Pramínky krve mu stékaly z úst a mísily se se slzami. Oblohu protnul další blesk, stále však nepršelo. A možná to bylo dobře. Tento den se prolilo slz už mnoho. Nikdo nepotřeboval další. Znamení zla se mezitím kroutilo na zatažené obloze a vyzařovalo smrtí. Nebylo se však čemu divit. Smrtijedi si dali záležet a nikoho nešetřili. Ani je ale neminula krutá smrt, ovšem z rukou muže se smaragdové zelenýma očima.
A zatímco Alex Morell umíral, jeho přítel Harry Potter jen nehnutě seděl na zemi a pozoroval padající listy zbarvené do ruda začínajícím podzimem.
2019
1. září
PŘÍTOMNOST,,Slunce svítí, ptáci nezpívaj a tentokrát už určitě vypiju kafe s jedem." Draco Malfoy vstal z postele prvního září ráno tou správnou nohou. Byl rozhodnut, že nové příchozí studenty Bradavic i ty současné přiměje, aby ho nenáviděli ještě víc, než předtím. A samozřejmě, aby z něho měli respekt. Už pár dobrých let zaujímal post profesora OPČM a uctíval tak svého kmotra Severuse Snapea. Byl sarkastický, chladný, každého urazil velmi inteligentním argumentem a Zmijozelští byli ukryti pod jeho křídly.
Ovšem, byli tu také studenti z jiných kolejí, kteří byli ukryti pod jeho křídly. Byli to Albus Severus Weasley ( ovšem ze Zmijozelu ), Rose Weasleyová, Teddy Lupin a také Ellio Zabiniová. Tito studenti víceméně znali i jeho druhou, lepší stránku. Občas si Draco dovolil se k nim v hodině chovat bez sarkasmu a chladnosti.
A pokud někoho zajímá, proč tady pan Malfoy očekává, že tentokrát už vypije kafe s jedem, tak vám to vysvětlím. Draco Malfoy je od dob Severuse Snapea ( a Dolores Umbridgeové ) tím nejnenáviděnějším profesorem v Bradavicích. A pár studentů z Nebelvíru ( a Mrzimoru, ale psst ) mu nejednou slíbilo ráno u snídaně otrávenou kávu.
Draco přes svou bílou košili navlíkl černý tenký 'hábit' a pohlédl na sebe do zrcadla. Za těch pár let se od války dost změnil. Hlavně tedy vzhled. Jeho vlasy už nebyli upravené a nevypadaly, jako kdyby je Draco stokrát nasprejoval lakem na vlasy. Byli trochu rozcuchané, ale ne moc a byly o trošičku delší. Jeho pravé ucho zdobila náušnice ve tvaru černého kříže a levé ucho zas náušnice ve tvaru malého černého kamínku. A co byla největší změna.
Jeho obličej teď zdobily brýle s kulatými, kovovými obroučkami.
________
Zdravím, ahoj, dobrý večer ( tedy u mě ).Jestli se ptáte, zda se vracim k panu HP, tak...
Jasně, tvl, že jo. Prostě Harold for life, bitch.
Ehm,
EHm,
ehM,
EHmmMMeHHHmm
Davejte sem hvězdičky, lidičky, komentujte a jestli zrovna spíte, tak napište '...' ( ano, fakt to napište )
P. W
JeToDrARry!!
Ano, cover jsem si dělal sám, muhahaaaa! Jšem to ale šikovný chlapešek...
Pardon, boli ma v krku a nespim celou noc, dekujiADoBRoUnOc
ČTEŠ
Změny ✔︎ | ᵈʳᵃʳʳʸ
FanfictionNěkolik let po válce je vše normální. Tedy, v jistém slova smyslu. Kouzelnická Británie se změnila. Ginny Weasleyová podvedla Harryho Pottera, narodil se jim syn, Hermiona Grangerová se vybarvila jako lhářka a Draco Malfoy učí v Bradavicích. Teď a...