Noční můra, pane Pottere?

334 14 8
                                    

Křik.

Slzy.

Bolest.

a smích.

Muž před ním se svíjel v bolesti, která ne a ne skončit. Slzy mu tekly po zubožené tváři a mísily se s krví. Nebylo cesty úniku. A on se smál.

Hůlkou mu na hruď mířil.

Křik ustal a muž se přestal svíjet. Přes zamlžené oči se podíval na muže s havraními vlasy a na jeho hůlku z cesmínu.

Oči barvy podobné Avadě byli zakalené šílenstvím, bolestí.

,,Vy... špinaví smrtijedi," zachraptěl chladným hlasem. ,,Nic jiného, než bolest a smrt si nezasloužíte." Pak se znovu rozesmál a ukončil tak další život.

,,Avada Kedavra!"

V ten moment byl život Luciuse Malfoye u konce.


S výkřikem se probudil a potem zalitým se posadil. Rozhlédl se po své ložnici a pak se zahleděl na černý baldachýn. Povzdechl si a natáhl se po brýlích, které leželi na nočním stolku. Nepoužíval je, ale na noc si sundával čočky.

S pohledem nově zaostřeným se zvedl z postele a vydal se do kuchyně, kde si do sklenky nalil vodu a pak se vrátil zpět.

Kouzlem vyměnil zpocené povlečení za nové, stejně tak pyžamo, a posadil se na postel.

,,Noční můra, pane Pottere?" ozval se nezaměnitelný hlas. Harry odložil sklenku a podíval se na obraz, který visel na zdi naproti jeho posteli.

,,Co myslíte?" optal se. Portrét se ušklíbl.

,,Koho jsi zabil tentokrát?"

,,Tvýho dobrýho kámoše, Luciuse Malfoye." Severus pozvedl obočí. Věděl o tom, že Potter měl noční můry, ale ještě nikdy ne o Luciusovi.

,,Jsem překvapen, že se ti nezdálo o Dracovi. To, co ti včera řekl, tě muselo zabolet na tvé 'Potterovské' dušičce."

Harry se na něj podíval a zamračil se.

,,Už dávno je mi jedno, co se stalo v minulosti. A bylo to Brumbálova chyba. A na Siriusovi už mi více nezáleží, jak jistě víš," pak se zarazil. ,,A Draco za to nemůže. Neví, co se mnou je a je teď z něho hysterka." Dořekl pak.

,,Nedivím se. Tvůj pohled připomínající Pána zla mu to neulehčoval."

...

Draco se na víkend vydal do Malfoy Manor, i když prve nechtěl. Bál se, že by se v době, co bude pryč, mohlo něco stát. S Potterem.


Když teď stál ve svém kabinetu, po náročném víkendu na Manoru, nevěřil svým očím. Co to kurva je?!

Prudce si sundal brýle, protřel si oči a zjistil, že se mu to nezdálo.

,,Co se tady, sakra, stalo?!" vykřikl. Jeho kabinet byl naprosto v háji.

Všechny knihy byli poházené na zemi, některé stránky vytrhané, brky byli rozházené a kalamáře vylité. Židle převrácená, kytky vytrhnuté z květináče. Hotová pohroma.

Ten, kdo to udělal, si už neškrtne!




________

Tak kdopak asi Dráčkovi zničil kancl???? *ďábelský smích*

No... to se dozvíte zejtra...

Změny ✔︎ | ᵈʳᵃʳʳʸ Kde žijí příběhy. Začni objevovat