14💮

133 5 0
                                    

~2 hafta sonra~

Bu bir haftada herşeyi bitirmiştim. Sonunda o gün geldi. Parti günü.

Akşam saat 6 gibi bizimkiler ile orada buluşucaz ve şuan saat 4 civarı. Benim hazırlanmam kısa sürse de diğerlerinin hazırlanması baya uzun sürdüğü için erkenden hazırlanmaya başladık.

Kıyafetleri giyip makyajımı yaptım daha sonra saçımı yaptım. Çantamı aldım içine eşyalarımı da yerleştirdim ve herşey hazırdı. Kızlar dışında.

Nihayet kızlar da hazırlandığına göre kapının dışına çıktık ve bizimkileri bekledik. Aslında hepimiz aynı arabaya binecektik ama Hyunjin beni "özel" olarak bizzat kendisi alıcakmış.

10 dakika kadar bekledik ve en sonunda 1 araba geldi içinden Minho ve Felix çıktı daha sonra Jeongin ve Changbin... Hyunjin nerde? Neyse gelir birazdan umarım.

Teker teker herkes eşleriyle aşk yaşarken ben sap gibi kaldım nerde ya bu çocuk.

"Birileri beni mi bekliyor" diyerek yanağımı öpen Hyunjin ile karşılaştım.

"nerede kaldın seni bekliyorum iki saat" diye sinirle konuştum. "tamam güzelim geldim işte" "bir daha olmasın" diyerek trip yaptım o da bana sarıldı. "Üzgünüm biraz trafik vardı" dudak büzerek söyledi Hyunjin. "Diğerleri gitti biz de gidelim" diye konuyu değiştirdi Yeji. "Söylemeyi unuttum bugün aşşırı güzelsin aşkım" diyerek sevgilisinin yanağını öptü Hyunjin. "Sen de baya yakışıklı olmuşsun" diye karşılık verdi tebessüm ederek.

Arabaya bindiler 20 dakikalık yolda ilerlemeye başladılar. Balo salonuna vardıklarında ilk Hyunjin çıkmış sonra da sevgilisinin kapısını açtı ve koluna girdi.

İkisi beraber solana girdiklerinde arkadaşlarının oturduğu masaya oturdular.

Müzik eşliğinde herkes sohbet ediyor, dans ediyor ya da yemek yiyordu. Herkes kendi halinde eğleniyordu.  Daha sonra romantik bir şarkı çalarak Hyunjin Yeji'ye bakarak ayağa kalktı ve elini Sevgilisine uzattı. "Bu dansı bana lütfeder misin?" "Elbette" diyerek sevgilisinin elini tuttu ve dans pistine ilerlediler. Çok geçmeden diğer eşler de sahneye çıktı.

"Hyunjin'in partide beraber dans etmiştik..." Diye söze başladı Felix "Ee?" diye anlamamış muamelesi yaptı Ryujin. "Yani bu dansı lütfeder misin?" "Bir düşüneyimmm olur" beraber el ele tutuşarak sahneye çıktılar ve dans etmeye başladılar.

Müzik bitince herkes yerine oturmuş içki içmeye başlamışlardı bile. Kimisi sarhoş olmuş kimisi aşk yaşıyor kimisi hala dans ediyor ve dahası. Sanki bugün son günmüş gibi ölesiye yaşıyorlar.

Parti bitmişti herkes vedalaşmıştı evlere dağıldılar. Gerçekten de güzel bir gündü.

~2 yıl sonra~

Koskoca iki yıl geçmişti ve hala ikili beraberdiler hatta üniversite bitince daha ciddi düşünüyorlar. Minho ve Lia onlar ayrıldılar ama çok yakın olmasalar da arkadaş kalmayı seçmişlerdi. Chae ve Changbin ise hala beraberler. Onlarda Yeji ve Hyunjin gibi ilerisini düşğnüyorlar. Felix ve Ryujin de artık çıkıyorlar.  Jeongin ve Yuna da. beraberler hala ama Jeongin'in ailesinin işi yüzünden Jeongin Japonya ya taşınmıştı. Chan ise Avusturaly daydı. Jisung ve Seungmin hala bir kız arkadaş bulamamıştı yalnız kalmayı tercih etmişlerdi.

Yeji'nin annesi ise  büyük bir hastalığa yakanmıştı. Aylardır hastane odalarında tedavi görüyordu. Bu durumda Yeji kendini az çok toparlayamamıştı. Ama her zaman yanında sevgilisi Hyunjin vardı.

Yeji'nin iyi günğnde kötü gününde hep yanındaydı Hyunjin artık sevgiliden daha öteydi Hyunjin. Hatta üniversite için ev bile tutmuşlar beraber kalıyorlardı.

~6 ay sonra~

Hızlıca altı ay bitmişti. Sıradan bir gündü. Yeji ve sevgilisi Hyunjin hastaneye bayan Hwang'ı görmeye gideceklerdi. Çünkü bugün Yeji'nin annesi büyük bir ameliyata giricekti eğer başarısız olursa Bayan Hwang hayata son verecekti.

Hastaneye vardılar yaklaşık bir saattir sonucu bekliyordu. Sonunda doktor ameliyat odasından çıktı ve iki gencin yanına ilerledi.

"Durumu ne başa çıkabildi mi annem?" diye umutlu gözlerle doktora baktı Yeji. Doktor olumsuz anlamda başını salladı. Yeji yere yığılmıştı ilk babasını kaybetti şimdi ise annesini.

Yeji ağlamaya başladı Hyunjin ise yanına eğildi ve sımsıkı sarıldı Sakinleşmesi için ama olmamıştı sakin olamıyordu.

"Yeji tamam ağlama moral verme konusunda kötüyüm ama hadi kalk elini yüzünü yıkayalım iyi gelir" diyerek sevgilisini kaldırmaya çalıştı Hyunjin ama başarısız oldu.

"Nasıl ağlamayım Hyunjin nasıl sakinleşeyim?" hıçkırıklara boğuldu Yeji ne yaptığını bile bilmiyordu gözü görmüyordu şuan.

Hyunjin onu yavaşça kaldırarak sarıldı Yeji'nin kafasını boyun giritintisine yasladı ve saçını öptü az da olsa sakinleştirmeye çalıştı.

Hyunjin, Yeji'nin elini sıkıca tuttu ve dışarı temiz hava alması için çıkardı. Bir banka oturttu ve tekrardan elini eline kenetledi.

"Derin nefes al ve ver sakinleş" Yeji Hyunjin'in dediklerini yaparak sakinleşmeye çalıştı ama olmuyordu her seferind eağlamak istiyordu.

"Hyunjin..." Sesi titreyerek konuştu Yeji. "Söyle güzelim" "Be ben ya yalnız kaldım kimsem yok artık ve ben ne yapıcam!" Sona doğru sesi daha yüksek ve ağlayarak çıkmıştı. "Hayır yalnız kalmadın ben varım tamam mı söz hep senin yanında olucam" "nereden biliyorsun belki sen de beni bırakıcaksın!" "Hayır! Ölene dek hep seninle olucam Söz" "Söz mü..." "Evet bizi ayıran tek şey ölüm olucak" Yeji dayanamayarak Hyunjin'e sarıldı sanki yarın yokmuşçasına sarıldı.

Aşklarımmm ben geldimyb nasıldı? Bu arada her pazar dedim ama şimdi attım yarın antrenmanın var bu yüzden yarın yazamam ama şimdi yazdım. Bu arada finale az kaldı 🤧🤧 bu arada bu kitap bitince arkadaşımın istedği üzerine bir kitap yazıcam daha sonra ben size haber veririm. Bu arada lütfen oylayın oy dilemiyorum okuyonuz ama oylamıyonuz hığh

Yalnız 🤌🏻🤌🏻🤌🏻

Promise to you Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin