Všechno nejlepší; Epilog

388 12 41
                                    

Zaklepání vyrušilo Harryho z jeho přemýšlení. Zmateně se zamračil, neměl tušení, kdo by sem teď chodil a navíc za ním.

Malfoy.

Otevřel dveře a Draco skutečně stál na prahu, usmíval se a v ruce držel plochou krabičku zabalenou do barev zmijozelu. Beze slov ho pustil dál. Co mu mohl chtít a co to držel v ruce?

,,Hoří, nebo tak něco?" zeptal se.

Draco se ušklíbl, ale to Potter nemohl vidět, protože k němu stál Zmijozel zády. Přešel ode dveří ke křeslu a sedl si na ně, nohu přehodil přes nohu. Krabičku položil vedle sebe na opěrku.

,,Máš narozeniny, zbytek si domysli." Řekl mu prostě. A Harry by se teď nejradši plácl do čela.

Zapomněl na svoje vlastní narozeniny, výborně.

,,Neříkej, že jsi mi přišel blahopřát, protože jinak tě už vážně pošlu k Mungovi." Poznamenal Potter, než se vydal k druhému křeslu, na které se posadil.

Seděl hned na proti Dracovi.

Ten se znovu ušklíbl a vzal do ruky krabičku.

,,Vskutku, přinesl jsem ti i dárek..." pak se zarazil a zvláštně se usmál. ,,Možná i dva, pokud to tak budeš brát." Řekl nakonec.

Harry pozvedl obočí.

,,Myslel sis, že s tebou nepromluvím po tom, co jsi mi řekl, já vím." Usmál se lstivě blonďatý. Harry přikývl.

,,No... to je teď vedlejší. Před pár týdny jsem se setkal s Lasičkou, ehm totiž Weasleym, a ten mi poradil, co ti dát jako vhodný dárek. A vskutku z toho něco vzešlo." Pak mu podal krabičku. Harry nervózně polkl a vzal ji do ruky.

Jejich prsty se při předávání mírně otřely.


Opatrně odstranil obal a naskytl se mu pohled na tenkou, plochou krabičku z dubového dřeva. Nebyla malá, ani velká. Mohlo v ní být cokoli.

A Harry toužil to cokoli spatřit.



Tak sundal víčko a vytřeštil oči. Zalapal by i po dechu, ale léta bolesti ho toho zbavila.

V krabičce na zeleném saténu ležel prstýnek z černého kovu, na kterém byly sotva viditelné fialové spirály.

To není možné.

,,Weasley mi řekl, že tenhle prsten patřil Blackovi. Že prý, když jste byli tenkrát o válce na Grimmauldově náměstí, viděl jsi ho tam a chtěl sis ho vzít jako připomínku na něj. Byl ale zakletý, takže to nešlo. No... tak sem se vydal na menší výlet, Severus mi poradil pár kouzel a bylo to."

Harry neměl slov; ,,Já... Draco..."

Zmijozel ho zarazil.

,,To není vše. Když si mi řek o ton, co se ti stalo, myslím, že si zasloužíš vědět, co se stalo mě." Vytáhl z náprsní kapsy zmenšený dopis, kouzlem ho vrátil do původní velikosti a položil ho Harrymu do klína.

Pak vstal.

,,Takže zatím, Pottere a všechno nejlepší..." měl se k odchodu, ale zarazil se. Pak se smutně usmál, ,,Miluju tě."

A než stačil Harry zareagovat, byl Draco pryč.




Konec



,

__________

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.












__________

Tak jsme u konce této Drarry fanfikce, která nebyla úplně dlouhá, ani záživná, ale tak...

Pravděpodobně neskončila tak, jak by si někdo představoval, ale jelikož já nemít rád hepy endy ( je to špatně napsané schválně xd ), tak to hold skončilo takhle.


Sboheeeem.


- P. W |

Změny ✔︎ | ᵈʳᵃʳʳʸ Kde žijí příběhy. Začni objevovat