Wprowadzenie

9 2 0
                                    


,,Sensus manet in charta peribunt"

Chcąc zaspokoić swoje lęki, składam myśli na papier, by znaleźć spokój w swej duszy.

Książka nie jest przeznaczona dla osób poniżej 16 roku życia, zaś najbardziej adekwatna jest dla czytelników 18+
Nie, mając 14 lat myśląc że jesteś "dojrzały na tą książkę", mylisz się. Prawdziwa dojrzałość polega na przyznaniu, że coś może być dla Ciebie nieodpowiednie, gdyż w tym wieku twój mózg, postrzeganie świata i życia wciąż się kształtuje, czytając o psychicznych zaburzeniach, możesz automatycznie wmówić sobie problemy, bądź ukształtować niewłaściwe zachowanie bohaterów książki. Rozważ, czy na pewno twoja "dojrzałość", faktycznie nią jest, czy jest to "szpan" przed kolegami i społecznością, jaki/a to nie jesteś.

W opowiadaniu, pragnę przedstawić najgłębsze myśli osób z różnymi problemi, ukazać różne postrzeganie świata, pokazać drugą stronę ludzi postrzeganych jako złych. Najgorsze oblicze ludzi i skąd się ono bierze? W końcu nikt nie może być po prostu "zły", każdy ma do wyboru zrobienie czegoś złego, bądź dobrego jednak na czym te wybory się kształtują? Fazą początkową do wyborów, jest nasze dzieciństwo, później ludzie z naszego otoczenia. Wszystko i wszyscy wpływają na nasz charakter, ludzie którzy też ukształtowali charakter przez kogoś, niekończące się domino doprowadzające do najgorszych pokoleń ludzkości.

Pamiętaj że zawsze masz do dyspozycji telefon zaufania 🫶
116 111

Zapraszam do czytania (Nie)Pamiętnik Keris

Gods of Evil - The Birth of the Evil Gods 16+Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz