Lavaboya gittim. Aynanın karşısından kendime baktım. Biraz daha bakındıktan sonra telefonuma mesaj geldi.
*Yabancı numara*
*Fotoğraf*
Buna ne demeli HwangNasıl ya ben bunu engellemedi mi hem de numarası farklı.
Yeji
Bak cidden yanlış anladın öpüşmüyordukYabancı numara
Birdaha olmasın, sen yine de dikkat et ben herhangi bir yerde olabilirim :)*Bu kişiyi engellediniz*
Offf napıcam ben ya her yerde beni buluyor fotoğrafımı çekiyor. Ama bu konuyu Ryujin'in dediği gibi Hyunjin'e söylememem gerekli yoksa olaylar daha başka yere de gidebilir. Daha fazla dikkat çekmeden derin nefes alarak banyodan çıktım. Geri odama girdim.
Ryujin: Eee şimdi ne yapıyoruz?
Hyunjin: Yeji istersen beraber yıl sonu için düzenlenen balo hakkında birşeyler yapalım
Yeji: Evet bir de o vardı dimi sağolsun Ryujin beni yardımcı yaptı
Ryujin: Ne demek canım, hem sevgilinle beraber birşeyler yapmak senin için iyi değil mi
Yeji: Neyse daha zaman kaybetmeden biz işe koyulalım, Ryujin sen de bizim ayak iş- aman yardım et
Ryujin: Tamam duymamış sayıyorum
İki buçuk saattir balo için mekan, hizmetli, yiyecek ve içecek görevlisi, süslemeler, bilet tasarımı ile uğraşıyorduk. Ben Hyunjin'den biraz uzak oturmaya çalışsam da o yine dibime girmeyi başarıyordu.
Hyunjin: Bak bu mekan iyi gibi hem büyük hem güzel
Ryujin: Bence de
Hyunjin: Sevgilim sence hangisi iyi
Ryujin: Yeji?
Yeji: Ayh dalmışım, ne diyordunuz?
Ryujin: Doğacak çocuğunuz için isim arıyoruz. Kızım iyi misin mekan arıyoruz kaç saattir
Yeji: Pardon ya baya bi uykum var da dalmışım
Hyunjin: Ne demişler, bir erkeğin omzu bir kadına yastık diye ne güzel demişler ama hiç de öyle değil
Güldüm ve başımı Hyunjin'in omzuna koydum. Birkaç dakika omzunda uyudum ama aklıma yabancı numaradan gelen mesajlar aklıma geldi. Hemen Hyunjin'in omzundan kalktım.
Yeji: Ben kahve yapayım uykum açılsın
Ryujin: Bize da yap
Yeji: Tamam
Fırsat bulmuşken telefonuma mesaj geldi mi diye baktım. Yoktu için rahatladı. Uykum açılması için bize kahve yapıyordum. Kahveler yapılmış ve içilmişti.
Baya bir geç oldu ve Hyunjin ile Ryujin evlerine gittiler bense yatağıma yatmış fotoğrafların babama gitmemesi için binbir dua ediyordum.
Sabah olduğunu fark edince yatağımdan kalkıp lavaboya gittim.Elimi yüzümü yıkadım rutinimi yaptım ve evden çıktım. Aslında ev ve okul arası 10,15 dakika bu yüzden yürüyerek okula varmıştım. Sınıfıma girdim tek ben ve Minji vardı. Baya erken gelmiştim sırama oturdum telefonumu elime aldım biraz gezinmeye başladım. Aklıma sadece düşmanım olan Minji vardı.
Ve o da beni Hyunjin ile kıskandığı içindi. Acaba yabancı numara o olabilir miydi? Kafamda bu sorular ile başbaşa iken Hyunjin ile sürüsü geldi. Hyunjin yanağıma küçük öpücük kondurarak sırasına oturdu.