Kalandos nap

118 5 2
                                    

15:00

,,Effy! Óriási hírem van!" Mondta Andris vidáman miközben fel ébresztett. ,,Na mi az?!" Kérdeztem Andrist kicsit nevtve. ,,Híres lettél!" Mondta Andris nevetve. ,,Jó vicc!" Mondtam Andrisnak unottan. ,De nem viccelek!" Mondta Andris miközben kicsit megrázta a vállam. ,,Ugyan már, hogy lehetnék én híres?!" Kérdeztem Andrist nevetve. ,,Nyugodtan nézem a telóm, egyszer csak fel dob téged, mikor tegnap menekültünk Nate-től, és mongyuk úgyhogy elég sok a megtekintés rajta!" Mondta Andris kicsit nevetve. ,,Persze,biztos!" Mondtam Andrisnak nevetve. ,,Nem hiszed el?!" Kérdezett Andris nevetve. ,,Nem!" Válaszoltam Andrisnak nevetve miközben kicsit megütöttem a párnámmal. ,,Megmutatom!" Mondta Andris magabiztosan miközben elő vette a telóját. ,,Na mutasd!" Mondtam Andrisnak nevetve. ,,Ittvan!" Mondta Andris miközben felém fordította a telóját. Tényleg elég sok volt a megtekintés rajta. ,,Szuper!" Mondtam unottan miközben a fejemre húztam a takaróm. ,,És most azt akarják megtudni, hogy hogy nézel ki!" Mondta Andris miközben lehúzta rólam a takarom. ,,Nagyon jó!" Mondtam unottan. ,,Azért örülhetnél kicsit!" Mondta Andris nevetve. ,,mhm " Mondtam hallkan. ,,Na, gyere kelj fel!" Mondta Andris nevetve. Kicsit fel sóhajtottam, majd fel vettem a ruháim. ,,Holnap benne vagy egy versenyben?!" Kérdezett Andris. ,,Mhm, megin hajnalban?!" Kérdeztem Andrist nevetve. ,,Hajnalban!" Mondta Andris nevetve. ,,Nagyon jó!" Mondtam unottan. ,,Akkor lesz jó, ha meg is nyered!" Mondta Andris kicsit nevetve. ,,Én?!" Kérdeztem Andrist. ,,Igen, te!" Válaszolta Andris miközben megfogta a vállam. ,,Vezetni sem tudok, nem még versenyezni!" Mondtam Andrisnak. ,,Akkor megtanítalak!" Mondta Andris nevetve. ,,Meghalsz!" Mondtam Andrisnak. ,,Nem, mert én egy jó tanár vagyok!" Mondta Andris egy mosollyal az arcán. ,,Te, tanár?!" Kérdeztem Andrist nevetve . ,,Akkor szólok Máténak, ő amúgy is tanár akar lenni!" Mondta Andris miközben átment Máté és Dávid szobájába, majd Mátéval jött vissza. ,,Szóval, meg akarsz tanulni vezetni?!" Kérdezett Máté. ,,Fogjuk rá!" Mondtam Máténak. ,,Akkor jobb ha neki állunk a gyakorlásnak!" Mondta Máté vidáman. ,,Most?!" Kérdeztem Mátét. ,,Most!" Válaszolta Máté egy mosollyal az arcán miközben a garázsba vezetett. ,,Szerintem Andris nem akarja hogy össze törd a drága autóit, szóval inkább egy olcsó autót válassz!" Mondta Máté kicsit nevetve. ,,Akkor legyen ez!" Mondtam Máténak miközben egy vörös autóra mutattam. ,,Nekem jó!" Mondta Máté miközben be ült az anyós ülére. Lassan beültem a volán mögé. ,,Nyugi, nem fogsz meghalni!" Mondta Máté nevetve miközben be kötötte a biztonsági övét. ,,Akkor miért kötöd be magad?!" Kérdeztem Mátét kíváncsian. ,,Csak mennyünk inkább biztosra!" Mondta Máté egy kínos mosollyal az arcán. ,,Te tudod!" Mondtam nevetve miközben le kötöttem magam. Miután Máté mindent el magyarázott, el indítottam az autót. ,,Nem volt olyan rossz!" Mondta Máté kicsit nevetve. ,,Jah persze, csak majdnem fel hajtottam a járdára!" Mondtam unottan. ,,De nem halt meg senki!" Mondta Máté nevetve miközben ki szálltunk az autóból, majd a nappaliba mentünk. ,,Na hogy ment?!" Kérdeztek minket a többiek. ,,Elég jól!" Mondtam kicsit nevetve. ,,Legalább nem haltatok meg!" Mondta Dávid nevetve miközben hátra rakta a kezeit. ,,Hallod tesó, eltűnt a karom, nincsenek végtagjaim!" Mondta Dávid kicsit ilyedten. Mi csak nevettünk rajta kicsit. ,,Hova tűnt a karom?!" Mondta Dávid ilyedten. ,,Itt vagyok!" Mondta Dávid nevetve miközben integetett a kezeivel. ,,Te hülye vagy!" Mondta Andris nevetve.

19:20

,,Ma eléggé fárasztó napod lesz!" Mondta Andris miközben átkarolta a vállam. ,,Miért?!" Kérdeztem Andrist kicsit nevetve. ,,Holnap hajnalban verseny, nemsokára meg megyünk Nate hez!" Mondta Andris. ,,Marha jó!" Mondtam unottan. ,,Ugyan, legalább ki hozzuk Emily tesóját meg a többieket!" Mondta Andris. ,,Az is igaz!" Mondtam vidáman. ,,És mikor indulunk Nate-hez?!" Kérdeztem Andrist kíváncsian. ,,20:00 !" Válaszolta Andris. ,,Megint abban a jelmezben kell mennem?!" Kérdeztem Andrist unottan. ,,Igen, ha nem szeretnéd hogy Nate fel ismerjen téged!" Mondta Andris nevetve. ,,Akkor jobb ha készülődünk!" Mondtam Andrisnak miközben a fürdőbe mentem. Gyorsan le fürödtem, majd fel vettem a jelmezt. ,,És te mit veszel fel?!" Kérdeztem Andrist. ,,Mindjárt megtudod!" Mondta Andris kicsit nevetve miközben megfogta a derekam.

Gyönyörű hazugságWhere stories live. Discover now