10💮

101 4 0
                                    

2 saat boyunca hem doymuş hem de eğlenmiştik. Kalkmaya karar verdik ve bu sefer Lia'nın evine film izlemeye gidicez. Eve geldik Chae ve Ryujin film seçerken ben ve Lia atıştırmalık bir şeyler hazırlıyorduk.

Film başlayalı baya olmuştu. Arada durdurup başrol kıza sövüyorduk içimden de başrol erkeğin ne kadar yakışıklı olduğunu söylüyordum.

Güzel güzel izlerken iki başrolün yakınlaştığı sahneye gelmiştik. Evet öpüşüyorlardı kızlar söverken ben ise Hyunjin ile o anı düşünüyordum. İlk çıkma teklifi ettiğin de koşarak kantine gitmiştim "seni seviyorum" dedikten sonra da öpmüştüm. O anı asla unutmicam unutamam da zaten.

Film bitti bizim de uykumuz geldiği için hepsini evlerine bıraktım en sen da kendim eve gittim. Direk duş aldım ve kendimi yatağa attım. Ama aklımda hala Hyunjin vardı. Acaba mesaj mı atsam evet yapıcam. Telefonu elime aldım ve "Sevgilimmm ❤️" olarak kayıtlı kişiyi "Hyunjin" diye kaydettim. Sonra yazmaya başladım.

Yeji
İyi akşamlar Hyunjin
Yeji
Bak senden çok özür dilerim
Yeji
Ben hala sana aşığım
Yeji
Çok özür dilerim senden
Yeji
Bir kere beni dinle lütfen
Yeji
Madem bakmıyorsun o zaman iyi geceler

~Hyunjin'den~
Telefonu dan Yeji ile fotoğraflarıma bakıyordum. İçimde hala ona karşı bir sevgi var ama onunla olmak istemiyorum. Fotoğraflara 20 kez bakmış olabilirim. Yatmaya karar verdiğimde telefonuma mesaj geldi. Yeji hala "Aşkımmm💋" diye kayıtlıydı. Ve direk "Yeji" diye kaydettim. Ardından mesajlarına baktım.

Yeji
İyi akşamlar Hyunjin
Yeji
Bak senden çok özür dilerim
Yeji
Ben hala sana aşığım
Yeji
Çok özür dilerim senden
Yeji
Bir kere beni dinle lütfen
Yeji
Madem bakmıyorsun o zaman iyi geceler

Yazmak ve yazmamak arasında kaldım. Ve sadece görüldü attım. Telefonu kapattım ve uyumaya devam ettim.

264 kelime

Promise to you Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin