Gyakorlás

107 8 2
                                    

11:00

Eléggé kialudt voltam, ahhoz képest hogy tegnap milyen későn sikerült elaludnom. ,,Hát jó reggelt !" Súgta Andris a fülembe. ,,Jó reggelt neked is!" Mondtam Andrisnak kicsit nevetve. ,,Milyen volt nálunk az első éjszakád ?!" Kérdezett Andris kíváncsian. ,,Nem rossz!" Mondtam Andrisnak nevetve. ,,Akkor gondolom a mai nap el is kezdhetjük a tanulást?!" Kérdezett Andris. ,,Hát, ha elmondod hogy milyen tanulást, akkor igen!" Mondtam Andrisnak kicsit nevetve. ,,Majd meglátod!" Mondta Andris nevetve miközben ki pattant az ágyból. Kezdtem kíváncsi lenni hogy mit akar nekem tanítani. ,,De csak akkor fogok megtudni ha felkelsz!" Mondta Andris nevetve miközben fel vette a ruháit. Lassan ki keltem Andris ágyából. ,,El fordulnál?!" Kérdeztem Andrist. Andris csak bólintott, majd elfordult felőlem. Lassan átvettem a pizsamám a tegnapi ruhámra. ,,Jobblesz ha majd szerzünk neked ruhákat!" Mondta Andris. Csak bólintottam. ,,De először be mutatlak a többieknek!" Mondta Andris miközben megragadta a a csuklóm, majd a nappaliba vezetett. Megvolt telve a kanapé, pedig jóformán 3 nagy kanapé volt össze tolva. ,,Ő itt Marcell, a legjobb barátom!" Mondta Andris miközben megálltunk egy fiú előtt. Barna szemei voltak, kicsit le volt barnulva, és egy buzz cutja volt. ,,Tiffanyt már ismered." Mondta Andris nevetve. Tiffany mellet ült a két fiú, akit András szobájában láttam. ,,Ők itt a két okosunk!" Mondta Andris nevetve. ,,Ő itt Mira, Marcell lánytesója!" Mondta Andris. Mirának rövid fekete haja volt, barna szemek, és alacsonynak látszott. Nagyon sok embert mutatott be Andris. ,,És az utolsó, Tyler, a bátyám!" Mondta Andris. Tylernek szőke,de kicsit barnás rövid haja volt, barna szemek. ,,Neked meg szerintem nem kell bemutatkoznod, mert szerintem mindenki tudja hogy ki vagy!" Mondta Andris nevetve. ,,Tegnap este hová tűntél?!" Kérdezett András miközben elhúzott Andris mellől. ,,Oh, nem tudtam aludni, ezért ittam egy pohár vizet, aztán Andrissal a teraszára mentünk!" Mondtam Andrásnak. ,,Kettes ágyban mégis jobb aludni mit egyes ben, ugye?!" Kérdezett András nevetve. ,,Jah, valahogy úgy!" Mondtam Andrásnak nevetve. ,,Én azért a helyedben vigyáznék Andrissal, mert nem tudod a hátterét!" Mondta András miközben vissza huppant a kanapéra a többiekhez. Kicsit megvontam a vállám, majd Andrishoz mentem. ,,Szóval, akkor elkezdjük?!" Kérdeztem Andrist. ,,Először egyél hogy legyen energiád, aztán rögtön kezdhetjük!" Mondta Andris miközben a konyhába vezetett. Le ültetett, az asztalhoz, majd egy joghurtot rakott elém. ,,Köszi!" Mondtam Andrisnak. Andris csak bólintott, majd le ült velem szembe. Lassan elkezdtem enni a joghurtom. ,,Fogtál már életedben pisztolyt?!" Kérdezett Andris. ,,Hát, már egyszer igen, de nem használtam, miért?!" Kérdeztem Andrist. ,,Nate úgyis keresni fog téged, és ha nem leszek a közeledben, akkor neked kell megvédened magad!" Mondta Andris. ,,Szóval, megakarod tanítani hogy hogyan kell lőni?!" Kérdeztem Andrist. ,,Pontosan!" Mondta Andris miközben fel pattant. Megfogta a csuklóm, majd az udvarra vezetett. Elő kapatt a zsebéből egy pisztolyt, majd a kezembe nyomta. Neki állított a kapunal egy karton cél táblát, majd mellém állt. ,,Tudod hogy mit kell meghúzni?!" Kérdezett Andris. ,,Hát, tudom mit kell meghúzni, csal célozni nem nagyon!" Mondtam Andrisnak. ,,Akkor segítek!" Mondta Andris miközben mögém állt, majd megfogta a kezeim, s segített célozni. Rendesen éreztem Andris levegő vételét. ,,Kicsit hátra fog lökni mikor lősz, úgyhogy ne ilyedj meg!" Mondta Andris. ,,Oké!" Válaszoltam Andrisnak. Andris vett egy mély levegőt, majd meghúzta a ravaszt. Tényleg kicsit hátra lökött, de pont a karton céltábla közepét találtuk el. ,,Megpróbálod?!" Kérdezett Andris. ,,Igen!" Válaszoltam Andrisnak. Andris bólintott, majd el engedett. Céloztam, majd vettem egy mély levegőt. Lassan meghúztam a ravaszt. A céltábla allját sikerült csak eltalálnom. ,,Na ez nem nekem való!" Mondtam Andrisnak. ,,Ugyan, nem volt olyan rossz! Kicsi gyakorlás, aztán jól fog menni!" Mondta Andris. ,,Ha te mondod!" Mondtam halkan. ,,Mi a legroszabb dolog amit el vett tőled az élet?!" Kérdezett Andris. ,,Hát...A barátaim, és a pasim..." Mondtam halkan. ,,Ki vette el tőled őket?!" Kérdezett Andris. ,,Nate...!" Válaszoltam mérgesen. ,,Azt akarom, hogy képzeld Nate-et a céltáblára és emlékezz vissza arra a napra, amikor ez mind megtörtént!" Mondta Andris. Gyorsan le töröltem a szememből a könnyeim. Lassan le hunytam a szemeim. Kicsit halványan megjelent előttem Tom. Egy mosoly volt az arcán. ,,Szeretünk téged, ezt soha ne feledd el!" Mondta Tom, majd lassan eltűnt. Lassan ki nyitottam a szemeim, le töröltem a könnyeim, majd acéltáblát Nate arcával helyetesitettem. Még utoljára Tom arcára gondoltam és meghúztam a ravaszt. Eltaláltam a céltábla közepét. Nem nagyon érdekelt. Le rogytam a földre. Csak az ölelését akartam érezni, és a hangját szerettem volna utoljára hallani. ,,Shh! Semmi gond Effy!" Mondta Andris miközbe le ült mellém a földre, majd erősen átölelt. ,,Semmi gond, oké?!" Mondta Andris. ,,Csak utoljára látni szeretném őt!" Kiáltottam hangosan miközben egyre jobban elkezdtek hullani a könnyeim. ,,,Kit szeretnél látni?!" Kérdezett Andris aggódóan miközben erősebben ölelt át. ,,Tomot...!" Mondtam halkan. ,,Mi történt vele?!" Kérdezett Andris miközben letörölte a könnyeim. ,,Nate el vette őt tőlem!" Mondtam Andrisnak halkan. ,,Nate mindenkitől el vett vamalamit vagy valakit, és ezért megfog fizetni!" Mondta Andris. Kicsit bólogattam csak. ,,Jobb lesz ha le fürdöl, mert nagyon sáros lettél!" Mondta Andris miközben felsegített a földről, majd fel vitt a fürdőbe. Adott egy törölközőt, majd átment a szobájába. Letöröltem az arcomról a maradék könnyeim, majd lassan le vettem a ruháim. Miközben fürödtem, éreztem mintha Tom mögöttem állt volna, és a vállam csókolgatta. De ahányszor hátra néztem, egyszer sem volt mögöttem. Miután le fürödtem, vissza vettem a ruháim, majd vissza mentem Andris szobájába. ,,Szerinted az normális ha szerintem engem valaki kísért?!" Kérdeztem Andrist. ,,Nem hiszem, én nem hiszek ilyen dolgokban!" Mondta Andris nevetve. ,,Én se nagyon, de nem értem hogy miért látom majdnem mindig őt!" Mondtam Andrisnak halkan. ,,Akkor csinálj valami emléket neki!" Mondta Andris kicsit nevetve. ,,Na az nem is rossz ötlet!" Mondtam Andrisnak vidáman. ,,Az nagyon nagy gond lenne, ha a falad nem csak fehér lenne ?!" Kérdeztem Andrist kíváncsian. ,,Hát tesó, addig amíg nem vered ki a falom, addig nem hiszem hogy zavarni fog!" Mondta Andris nevetve. ,,Van festéked?!" Kérdeztem Andrist. ,,Na álljunk meg egy Percre tesó!" Mondta Andris. ,,Nem fogok rózsaszínra festenni a falaim!" Mondta Andris. ,,Nem is akarok rózsaszínt használni, csak fekete festék kell nekem!" Mondtam Andrisnak nevetve. ,,Jah jó, akkor hozok!" Mondta Andris miközben ki ment a szobából. Le dőltem Andris ágyára, elkezdtem bámulni a plafont, hogy hátha lesz ötletem, hogy hogyan is fessek. Andris pár perc múlva vissza jött, és volt nála fekete festék is. Fel pattantam Andris ágyáról, majd átvettem tőle a festéket. ,,És pontosan mit is akarsz festeni?!" Kérdezett Andris miközben le ült az ágyára. ,,Majd meglátod!" Mondtam Andrisnak miközben fel álltam az ágyára, majd az ágy mögötti falra elkezdtem egy rövid újjút festeni. ,,Tesó, tiszteletben tartom hogy most egy ilyen Picasso korszakban vagy meg minden, de ruhákat fogsz festeni a falamra?!" Kérdezett Andris. ,,Dehogy, amúgyis mondtam hogy majd meglátod!" Mondtam Andrisnak miközben folytattam a festést.

Gyönyörű hazugságDonde viven las historias. Descúbrelo ahora