14:00
Fel ébredtem. Már nem az erdőben voltam. Egy ágyhoz voltam kötve. Az ágy végén egy lány ült, hosszú fekete haja volt, tenger kék szemekkel. ,,Te ki vagy?!, Hol vagyok?!, Hol van Tom?!" Kérdeztem ilyedten a lányt. ,,Jó sokáig voltál ájult, úgyhogy csak szép lassan a kérdésekkel!" Mondta a lány miközben közelebb ült hozzám. ,,Engem Natalienak hívnak, Kai-nál vagy, és nem tudom ki az a Tom, vagy hogy hol van!" Mondta a lány. ,,Ki az a Kai?!" Kérdeztem a lányt. ,,A saját nevedre még emlékszel?!" Kérdezett Natalie. ,,Effy!, De azt mond meg hogy ki az a Kai!" Mondtam Natalienak. ,,A főnök, Kai!" Mondta Natalie. ,,Milyem főnök?!" Kérdeztem Nataliet. ,,Lám lám, Effy fel ébredt!" Mondta Nate miközben be jött a szobába. ,,Natalie, elmehetsz!" Mondta Nate miközben le ült mellém. Natalie bólintott, majd ki ment a szobából. ,,Mit akarsz tőlem?!" Kérdeztem Nate-et mérgesen. ,,Oh kérlek Effy! Azt hittem jobban ismersz!" Mondta Nate nevetve. ,,Nem ismerlek jól, úgyhogy mond meg hogy mit akarsz tőlem!" Mondtam Natenek. ,,Téged szereztelek vissza!" Mondta Nate nevetve. ,,De minek?!, Hiszen már 3 éve szakítottunk!" Mondtam Natenek mérgesen. ,,Éppen ezért, már eléggé hiányoztál, meg amúgy is, kéne a munka erő!" Mondta Nate nevetve. ,,Milyen munka erő?!" Kérdeztem Nate-et. ,,Majd el mondom, mindennek eljön a maga ideje!" Mondta Nate nevetve. ,,Hol van Tom?!" Kérdeztem Nate-et mérgesen. ,,Oh! A drága Tommy ról se lehet megfeletkezni!" Mondta Nate nevetve miközben eloldozott. Amint eloldozott, adtam neki egy pofont. Nate csak nevetett, átkarolta a vállam majd egy hosszú folyosóra vezetett a szobából. Az összes ajtóban öltönyös magas, kigyúrt férfiak álltak. ,,Szóval tudni akarod hogy hol van Tommy, igaz?!" Kérdezett Nate nevetve miközben egy irodába vezetett. Leült az iróasztal mögötti bőr székre. ,,Ha annyira akarod tudni hol van a drága Tommy, akkod el mondom!" Mondta Nate. ,,Drága Tommy a föld alatt van!" Mondta Nate nevetve. ,,Hogy érted?!" Kérdeztem Nate-et mérgesen. ,,Hát tudod! Tommy halott!" Mondta Nate nevetve. ,,Te most komolyan azt akarod beadni nekem hogy Tom halott?!" Kérdeztem Nate-et nevetve. ,,Én csak az igazságot mondom drágám!" Mondta Nate miközben egy aktát dobott le az előtte lévő asztalra. ,,Mi van benne?!" Kérdeztem Nate-et. ,,Nézd meg!" Mondta Nate nevetve. Gyorsan Nate asztalához mentem, majd fel vettem az akták, lassan kinyitottam. ,,Halotti anyakönyvi kivonat" olvastam halkan. ,,Név: Tom Kaulitz.,Magasság: 185cm, szemszín: barna." Olvastam halkan. Minden leírás stimmelt. ,,Ez nem lehet igazi!" Mondtam Nate-nek miközben letöröltem a könnyem az arcomról. ,,Megtudod fogni, látod a két szemeddel, szerintem valódi!" Mondta Nate nevetve. ,,Ugyan! Te mindig jó voltál a hamisításban!" Mondtam Natenek mérgesen. ,,Ha valódi, akkor miért nincs itt a képe?!" Kérdeztem Nate-et nevetve. ,,Oh Effy, drága Tommynak annyira eltorzult a feje miután fejbe lőttem, hogy sajnáltam neked megmutatni!" Mondta Nate nevetve. ,,De ez akkor sem igaz!" Mondtam Natenek mérgesen. Nate fel sóhajtott. ,,Még mindig nem hiszel nekem?!" Kérdezett Nate. Csak a fejem csóváltam. ,,Akkor ez majd meg győzi az elméd!" Mondta Nate miközben egy nagy fekete sport táskát dobott elém. Kezdtem félni, Nate nagyon beteg. Féltem kinyitni a táskát, mert kitudja mit találok benne! ,,Na hajrá! Nyisd ki!" Mondta Nate. Vettem egy mély levegőt, majd lassan ki nyitottam a táskát. Tom ruhái voltak benne, amit aznap viselt, és rengeteg papír amin pecsétek voltak. ,,Na ez már meg győzi az elméd!" Mondta Nate nevetve. Még nem győzött meg Nate, simán meg vehette ezeket a ruhákat! Mondtam Magamban. ,,Ha nem hiszed el hogy az övé, akkor felőlem szagold meg!" Mondta Nate nevetve. Gyorsan ki vettem a táskából a felsőt, majd vettem egy mély levegőt belőle. Ugyanaz az illata volt mint Tomnak. Kezdtem elszomorodni. ,,És Billel meg a többiekkel mivan?!" Kérdeztem Nate-et. ,,Őket is elraktam lábalól!" Válaszolta Nate nevetve. Szóval akkor már senkim sem maradt. ,,De fel a fejjel, a munkát még meg sem mutattam!" Mondta Nate nevetve miközben átkarolta a vállám, majd egy liftbe vitt. ,,Szóval ez a te épületed?!" Kérdeztem Nate-et. ,,Mhm!" Válaszolta Nate büszkén. ,,És csak én,Natalie meg azok a testőrök vannak itt?!" Kérdeztem Nate-et kíváncsian. ,,Azt csak hiszed!" Mondta Nate miközben ki szálltunk a liftből. Egy bár terült elénk. ,,Szóval, lehetsz a kurvám, pultos felszolgáló, vagy táncos!" Mondta Nate nevetve. ,,Pultos leszel, de még ezzekkel a szép szemekkel lehet hogy a kurvám is lehetsz!" Mondta Nate nevetve. ,,Ki szolgálod a vendégeket, 23:00 tól 03:00-ig fogsz dolgozni!" Mondta Nate. ,,De nem vagyok annyira gonosz, úgyhogy csak hétvégén fogsz dolgozni, tehát holnaptól!" Mondta Nate. ,,Oh! Natalie majd segíteni fog neked a munkában, és ő lesz a szoba társad is!" Mondta Nate. ,,Jimmy!" Kiáltotta Nate. Egy magas, kicsit öregebb testőr jött hozzánk. ,,Igen Kai, miben segíthetek?!" Kérdezte Nate-et a testőr. ,,Kérlek kísérd vissza Effyt a szobájába!" Mondta Nate. ,,Szóval Nate Kai!" Mondtam magamban. ,,Ezer örömmel uram!" Mondta a férfi miközben megfogta a könyököm majd vissza vitt a lifthez. ,,Szóval, mister Jimmy, már régóta Natenek dolgozik?!" Kérdeztem. ,,Magácskának csak Jim, és Kait senkinek sem szabad Natenek hívnia, vigyázzon nemhogy bajba kerül!" Mondta Jim. Csak bólintottam. ,,Nyugodtan tegezhet!" Mondtam Jimnek. ,,Rendben, miss Effy, igaz?!" Kérdezett Jim. ,,Igen!" Válaszoltam Jimnek. Lehet nyugodtnak tűntem kívülről, de bévül össze omlottam. Mikor ki szálltunk a liftből, megint a hosszú folyosónál szálltunk ki. Jim megfogta a vállam majd egy ajtó előtt megáltunk. Az ajtó előtt két magas fickó állt. ,,Effyke ők fognak rád vigyázni, és bízz bennem, nem éri meg próbálkozni az elszökéssel, mert nem fog sikerülni!" Mondta Jim miközben be engedett az új szobámba, majd el ment. Natalie ott ült az ágya széllén. ,,Kai azt mondta hogy mennyek át veled a fontos szabályokon, aztán megismerheted a többi lányt!" Mondta Natalie. ,,Nem mehetsz nélkülem, vagy testőr nélkül sehová! Nem éri meg próbálkozni az elszökéssel, mert Kai nagyon mérges lesz! Ha nem fogsz dolgozni, annak súlyos következményei leszenek." Mondta Natalie. ,,Na de gyere, bemutatom neked a lányokat!" Mondta Natalie miközben ki vitr a hosszú folyosóra, majd egy hatalmas nappaliba vitt. Rengeteg lány volt ott. ,,Csajok, ő itt Effy!" Mondta Natalie. ,,Sziasztok!" Köszöntem a lányoknak halkan. ,,Szia Effy!" Köszöntek a lányok vidáman. Le ültünk Natalie val a kanapéra a többiekhez. ,,Szia, Emily vagyok, Emily Fitch!" Mondta az egyik lány. Barna szemek, vörös vállig érő haja volt. ,,Én meg Effy Howard!" Válaszoltam Emilynek. ,,Naomival vigyázz, mert egyszer le smárolt Emilyvel!" Mondta az egyik lány miközben le ült Emily mellé. Ugyanúgy néztek ki. ,,Ti ikrek vagytok?!" Kérdeztem Emilyéket. ,,Sajnos!" Mondta Emily. ,,Amúgy Katie Fitch vagyok!" Mondta Katie. ,,Én pedig Effy Howard!" Mondtam Katienek. ,,Imádom a ruháid!" Mondta Katie. ,,Köszi!" Mondtam Katienek. ,,Ti amúgy sosem szeretetek volna el menni innen?!" Kérdeztem Katiet és Emilyt. ,,Kai otthont adott nekünk, ruhákat, ételt, úgyhogy nem, sőt, hálásak vsgyunk neki!" Mondta Katie. ,,Igen, Kai nagyon sok itteni lánynak adott otthont. Mondta Emily. ,,Mesélj magadról valamit Effy!" Mondta Natalie. ,,Hát nem is tudom, 15 éves vagyok, nagyon nincs mit mondannom magamról!" Mondtam kicsit nevetve. ,,Ugyan, pasid biztos volt!" Mondta Katie kicsit nevetve. ,,Volt..." Mondtam Katienek halkan. ,,Na látod! Fogadok hogy helyes volt!" Mondta Katie. ,,Nagyon!" Mondtam halkan miközben ki nyitottam a nyakláncom amiben Tom képe volt. ,,Muta!" Mondta Emily. Lassan Emily és Katie felé fordítottam a nyakláncom. ,,Tényleg szép volt!" Mondta Emily és Katie is. ,,És nektek volt valakitek?!" Kérdeztem Emilyt és Katiet. ,,Nem." Mondta Emily. ,,Oh nekem mindig változott!" Mondta Katie nevetve.
23:00
,,Hölgyeim! Itt az idő lefeküdni!" Mondta Nate miközben be jött a szobába. Fel pattantunk a többiekkel, majd az ajtó felé indultunk. Már majdem ki mentem, mikor Nate vissza húzott. ,,Ne siess annyira!" Mondta Nate nevetve. ,,A szobádban találod a ruháid!" Mondta Nate miközben el engedett. Csak bólintottam miközben Natalie után siettem. ,,Le fürödhetsz először ha szeretnél!" Mondta Natalie. Csak bólintottam miközben be mentem a fürdőbe. Le vettem a ruháim majd gyorsan le fürödtem. Tekertem magam köré egy törölközőt, majd vissza mentem a szobába. Natalie rögtön a fürdőbe ment. Ki nyitottam a szekrényem, tényleg voltak benne ruhák. Elő vettem egy tiszta pizsamát , majd gyorsan fel vettem. Le vettem a nyakláncaim, majd le feküdtem az ágyra. Megfogtam a csillagos nyakláncom, majd megcsókoltam. ,,Nagyon hiányzol!" Mondtam halkan miközben magamhoz öleltem a nyakláncot.
03:00
Natalie már rég aludt, de én alig tudtam elaludni. ,,Tom egyszer úgyis eljön értem!" Mondogattam magamban addig míg végre elaludtam.
ESTÁS LEYENDO
Gyönyörű hazugság
FanficA miért pont én folytatása Az életem eléggé a feje tetejére fordult... De szerecsére megismerkedtem pár emberrel akire jóban-rosszban biztosan számíthatok majd. Igaz, nem telik el egy nap sem anélkül hogy ne hiányolnám vagy ne gondolnák rá. * és kö...