkan. ,,Oh Effy! Mind a ketten tudjuk hogy Tom csak a tested miatt szeretett!" Mondta Nate nevetve. ,,Jah persze!" Mondtam halkan. ,,Mindketten tudjuk hogy igaz, úgyhogy ne tagad!" Mondta Nate miközben tudjuk. ,,Megint csak hazudsz, mint mindig!" Mondtam Natenek mérgesen. ,,Higy akkor amit akarsz, de úgyis igazam van!" Mondta Nate nevetve. ,,Nincs igazad! Tom szeretett engem, megváltozott!" Mondtam Natenek. ,,Dehogy változott! Aki rossz volt, az rossz is marad!" Mondta Nate nevetve. ,,Te csak aztán tudod!" Mondtam Natenek halkam. ,,Igen, én tudom!" Mondta Nate mérgesen. ,,Én változtam, de Tom nem változott semmit sem!" Mondta Nate nevetve. ,,Nagyon sokat változott Tom!" Mondtam Natenek mérgesen. ,,Oh igazán?!" Kérdezett Nate nevetve. ,,Igen!" Válaszoltam Natenek. ,,Akkor mond el hogy hogyan változott!" Mondta Nate kicsit nevetve. ,,Régen megötött, már nem ütött meg! Régen mindig muszály volt vele aludnom,ha akartam, ha nem! Régen mindig csak a maga véleménye érdekelte, de az enyém sose!" Mondtam Natenek. ,,Mhm" mondta Nate miközben kicsit közelebb hajolt hozzám. ,,Jólvan, vissza mehetsz a többiekhez!" Mondta Nate miközben elfordult felőlem. Bólintottam, kimentem Nate irodájából, majd a szobámba mentem. ,,Szóval, mit akart Nate tőled?!" Kérdezett Natalie kíváncsian. ,,Szerinted?!" Mondtam Natalienak kicsit unottan miközben leültem az ágyamra. ,,Nemtudom, ezért kérdezlek!" Mondta Natalie nevetve. Kicsit fel sóhajtottam. ,,Valami ajándékot akart, meg a volt pasimról kellet neki beszélnem!" Mondtam Natalienak. ,,Oh, és mit adtál neki?!" Kérdezett Natalie. ,,Semmit!" Mondtam Natalienak nevetve. Natalie kicsit rémült arcot vágott. ,,Este mikor elalszol itt, lehet hogy holnap nem a saját ágyadban fogsz ébredni!" Mondta Natalie. ,,Hogy érted ?!" Kérdeztem Nataliet. ,,Hát, egyszer az egyik lány nem adott Natenek ajándékot, Nate nem mondott semmit, és aztán mikor a lány lefeküdt, még minden rendben volt, de másnap reggel Nate ágyában ébredt fel!" Mondta Natalie. ,,És még itt van az a lány?!" Kérdeztem Nataliet. ,,Nem, sikerült neki valahogy elszöknie!" Mondta Natalie. ,,Szerencsés!" Mondtam halkan.
22:00
Natalie kicsit elkezdte magyarázni, hogy amit Nate adott munkát hogy is kell jól elvégezni, de nekem az agyam azon járt amit Natalie mondott. Mi lesz ha tényleg Nate ágyában ébredek holnap regge?! Nagyon nem akarom hogy ez megtörténjen! De lassan a munkámra kellet készülnöm. Natalie val gyorsan átöltöztünk, aztán a bárba mentünk.
23:00
Elég forgalmas volt ez az este. Csak úgy jöttek-mentek az emberek. Elég jól ment nekem ez a felszolgálósdi. Nem nagyon szerettem hogy legyen vége a munka időmnek, mert aztán aludnom kell mennem.
03:00
Vége lett a munka időmnek. Nagyon fáradt és álmos voltam. Lassacskán a szobámba ballagtam. A ruháim az ágyamra dobtam, majd fel vettem a pizsamám. Elég fáradt voltam, úgyhogy hamar elaludtam.
06:00
Hirtelen azt éreztem, mintha átölelnék valamit vagy valakit, ezért kicsit ki nyitottam a szemeim. Tom feküdt mellettem, és egy mosoly volt az arcán. ,,Minden helyre fog jönni, bízz bennem!" Mondta Tom halkan miközben eltűnk mellőlem. Próbáltam útána nyúlni mielőtt végleg eltűnt volna előlem, de amint ki nyújtottam a kezem, realizáltam hogy ez sajnos csak egy álom volt. Minden egyes napom így telt 4 egész évig.
KAMU SEDANG MEMBACA
Gyönyörű hazugság
Fiksi PenggemarA miért pont én folytatása Az életem eléggé a feje tetejére fordult... De szerecsére megismerkedtem pár emberrel akire jóban-rosszban biztosan számíthatok majd. Igaz, nem telik el egy nap sem anélkül hogy ne hiányolnám vagy ne gondolnák rá. * és kö...