Hnal se chodbami hradu s hůlkou v ruce. Nevěděl, proč ji vytáhl, ale měl tušení, že ji asi bude potřebovat.
Netrvalo dlouho a dorazil do kabinetu Pottera.
Bez klepání rozrazil dveře a vtrhnul dovnitř jako velká voda. Harry v kabinetu nebyl, tak se Draco vydal do jeho soukromých komnat. Našel Pottera hned u krbu, jak sedí na pohovce.
,,Pottere!" křikl na něj hlasem plným hněvu. Černovlasý však sebou ani necukl. Byl zjevně velmi klidný. Postavil se a s chladným výrazem se na něj podíval.
Když zahlédl v Dracově ruce hůlku, jen posměšně pozvedl obočí.
,,Jedna věc je chovat se jako, kdybys měl srdce z ledu, ale rozbrečet prváka?! Si děláš prdel?!" řval na něj.
A ten, kdysi zachránce světa, se jen ušklíbl.
...
O incidentu se Zmijozelským prvákem a Harrym Potterem už věděli celé Bradavice.
Všichni profesoři se z toho zdáli být nesví a McGonagallová zjevně nejvíc. Přece jenom, Potter patřil kdysi do její koleje a ona si ho rozhodně nepamatovala jako krutého chlapce.
Draco na tom byl trochu podobně. Netušil, co s Potterem je. Co se mu mohlo stát, když byl pryč?
V jednu chvíli ho napadlo, že to možná ani není Harry, ale někdo pod Mnoholičným lektvarem.
Zavrhl to však, když mluvil s jeho synem, Albusem, který mu slavnostně oznámil, že mu Potter neubral žádné body.
Z dálky zahlédl Longbottoma, jak k němu míří. Pomyslel si, že se musel zbláznit nebo asi začala hořet učebna Obrany, protože proč by za ním, u Salazara, jinak Longbottom šel?
,,Malfoyi!" zavolal na něj. ,,Stalo se něco špatnýho."
Draco netušil proč, ale ihned tušil, že to má co dělat s Harrym Potterem.
...
Bez ohledu na to, že kolem byli studenti, vylítl na Pottera se vším hněvem, jaký v sobě měl.
Přirazil ho ke zdi ( Harry byl kapánek zaskočenej ), hůlku mi namířil na krku a volnou rukou ho chytil za límec košile.
,,Co se ti sakra stalo, Pottere?!" studenti na ně vyplašeně hleděli. Draco si jich nevšímal.
,,Tohle si už kurva přehnal!" Draco ani pořádně netušil, o čem to mluví. O tom zraněném studentovi z hodiny lektvarů? O rozbité hůlce jednoho ze studentů? Nebo o Rose Weasleyové, která se před pár dny psychicky zhroutila, kvůli němu?
,,Kam zmizel ten starý Potter?" Draco mluvil zoufale. ,,Kam zmizel ten starý Potter, co mi při Vánočním plese šlapal při tanci na nohy? Kam zmizel ten starý Potter, co si ani nevšiml, že s ním flirtoval Cedric Diggory? Kam se poděl ten starý Potter, co chtěl zachránit Severuse Snapea?!" na konci už jenom zoufale řval.
Snažil se najít jedinou špetku starého dobře známého Pottera ve snaragdových očích, když naposled zoufale zašeptal; ,,Kam se poděl ten starý Potter, kvůli jehož hlouposti umřel jeho kmotr?" věřil, že Harryho tahle slova zasáhnou, že mu jednu vrazí, ale nic.
Jen na něj zíral pohledem lorda Voldemorta.
______________
Ehmmmm,EEhhMm...
EEEHHHMMMMCHHMMMMLLLLMM *dusí se předstíraným odkašláváním*
HHHHHhhhhHH *Dean se ho zoufale snaží vzkřísit*
EEEEEEeee *Deanovi přijde na pomoc Sam i s Luciferem*
Tak jakožeeee... prostě zlej Haroldík, no.
ČTEŠ
Změny ✔︎ | ᵈʳᵃʳʳʸ
FanficNěkolik let po válce je vše normální. Tedy, v jistém slova smyslu. Kouzelnická Británie se změnila. Ginny Weasleyová podvedla Harryho Pottera, narodil se jim syn, Hermiona Grangerová se vybarvila jako lhářka a Draco Malfoy učí v Bradavicích. Teď a...