Mám plán

309 13 8
                                    

Harry byl zrovna uprostřed večeře, když se otevřeli dveře jeho kabinetu. Zmateně se podíval před sebe a nestačil se divit.

Hermiona Grangerová stála na prahu.


Ozvaly se kroky, jakoby někdo běžel. A přímo k jeho dveřím.

Udýchaný Malfoy vběhl dovnitř a snažil se popadnout dech. Rukou se opřel o zeď.

,,Pottere! Gran-Grangerová je-" najednou se zarazil a zíral na záda ukrytá temným baloňákem. Polkl a podíval se na Harryho, ,,Hádam, že jdu pozdě."

...

,,Co tady děláš?" zeptal se chladně.

Položil před svou dávnou kamarádku hrnek čaje a před Draca zase sklenku s whisky. Sám měl v ruce pohár dýňové šťávy.

Nehodlal skrýt své podráždění z její přítomnosti. Byl sice pryč, ale informace o tom, že Hermiona lhala ( a udělala jiné věci ) se k němu dostala.

Zato hnědovlasá čarodějka se tvářila, jakoby byli nejlepší přátelé.


Draco jen seděl a občas si loknul whisky, která se pak kouzlem doplnila zase do stejného množství. On sám věděl o všem, co udělala. Byl toho přítomen a byl toho i obětí.

,,Doslechla jsem se, že jsi se vrátil a tak jsem tě chtěla pozdravit. Už je to takovou dobu." Řekla, koketně se usmála a chtěla Harryho vzít za ruku. Ještě než to však stihla udělat, jeho ruku si přivlastnil někdo jiný.

,,Na ruku mýho přítele nešáhneš, Grangerová." Promluvil Draco nevraživě a oči se mu mlžily alkoholem. Však, vše co dělal ( a co měl v plánu udělat ) dělal vědomě.

Hermiona se zarazila a znechuceně se zašklebila. Harry byl v duchu šokovaný, ale na venek se tvářil, jakoby nic.

,,Přítele?!" vyprskla naštvaně Hermelína.

Draco se triumfálně ušklíbl; ,,Copak? Překvapená? Myslel sem si, že slečinka všechno vím-všechno znám na to mohla přijít už v době, kdy jsme spolu tančili na Vánočním plese." Řekl posměšně a odfrkl si.

Hermiona se zdála na pokraji sil.

Neměla na tohle argument.

Chvíli jen tak seděla, pak ji něco napadlo.

,,Tomu se dá těžko věřit. No, sama se o tom přesvědčím. Zůstanu v Bradavicích a uvidíme, jak to bude." Ke konci už naštvaně vrčela a nakonec se zvedla a opustila Potterův kabinet.

Jakmile se za ní zavřeli dveře, Harry si oddechl. Pak se zamračeně podíval na Draca.

,,Výborně, Malfoyi! Co teď budem jako dělat?!"

Poprvé za několik týdnů se zdálo, že se vrátil ten starý Potter a Malfoy.

,,Neboj, Potty. Mám plán."

_____________

To s tou Hermelínou byl jen překlep, ehhhhmmMMMM...






NEneByL

Změny ✔︎ | ᵈʳᵃʳʳʸ Kde žijí příběhy. Začni objevovat