4.

293 12 0
                                    

Povídali jsme si tam spolu tak hodinu možná dvě, ale pak mi řekla, že musí jít domů. Samozřejmě jsem ji doprovodil a u jejího baráku jsem ji znovu obejmul. Zase sebou cukla a všiml jsem si i když jsem zvedl ruku jak uhla. Každopádně jsme si docela dost popovídali a je to skvělá holka.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Posuneme se přibližně o tři měsíce, konkrétně do začátku prosince.

Pohled Didi:
Za tyhle tři měsíce se toho stalo strašně moc.
Začala jsem se bavit skoro s celou třídou, ale hlavně s Petrem, Calinem a jeho holkou - Lindou. Calin i Linda jsou strašně fajn. Petr je teď můj nejlepší kamarád a chodíme spolu skoro každý den ven. Mám v něj velkou důvěru a myslím, že i on ve mě, ale i tak jsem mu spoustu věcí ještě neřekla.
Když jsme byly venku naposledy před dvěma dněma tak se to trošku vymklo moji kontrole a Petr viděl moje ruce. Naštěstí jen na chvíli, protože jsem si to hned uvědomila a zase zakryla mikinou. Viděl to, ale nezeptal se na nic, takže snad dobrý. Jinak dneska je neděle a včera jsme měli jít ven, ale Petr to zrušil. Nevim proč, ale zdá se mi že je nějakej naštvanej. Možná na mě. Odepisuje mi hrozně málo a když jsem se ptala co se děje tak mi napsal že mě to nemá co zajímat :/ Mrzí mě to strašně moc a nevím co s tím mám dělat.
Při myšlenkách na tenhle zkurvenej víkend jsem se zase rozbrečela. Pořád přemýšlím co jsem mu udělala a proč se takhle chová..
Nezvládala jsem to. Vždyť já ho miluju kurva. Poprvé v životě jsem se do někoho zamilovala a on se na mě vysere... Vzala jsem si řezátko a zase to udělala.. Naposledy jsem to udělala na konci prázdnin. Byl to skvělej pocit.

Ráno jsem se probudila na budík v sedm. Můj pohled se hned upřel na moji ruku a zase jsem si na to všechno vzpomněla. Vzala jsem si sluchátka a zapla písničky abych alespoň přišla na jiné myšlenky. Udělala jsem si nějakou tu ranní hygienu a převlíkla se, vzala jsem si na sebe černé kapsáče a k tomu černou mikinu, dala jsem si řasenku, rozjasňovaač, lesk a odcházela na autobus.
Na zastávce nebyl Petr, docela mě zarazilo, že mi to ani neřekl, nestojím mu ani za tu jednu blbou zprávu.. Třeba jen neměl přes víkend čas a dneska musel k doktoru, teď nevím jestli o tom přesvědčuju sebe nebo vás heh...

Škola dneska ubíhala dost pomalu, ale odpoledne jdu ven s Calinem a Lindou. Alespoň přijdu na jiné myšlenky.
Domů jsem přijela ve dvě a v 15:30 máme sraz u parku.
Vyšla jsem z domu v 15:20 a šla si ještě koupit vapu k vietnamci, sice mi není osmnáct ale i tak mi ji prodá. Koupila jsem si borůvkovou a pak už hned vyrazila k parku. Linda už tam stála a oznamila mi, že Calin nakonec nemůže. Šli jsme na kafe a pak nakupovat nějaké oblečení. Zkusila jsem se i Lindy zeptat jestli neví co je s Petrem, řekla mi, že ne, že ani Calinovi neodpovídá, ale prý to je normální, že je takhle náladový. Nejvíc divný na tom je, že jsem ho takhle za tu dobu ještě nezažila..
Jinak koupila jsem si novou mikinu a matching tričko s Lindou.
Doma mi babi nutila večeři, ale řekla jsem, že už jsme byly na jídle s Lindou a kdyžtak si dám potom, vždy si takhle něco vymyslim abych nemusela jíst.
Večer když šla babi spát tak jsem šla do pokoje a snažila se naučit alespoň něco z matiky jenže moje myšlenky furt byly u Petra, nemohla jsem nad ním přestat přemýšlet. Co jsem mu udělala? Co se mu stalo? Proč mi nepíše? Našel si nějakou náhradu za mě? Zjistil o mně skoro vše a teď se na mě vysere?
Jak můžu být tak v prdeli z někoho s kým ani nechodím kurva. Mám spoustu otázek, ale na žádnou z nich odpověď a nic mi nedává smysl.
Ten večer jsem zase skončila s ořezávátkem v ruce.

Celý týden se vlastně dělo to samé, vstala jsem, šla do školy, vrátila se ze školy a večer šla spát. V pátek jsem ani do školy ani nešla.

Na sobotu jsem měla plán jasný a to celý den prospat. To samé pravděpodobně i v neděli. Ovšem moji sobotu narušil zvuk zvonku. Přikryla jsem si hlavu dekou a čekala až ten hlasitý zvonek konečně přestane zvonit čehož jsem se ale nedočkala, furt to zvonilo a tak jsem se rozhodla se alespoň podívat na hodiny, bylo 13:38 a hodiny nebyly to jediné co mě na mobilu zarazili. Zarazila mě zpráva od Petra a následně 7 zmeškaných hovorů. Co po mně chce? Proč? Dál jsem ležela v posteli, držela v ruce mobil a přemýšlela co mu odepsat. Z přemýšlení co mám odepsat mě vytáhlo zaklepání a následné otevření dveří. Podívala jsem se směrem ke dveřím ve kterých už stála babi a zvonek konečně vypla nebo možná se vypl sám, těžko říct.
A(nna-babi): ,,Dobré ráno Dianko, přišel sem nějaký tvůj chlapec prý jestli nechceš jít ven"
D: ,,Dobré ráno, jo dobře, děkuju, já tam hned jdu"
Babi odešla a já jelikož jsem na sobě měla jen tričko a kraťasy tak jsem si vzala alespoň větší mikinu přes sebe a šla dolů. Otevřela jsem dveře za kterými stál Petr.
P: ,,Ahoooooj"
D: ,,Ahoj"
Proč tu je? Co po mně chce?
P: ,,Já se ti chci omluvit za ten poslední týden, nebylo mi úplně dobře a neměl jsem náladu si psát a vše, promiň"
Podal mi červenou růži, jednou jsem se zmínila, že to je moje oblíbená kytka a on si to zapamatoval.
D: ,,Jo, dobře, to nevadí, v pohodě"
Vzala jsem si tu růži a obejmula ho. Dneska jsem ho poprvé obejmula první, vždy mě objímá on.

............................................................................

konečně se nám to začíná trošku rozjíždět a další části už snad budou trošku zajímavější.
             Omlouvám se za chyby✨

--------------------------------------------------------------

~nemáte mi už co vzít, všechno jsem si dávno vzal~




Co to děláš s mojí hlavouKde žijí příběhy. Začni objevovat