14:00
Andris ébresztett. ,,Hallod tesó!" Mondta Andris. ,,Miaz?!" Kérdeztem Andrist. ,,Gyuben szerzett valami filmre jegyeket, és még maradt neki 1 jegye, nem jössz el velünk?!" Kérdezett Andris. ,,Nekem mindegy!" Mondtam Andrisnak kicsit nevetve. ,,Jah amúgy Tiffanytól kértem neked ruhákat!" Mondta Andris miközben mellém rakta a ruhákat. ,,Köszi!" Válaszoltam Andrisnak vidáman. ,,Na akkor hogy döntesz, el jössz velünk?!" Kérdezett Andris kíváncsian. ,,El!" Válaszoltam Andrisnak kicsit nevetve. ,,Azaz!" Mondta Andris vidáman. ,,De először át is kéne cserélnem a pizsamám!" Mondtam Andrisnak kicsit nevetve. ,,Na akkor jobb ha én megyek!" Mondta Andris nevetve miközben ki ment a szobából. Ki pattantam az ágyból, majd fel vettem a ruhákat amit Andris hozott nekem. Miután fel öltöztem, le mentem a konyhába. ,,Na bele egyeztél?!" Kérdezett Bence kíváncsian. ,,Igen, bele egyeztem!" Mondtam Bencének kicsit nevetve miközben meg ettem a joghurtom. ,,Ezaz!" Mondta Bence vidáman. Bencével átmentünk a napaliba, leültünk a többiekhez, majd kicsit figyeltük a tvt.
15:00
,,Melyik kocsit fogjuk vinni?!" Kérdezte Bence Andrist. ,,Vigyük a pirost meg a fehéret!" Mondta Grasa. ,,Igen, vigyuk azokat!" Mondta Marcell. ,,Na akkor Sebiék viszik a pirosat, mi meg a fehéret!" Mondta Andris. ,,Lassan indulhatunk!" Mondta Sebi miközben Mirával le ült mellénk. ,,Pontosan!" Mondta Andris miközben fel pattant. ,,Na jöttök?!" Kérdezett Minket Andris miközben ki ment a utcára. Gyorsan mind fel pattantunk, majd követtük Andrist. Én, Grasa, Marcell és Bence Andrissal mentünk, Mira pedig Sebivel. ,,És milyen fajta filmre megyünk?!" Kérdeztem Bencét. ,,Ebben aztán minden is van!" Mondta Bence nevetve .
15:30
Meg is érkeztünk. Sajnos nem mindenkivel tudtunk egymás mellé ülni. Én Andris mellett kaptam helyet, mögöttünk ült Grasa és Bence, Marcell egy helyel mellettünk, Sebi és Mira pedig előttünk ültek. Majdnem az összes hely foglalt volt. Elkezdődött a film. Bencének igaza volt, ebben tényleg minden is volt. A film felénél a körölöttünk ülő összes random ember elkezdett hirtelen csókolózni. Kicsit fel sóhajtottam. ,,Ez mosz így komoly?!" Mondtam halkan. Andris kicsit fel sóhajtott, megfogta a csuklóm, majd a mosdóba vezetett. Be mentünk az egyik wc fülkébe, majd le ültünk egymással szembe. ,,Mesélj nekem róla!" Mondta Andris. ,,Kiről?!" Kérdeztem Andrist. ,,Szerinted?!" Mondta Andris kicsit nevetve. ,,Nem tudom , ezért kérdezlek!" Válaszoltam Andrisnak. ,,Arról a fiúról mesélj!" Mondta Andris. ,,Oh, de mit?!" Kérdeztem Andrist. ,,Bármit, amit szeretnél!" Mondta Andris miközben rá gyújtott. ,,Nem is tudom..." Mondtam halkan. ,,Hát, most 20 éves lenne, fogadok hogy még mindig valami piszkos dolgokról beszélne!" Mondtam Andrisnak kicsit nevetve. ,,Szóval akkor ő ilyen playboy volt?!" Kérdezett Andris nevetve. ,,Jah, az volt!" Mondtam halkan kicsit nevetve Andrisnak. ,,Tudom hogy ez fura kérdés, de le feküdtél vele amúgy?!" Kérdezett Andris kíváncsian. ,,Mhm, le, többször is...!" Válaszoltam Andrisnak. ,,Akkor tényleg nagyon szerethetted őt!" Mondta Andris. ,,Pontosan." Válaszoltam halkan. ,,Még mit kell tudni róla?!" Kérdezett Andris kíváncsian. ,,Hát, talány ennyi!" Mondtam Andrisnak. Andris lassan magával szembe az ölébe húzott. ,,Már alig fértem el , nem gond hogy az ölemben vagy?!" Kérdezett Andris. Csak a fejem csóváltam. Andris a zsebéből elő vett egy, zacskó fehér por szerűséget, majd a zacskó felét a szájába öntötte. ,,Kérsz?!" Kérdezett Andris. ,,Mi ez?!" Kérdeztem Andrist. ,,Vicodin!" Mondta Andris kicsit nevetve. ,,És az mi is?!" Kérdeztem Andrist. ,,Édes cukorka!" Mondta Andris. ,,És mi bajom lesz tőle?!" Kérdeztem Andrist. ,,Semmi,csak szebben fogod látni a világot!" Mondta Andris kicsit nevetvem. Kicsit fel sóhajtottam. ,,Na akkor adj!" Mondtam Andrisnak. Andris egy mosollyal elő vette a zacskót a zsebéből, majd a kezembe adta. A maradék port le öntöttem a torkom. ,,Ez nem is édes, hanem savanyú te!" Mondtam Andrisnak. ,,Mindenkinek más!" Mondta Andris. Lassan kezdtek erősebbek lenni a fények. ,,Na mit szólsz hozzá ?!" Kérdezett Andris kíváncsian. ,Olyan mintha vízhangozna a hangod!" Mondtam Andrisnak. ,,Akkor csak várd ki azt a részt mikor szomjas leszel, olyan érzésed lesz mintha már legalább kettő hete nem ittál volna!" Mondta Andris kicsit nevetve. ,,Marha jó!" Mondtam Andrisnak. ,,Na vissza megyünk a többiekhez?!" Kérdezett Andris. ,,Menjünk!" Mondtam Andrisnak. Andrissal fel pattantunk, majd vissza mentünk. Már csak pár perc volt hátra a filmből.
19:00
Vége lett a filmnek. Andris cuccának még mindig nem ment el a hatása. Marcell és a többiek előre mentek, de én meg Andris kicsit maradtunk, mert nagyon szomjasak voltunk. Andris rögtön le támadta az egyik ivókutat. ,, Milyen fura hogy az anya fia majdnem le feküdt az anyjával!" Mondtam Andrisnak. ,,És méghozzá nem is egykorúak!" Mondta Andris. ,,De, mert vissza ment az időbe!"Mondtam Andrisnak. ,,De akkor miért az a címe hogy vissza a jövőbe?!" Kérdezett Andris. ,,Vissza kell mennie a jövőbe, mert ő a múltban van, szóval az a jelen tehát jövő az ő ideje!" Mondtam Andrisnak. ,,Mi, mivan?!" Mondta Andris miközben rám nézett. ,,Mindegy hagyjuk!" Mondtam Andrisnak miközben fel néztem a plafonra. A lámpák olyanok voltak mintha táncoltak volna. ,,Hé! Te is látod ezt?!" Kérdeztem Andrist kíváncsian. ,,Mit?!" Kérdezett Andris kíváncsian. ,,Táncolnak a lámpák fényei!" Mondtam Andrisnak kicsit nevetve miközben a lámpárka mutattam. ,,Azta!" Mondta Andris csodálkozva miközben fel nézett a plafonra. Lassan el kezdtünk forogni. A lámpák fényei pedig egyre gyorsabban kezdtek el forogni. Kezdtem nagyon szédülni, meg hányingerem is kezdett lenni. Andrissal hirtelen a mosdóba futottunk, majd kettő külön vécé fülkébe mind a kettenki hánytuk magunkat. Lassal le ültem a wc mellé, addig amíg le nem nyugodott a hasam. ,,Jól vagy?!" Kérdezett Andris miközben át csúszott a fülkék alatt, majd le ült velem szembe. ,,Fogjuk rá!" Mondtam Andrisnak nevetve. ,,Téged nem zavar hogy a felsőd hátulja meg a nadrágod biztosan tiszta húgy lett?!" Kérdeztem Andrist nevetve. ,,Nem, már amúgy is hányásos, szóval mindegy!" Mondta Andris nevetve. ,,Na akkor óvakodom a felsődtől!" Mondtam Andrisnak nevetve. ,,Ölelést sem kérsz?!" Kérdezett Andris miközben megölelt. ,,Fuj te, tiszta hányás vagyok már én is!" Mondtam Andrisnak miközben el hánytam magam. ,,Legalább nem leszek egyedül!" Mondta Andris nevetve. ,,Sajnos!" Mondtam Andrisnak nevetve. ,,Na gyerek, menjünk mert Marcellék itt hagynak minket!" Mondta Andris miközben fel pattant, majd engem is fel húzott. Andrissal össze szedtük magunkat, majd ki mentünk a parkolóba. Marcellék már nem voltak ott, hanem Sebivel és Mirával vissza mentek. ,,Úgy látszik hogy ketten maradtunk!" Mondta Andris nevetve miközben ki nyitotta nekem a kocsi ajtaját. ,,De nem sokáig!" Mondtam Andrisnak miközben be szálltam. Miután Andris is be szállt, vissza indultunk.
03:00
Vissza érkeztünk. Le voltak az egész házban kapcsolva a villanyok. Andrissal csendben fel lopakodtunk a szobájába, nehogy véletlenül fel ébresztjünk valakit. ,,Na ma vissza tértek!" Mondta Marcell nevetve miközben meg ütögette Andris vállát. ,,Mi történt veletek bátyja?!" Kérdezte Marcell nevetve Andrist. ,,Túl sok volt biztos a vicodin!" Mondta Bence nevetve. ,,El mondtuk, hogy ne húzzad le egyszerre az egyész zacskót!" Mondta Grasa nevetve. ,,Feleztünk!" Mondta Andris. ,,Na akkor az is sok volt!" Mondta Marcell nevetve. ,,Menjetek fürödjetek le, aztán menjetek aludni!" Mondta Bence nevetve. ,,Jó jó!" Mondtuk Andrissal miközben a fürdőbe mentünk. ,,Mehetsz először te!" Mondta Andris miközben el fordult felőlem. Bólintottam, majd lassan le vettem a ruháim. Miután le fürödtem, fel vettem a pizsamám, majd át engedtem Andrisnak a zuhanyzót. Vissza mentem Andris szobájába, majd le dőltem az ágyára. Pár perc múlva Andris is mellettem feküdt. Én megint csak átöleltem az egyik párnát. ,,Mondtam hogy egyszer le kéne cserélned!" Mondta Andris nevetve. ,,Vagy csak azt alarod hogy megint öleljelek meg!" Mondtam Andrisnak nevetve. ,,Az az egyik ok!" Mondta Amdris nevetve. ,,Jó legyen!" Momdtam Andrisnak nevetve miközben átöleltem. Igaz nem láttam Andris arcát, de fogadni merek hogy egy mosoly volt az arcán. Aztán lassacskán mindannyian elaludtunk.
ESTÁS LEYENDO
Gyönyörű hazugság
FanficA miért pont én folytatása Az életem eléggé a feje tetejére fordult... De szerecsére megismerkedtem pár emberrel akire jóban-rosszban biztosan számíthatok majd. Igaz, nem telik el egy nap sem anélkül hogy ne hiányolnám vagy ne gondolnák rá. * és kö...