Jednou rukou mě drží kolem pasu, druhou mi drží ruku, já mám opřenou hlavu o jeho rameno a přemýšlím co mu na to odpovědět.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Stále jsem to nevymyslela a je mezi námi takové divné ticho. Nejradši bych ho teď objala a už nepustila.... vlastně to není až tak špatný nápad. Purpur se zrovna odešel najíst. Vyvlikla jsem se z toho jak mi Petr držel ruku a sedla si na něj. Spojila jsem si ruce za jeho krkem a on jeho ruce dal na moje boky. Jen tak jsme se objímali a nic neříkali. Vlastně když nad tím tak přemýšlím, on je ten důvod proč jsem začala mít ráda objímání, jinak jsem na sebe nenechala ani sáhnout.
Seděla jsem na něm v objetí ani nevím jak dlouho, ale strašně jsem si to užívala.
,,miluju tě" pošeptal mi do ucha a mně naskočila husí kůže. Nikdy jsem k nikomu necítila nic podobného jako k němu, ale co když to nemyslí vážně? Co když si ze mě dělá srandu? Petře sakra, co to děláš s mojí hlavou?
Mám moc otázek, ale ani na jednu z nich momentálně odpověď nedostanu.
,,já tebe taky" tak a je to. Řekla jsem mu to.
,,cože?" Odtáhl se z našeho objetí tak aby mi viděl do obličeje a podíval se na mě výrazem, který nedokážu usoudit, co měl znamenat.
,,emmmmmm... že tě taky-" ani jsem to nedořekla, protože mě umlčely Petrovi rty na těch mých. Nemůžu jim odolat. Spolupracovala jsem a užívala si to.
Odtáhli jsme se od sobe až kvůli nedostatku kyslíku. Stále jsem na něm seděla, měli jsme o sebe opřené čela a koukali si do očí ,,tak co budeme dělat?" zeptal se a stále mi hleděl do očí. ,,já nevím co bys chtěl?" odpověděla jsem mu. ,,hmmm, já bych chtěl tohle" podívala jsem se na něj tázavým pohledem, protože mě dost zajímalo co tím myslí. Vzal mě do náruče a položil na postel, pak si lehl nade mě a začal mě opět líbat. Měla jsem u toho ruku v jeho vlasech a strašně si to užívala. Jestli někdo umí líbat jako ďábel, tak je to on. Najednou se odtrhl, což se mi nelíbilo, protože jsem ho chtěla mít co nejdýl u sebe.
Zvedl se z postele a začal na mě ze země házet to jídlo, které předtím přinesl. ,,co děláš?" zeptala jsem se se smíchem. ,,jdeme papat" řekl a sedl si na moje nohy, asi pro případ, že bych chtěla zdrhat, ale vím, že jemu bych neutekla. Sedla jsem si teda taky s tím, že on mi furt seděl na nohou.
,,jíš čokoládu?" zeptal se mě a mně začalo docházet, že tomuhle se nevyhnu. Vlastně mi to nevadilo, hlavně že jsem byla s ním. Není snad ani možný co ten kluk semnou udělal za asi 3 měsíce.. Jen jsem kývla na odpověď a on ji začal rozbalovat a nalamal ji na kousky. První si dal on jednu kostičku, pak vzal další a dal mi ji k puse, kterou mi následně pomocí prstů otevřel. Neměla jsem náladu se bránit, protože mi bylo jasný, že tomuhle se nevyhnu. Je to šílenec, když něco chce, tak to tak prostě musí být. Dal mi čokoládu do pusy a já ji musela sníst, protože pak kontroloval i jestli jsem to snědla. Takhle to udělal ještě několikrát po sobě a pak k tomu začal přidávat i další jídlo.
Nebylo mi z toho úplně nejlíp, ale zapila jsem to vodou, tak mi bylo o něco líp.
Celý zbytek dne jsme nic moc zajímavého nedělali.večer:
Petr navrhl, že budeme koukat na film, který bude vybírat on. Souhlasila jsem i přes pochybnosti, že tam zapne horor, což se nakonec i stalo. Pustil tam nějaký horor, kde už ze začátku bylo, že to je natočené podle pravdy. Nemám ráda horory, přijde mi to až moc strašidelné. Péťa udělal popcorn a přinesl mi deku, jelikož mi byla zima.
Jsme tak v půlce filmu a já už jsem schovaná pod dekou. Koukání z pod deky mi nevydrželo moc dlouho, protože mi ji Petr začal brát. Přetahovali jsme se o deku, jak malý děti, do doby, než tam vyskočila nějaká osoba. Lekla jsem se, až jsem zakřičela a skočila na Petra, ten se začal smát a já zabořila hlavu do jeho hrudi. Už jsem neměla v plánu z něj slézt alespoň do konce toho odpornyho filmu. Petr přes nás hodil deku a já ani nevím jak, ale usla jsem.
Vzbudila jsem se až, když jsem byla v Petrovo posteli, jak jsem se sem dostala, netuším. Podívala jsem se do prava, následně i do leva, ale Petr nikde. Najednou se rozrazili dveře, ve kterých stál Petr. ,,chceš abych spal tady nebo mám jít do obýváku?" zeptal se, když viděl, že jsem vzhůru. ,,tady" zamumlala jsem a čekala, že si lehne vedle mě, ale ani po nějaké době vedle mě nebyl, což mě dost znepokojovalo. Sedla jsem si a rozhlidla se kolem sebe. Viděla jsem Petra jak leží na zemi a je na telefonu. Když si všiml, že se na něj dívám tak se na mě taky podíval a řekl: ,,copa?"
D: ,,proč jsi na zemi? Já chci aby jsi byl tady semnouuu" řekla jsem a udělala na něj psí oči.
P: ,,a co za to, že se teď zvednu a půjdu k tobě?"
D: ,,přijď a uvidíš" řekla jsem a on se začal zvedat. Lehl si ke mně a já ho začala líbat. Vypadal, že si to užívá, protože jsem cítila jak se usmívá do polibků. Líbali jsme se dost dlouho, ale pak jsem se odtrhla, protože už jsem chtěla jít spát. Dala jsem si hlavu na jeho hruď a on mě objímal. ,,jak to mezi námi teda je?" zeptala jsem se těsně před tím než jsem usla. ,,já nevím, jak chceš aby to bylo?" odpověděl mi. ,,to nezáleží jen na mě a spíš to mělo být jakože chodíme spolu nebo ne?"
P: ,,a ty chceš?"
D: ,,jestli chceš ty"
P: ,,no já chci"
D: ,,takže spolu chodíme?" zeptala jsem se trošku nejistě.
P: ,,jo chodíme" dali jsme si pusu a společně usli......................................................................
Opět trošku delší kapitolka. Mám v plánu udělat ještě tak 3-4 části a pak to ukončit. Jinak v příští kapitolce se posuneme o nějakou dobu dopředu.
Omlouvám se za chyby✨--------------------------------------------------------------
~říkali jsme tomu láska,
říkali jsme tomu navždy~
ČTEŠ
Co to děláš s mojí hlavou
FanfictionJak to dopadne když na nové škole, poslední rok na základce potkám Petra Adámka? Stanou se z nás pouze kamarádi? Vydržíme spolu vůbec? Tohle vše a ještě mnohem víc se dozvíte v této fanfikci🫶🏼 Ff/Stein27🫶🏼 {dokončeno} /Postupem času si uvědomuj...