Zbavit se jí

297 13 5
                                    

Nebylo by dne, kdy by si Harry a Draco neprojevovali náklonnost ( ovšem falešnou, bohužel ).

Bradavice z toho ovšem byly na větvi.


Hermiona si však stále nepřipadala přesvědčená. Měla pocit, že to jen hrají.





A Draca natolik štvala, že se rozhodl uskutečnit jeden hloupý čin.

...

Rozhodl se, že aby jejich 'vztah' byl věrohodnější, budou spolu spát v jedné posteli.

A překvapivě, Potter souhlasil.




Jejich vztah ze začal posunovat na něco víc, než jen na předstíraný vztah.




A to od té doby, co Harrymu Draco vlezl do sprchy a jako by se nechumelilo, začal se sprchovat, zatímco Harry prožíval menší infarkt.

...

Jestli ta zmije nevodejde, tak mě asi zavřou za vraždu. Pomyslel si Draco, když ji pozoroval, jak kárala jednoho ze studentů kvůli tomu, že byl Zmijozel.

,,Taky máš chuť ji zardousit?" zeptal se ho jen tak Harry. Draco ji přestal pozorovat a otočil se k němu čelem.

,,A ty snad ne? Kdybys tušil, co mi provedla, tak bys-" najednou byl přerušen a taky velmi zaskočen.


U všech Salazarovejch vousů, on mě líbá!




Pár studentů okolo na chodbě dostalo infarkt, někteří se mohli zbláznit znechuceností a Grangerová?

...

Denní Věštec byl plný o blábolech o Harryho a Dracově vztahu.

To byla otrava.

Ale aspoň se, díky Merlinovi, zbavili Hermiony.






Jen mezi Harrym a Dracem to bylo trochu zvláštní.


__________
Ehhhh...

je to krátký, páč du ráno brzo k psycholožce, tak se vomlouvám, musím jít brzo spát ( stejně zas budu ponocovat ). :)

DRArrYKIss!!!

Změny ✔︎ | ᵈʳᵃʳʳʸ Kde žijí příběhy. Začni objevovat