❄
~Gelecekten bir kesit part 2~
Küçük Asena dışarı çıktığından beri durmamıştı. Bir sağa bir sola koşup duruyordu.
"Asena bak kimler dışarı çıktı" dedi babası. Asena hızla arkasına baktığında Elif'i ve Seyit amcayı gördü. Seyit amca babasının çocukluk arkadaşıydı ve şuan aynı askeriyede çalışıyorlardı.
"ELİFF GEL KARDANADAM YAPALIM" diye seslendi Asena. "Tamam babamlarda gelsin" dedi Elif. Asena kafasıyla onaylamakla yetindi.
~1,5 saat sonra~
Zar zor kardanadam yapabilmişlerdi çünkü Asena ve Elif sürekli bozmuştu ama sonuç mükemmel olmuştu.
Asena ve Elif "HARİKA OLDU, OLEYYY" diye sevinç çığlıkları atıyorlardı. Ve lojman kapılarından içeri Göktuğ ve Elif'in abisi Aybars girdi.Asena koşarak abisine sarıldı. Göktuğ kardeşine karşılık verip onu kucağına aldı.
"Abi bak babamla Seyit amca bize kardanadam yaptı" dedi sevinçli bir sesle. "Hımm bizi beklemedenmi yaptınız küstük demi Aybars?" dedi trip atar tarzda.
"Evet, küstük " dedi Aybars'da. Asena "Hayırr, küsmeyin. Sizle kartopu oynayalım hem o daha eğlenceli demi Elif ?"dedi heycanla. Elif anında " Evet evet kartopu oynayalım abi lütfennn".
Asena kendi abisini, Elif ise kendi abisini sıkıştırdı ve abiler mecburen kabul etmek zorunda kaldı yoksa bu iki bücür yüzünden annelerinden terlik yemek istemezleri.
Baya oynadıktan sonra yoruldukları için karların üstüne uzandılar. Göktuğ annesi çağırdığı için gitmek zorunda kaldı, Elif ise üşüdüğü için."Aybars oppa bana niye 𝙠𝙖𝙧 𝙩𝙖𝙣𝙚𝙨𝙞 diyorsun? " diye sordu Asena merakla. "Neden soruyorsun? " diye tersledi kızı Aybars. "Nolur söylesen ölürmüsün yaa" diye mız mızlandı Asena. "Boşuna dil yorma söylemeyeceğim 𝙠𝙖𝙧 𝙩𝙖𝙣𝙚𝙨𝙞" dedi büyük bir zevkle Aybars. Asena ile uğraşmayı seviyordu.
Tam Asena bişi diyeceken annesi çağırması ile eve gitti.
"𝘉𝘦𝘯𝘪𝘮 𝘪𝘤̧𝘪𝘯 𝘩𝘦𝘱 𝘬𝘢𝘳 𝘵𝘢𝘯𝘦𝘴𝘪 𝘰𝘭𝘤𝘢𝘬𝘴ı𝘯 𝘤̧𝘶̈𝘯𝘬𝘶̈ 𝘬𝘢𝘳 𝘵𝘢𝘯𝘦𝘭𝘦𝘳𝘪 𝘦𝘴̧𝘴𝘪𝘻𝘥𝘪𝘳. 𝘚𝘦𝘯 𝘣𝘦𝘯𝘪𝘮 𝘪𝘤̧𝘪𝘯 𝘩𝘦𝘱 𝙚𝙨̧𝙨𝙞𝙯 𝘰𝘭𝘤𝘢𝘬𝘴ı𝘯 𝙠𝙖𝙧 𝙩𝙖𝙣𝙚𝙨𝙞"
~Gelecekten kısa bir kesit~
"YETERR ANNE" diye bağırdım. Yeter cidde yeter dayanamıyorudum, nefes alamıyordum."Lütfen anne yeter yapma artık bunu bana" sesim yalvarır gibi çıkmıştı.
"CİDDEN YETER YU-Rİ BİR KERE BENİ DİNLEYE YAA" diye bağırdı annem. "ŞUAN ŞU HALDE OLMAMIN SEBEBİ SENİ DİNLEMİŞ OLMAM" diye bağırdım.
Yüzük parmağımdaki yüzüğü çıkartım anneme doğru fırlattım. "BU EVLİLİK OLMAYACAK. BEN O ADAMLA EVLENMEM" diye bağırdım. Cümlenin bitmesiyle yüzüm yana düştü. Yine yapmıştı, yine vurmuştu...
Gözümün dolma engel olamadım. Gidecektim kesinlikle gidecektim ve kimse bana engel olamayacaktı.
❄
Yeni bölümle karşınızdayım inşallah begenmişsinizdir. Yazım yanlış varsa özür dilerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙆𝘼𝙍 𝙏𝘼𝙉𝙀𝙎𝙄̇
Roman pour AdolescentsAnne ve babasının ayrılması üzerine Asena annesi ile beraber Kore'ye gider.Arkasında babası, abisi ve çocukluk arkadaşını bırakır.Tıp okuyup başarılı bir doktor olur. Annesinin maddi durumu kötü olduğu için annesinin isteği üzerine koreli bir mafya...