3.

306 16 0
                                    

Přišla jsem k němu a on mě obejmul. Nemám moc ráda objímání a asi to poznal protože jsem sebou trošku cukla, ale i tak jsem mu objetí oplatila
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tak minutu jsme tam stáli v objetí, ale pak jsme se už oddálili a Petr se zeptal: ,,dobrý?"
D: ,,jo jasně, nemělo by být?"
P: ,,noo, já cítil jak jsi sebou trhla, tak se radši ptám. Vadí ti, že jsem tě obejmul nebo?"
D: ,,nee, nevadí jen já nemám moc ráda objetí, ale s tebou to bylo takový jiný, nevím, každopádně nevadí mi to"
zasmála jsem se a on taky, ale paneboze Diano "s tebou to bylo takový jiný" co si o tobě teď musí myslet🥲
P: ,,tak co bys chtěla dělat?"
D: ,,mmm... nevím, nechám to na tobě přece jen to tu furt neznám tak dobře"
P: ,,máš hlad? Půjdem na jídlo?"
D: ,,nee, nemám, já jedla doma"
Teď jsem mu trošku zalhala i když jsem jedla jablko tak to bylo moje jediné jídlo za dnešek a hlad jsem měla už docela velký, ale s Petrem jsme se poznali dneska ráno a hned s ním jít na jídlo? To nechci a nešla bych s ním ani kdyby jsme se znali celý život. Mám teď takové blbé odbobí a nejím. Dám si denně třeba jedno jablko a to je vše.. někdy ani to jablko ne. Možná to je stresem z toho stěhování a jak je vše strašně na rychlo nebo taky tím, že jsem za měsíc docela dost přibrala a teď si nepřijdu dobře ve svém vlastním těle.
P: ,,fakt?"
D: ,,joo, neboj"
Zasmála jsem se a on též
P: ,,tak pojď zamnou, něco ti tu ukážu"
Šla jsem za ním a přišla si strašně blbě, že tu jdu s nějakým cizím klukem. Nevim proč, ale nemůžu od něj odejít. Něco mě k němu táhne a nevím co. Musim to zjistit.
D: ,,a kam jdeme?"
Zeptala jsem se po chvilce co jsme šli
P: ,,nech se překvapit

pohled Petra:
Znám ji od dneška a stejně mě to k ní táhne. Proč? Nevim, ale měl bych to zjistit. Musim ji poznat víc. Přemýšlel jsem nad tím od doby co jsem se s ní rozloučil.
Přišla o minutu dýl, ale hlavní je, že přišla a neposlala mě do prdele rovnou.
Odhodlal jsem se. Obejmul jsem ji. Vypadala, že to nečeká a cukla sebou, ale nakonec mi objetí oplatila a objímali jsme se docela dlouho. Pak jsme se oddálili a já se jí zeptal jestli dobrý. Odpověděla mi, že ano.
Zeptal jsem se jí jestli nechce jít na jídlo, řekla mi, že ne, že už jedla. Moc jsem ji nevěřil, ale radši jsem to tak nechal.
Napadlo mě kam by jsme mohli jít a tak jsem ji řekl, ať jde zamnou. Ptala se mě kam jdeme, ale chtěl jsem to nechat jako překvapení.
Na to místo jsem rád chodil ještě jako malý kluk a chodím tam docela dost i teď. Je to místo, kde si můžu vyčistit hlavu.
Rostou tam slunečnice, takže jste asi pochopili, že ji vedu na pole.
Šli jsme tam asi 10 minut.
P: ,,tak jsme tady"
D: ,,pole?"
P: ,,chodím sem rád už od mala a chodím si sem vyčistit hlavu. A ještě tu rostou slunečnice"
D: ,,jo taaak, slunečnice jsou krásné kytky"
Jen jsem kývl hlavou a sedli jsme si spolu na zem.

Povídali jsme si tam spolu tak hodinu možná dvě, ale pak mi řekla, že musí jít domů. Samozřejmě jsem ji doprovodil a u jejího baráku jsem ji znovu obejmul. Zase sebou cukla a všiml jsem si i když jsem zvedl ruku jak uhla. Každopádně jsme si docela dost popovídali a je to skvělá holka.

............................................................................

Co říkáte na novou písničku od Steina?🫶🏼
za mě extrémní bangeeeeerrr✨

Omlouvám se za chyby <3

--------------------------------------------------------------

~Vítej na mý party, těla jsou art a šňupe tu Barbie i Ken~

Co to děláš s mojí hlavouKde žijí příběhy. Začni objevovat