1 hafta sonra~
Bu bir hafta içinde değişen hiçbir şey olmadı ama kızlar için değişen çok şey olmuş tabii ben annemi düşünmekten onları ihmal ettiğim için bunları sonradan öğrendim.
Yine herzaman ki gibi okul günüydü, benim için biraz yorucu bir gün olacaktı,çünkü okul balosuna son 3 hafta kalmıştı yani bu demek oluyor ki 3 hafta baya yorulucam.
Sunji hocanın yanına gittim ve balo hakkında biraz konuştuk, bir hafta sonra da düzenlemeler yapılacak şimdi ise temizlik var. Bir zahmet yapmayayım yani.
Öğle molasında idik işlerimi bitirip bizimkilerin yanına kantine inecektim ama onlar benim yanıma geldi.
"İşlerin bitti mi?" Diye sordu Lia. "Evet sadece bu hafta için temizlik var ve onlara da yardım edecek iki öğrenci lazım" dedim. "Boşver bulursun baktın bulamadın biz yaparız" diye moral vermek için ekledi Ryu. "Aslında aklımda birkaç kişi var ama yapar mı bilmiyorum" dedim. "Kim onlar?" Yuna'ya bakarak sırıttım diğerleri de merakla bakarken konuştum. "Kim olucak Minji ve Suji biraz iş yapsınlar boş durmaktan kafaları çalışmıyo" hepsi büyük bir kahkaha attı o sırada ise bizim sürü geldi.
"Naber kızlar" büyük bir neşe ile gelen Hyunjin'e sarıldım o da yanıma oturdu. Felix ise Ryujin'in karşısına oturdu ve bakışmaya başladılar bu ikisi bizden bir şey saklıyor ama neyse. Minho da sevgilisinin yanına oturdu diğerleri de karşıya oturdu.
"Seungmin ve Chan nerde?" Diye sordu Chaeryeong. "Onlar spor odasındalar Changbin, Seungmin'e bir şey öğretecekmiş" diye ekledi Felix. "Sonraki dersler boş isterseniz hep beraber bizim evde toplanalım" diye konuştu Minho " Tabii geliriz" diye cevap verdi Lia.
" Yalnız ben ilk önce anneme bakıcam sonra gelirim ben" diye cevapladım ardından Hyunjin konuştu "Ben de seninle geleyim sonra da Minho'nun evine gideriz" "olur güzel olur" tebessüm ederek Hyunjin'e cevap verdim.
Yavaş yavaş herkes sınıfa gidiyordu,ben ve Hyunjin dışında diğerleri arabaya binip Minho'nun evine gittiler. Ben ise Hyunjin ile annemi görmeye eve geldim. Anahtarı çantamdan çıkardım ve kapıyı açtım.
"Hyunjin sessiz ol annem uyuyor olabilir" dedim sessizce. O da başı ile onayladı. Odasının kapısını yavaşça açtım ve anneme baktım. Uyanmıştı kesin benim yüzünden oldu.
"Hoşgeldin kızım ben de şimdi uyandım" dedi annem. " Rahatsız etmedim değil mi?" " Hayır kızım... Söyle bakalım neden geldin" " Hiiiç seni merak ettim o yüzden geldim canın bir şey istiyor mu hemen yapayım" "yok canım iyiyim ben zaten bir şey olursa Hanbi bana bakıyo" " Hanbi de kim?" " Babanın eski asistanı ama bir süre yoktu şimdi ise bana bakıyo" içim rahatlamıştı ben yokken en azından ilgilenen vardı. Yanına gittim ve sım sıkı sarıldım başına minik bir öpücük kondurdum ve odadan çıktım.
"Ne oldu bir sorun yok değil mi?" Diye sordu Hyunjin. "Yok bir sorun hadi çıkalım" dedim ve Hyunjin'in koluna girdim evden çıktık.
30 dakikadır yoldaydık ve en sonunda varmıştık. Ev baya büyüktü başta şaşırdım ama baktıkça normal gelmeye başladı. Hyunjin'in koluna girdim ve kapıyı çaldı, açan hizmetliler den biriydi. Selam anlamında başını eğdi biz de eğdik ve içeri girdik.
"Ooo hoş geldiniz!" Diye bağırdı Minho. "Bağırmasaydın iyiydi" diye mızmızlandı Felix.
2 saat boyunca Minho'nun evindeydik baya eğlendik arada aklım annemde idi ama yanında Hanbi vardı bu yüzden az da olsa içim rahattı.
Daha oyalanmadan Minhoya "görüşürüz" dedim ve çıktık baya yoruldum bu yüzden evde dinlenicem.
Galiba bu geçiş bölümüydü aklıma bir fikir geldi ama nasıl bağlicam bilmiyorm neyse ben şuna da karar verdim artık her pazar 2 bölüm ya da 3 bölüm atıcam hadi öpüldünüz muahhh 💋💋