#15 Lavinya

126 9 24
                                    

Robert anın şaşkınlığıyla hem de aldığı darbeyle yere serildi. Vücudunun birçok yerinde kesikler oluşmuştu. Kan kaybediyordu. Severus tepesinden onu izliyordu.

Severus: Ben hayatta olduğum sürece kızıma dokunmayacaksın!

Sesi bir taş kadar sert ve buz gibi soğuktu. Yerde acı çekmesine rağmen iğrenç sırıtışını eksik etmedi Robert zar zor olsa da konuştu.

Robert; biliyor musun keşke o gün devamını getirebilseyd-

Cümlesinin devamını getirmeden Severus'un yüzüne tekme atmasıyla bayıldı. Bu sırada Emma korkuyla olanları izliyordu. Duyduğu son şeyler bütün vücudu buz kesti. O anda Severus etrafa bakarken Emma'yı gördü. Emma hızlıca oradan uzaklaştı. Bu sırada olay yerine Mc Gonagle, Dumbledore ve meraklı birkaç öğrenci gelmişti.

Severus hiçbir şey demeden hızla Emma'nın peşinden gitti. Albus düşünceliydi. Severus yaptıysa bir sebebi vardır diye düşündü ve öğrencileri yollamış ve küçük bir büyüyle Robert'i revire göndermişti.

Bu sırada dışarıda yağmur yağmaya başladı. Sağanak halinden yağmur yağıyordu. Sanki anlamıştı herşeyi. Emma hızlı adımlarla dışarı çıktı. Ne yaptığını bilmiyordu, nereye gittiğini de. Gözlerinin önü bulanıktı. Düzgün düşünüyor muydu, meçhuldü.

Koşarken bir anda durduruldu. Siyah bir karaltı sardı etrafını. Dikkatli baktığında ise bunun Severus olduğunu anlaması uzun sürmedi. Ondan uzaklaşmaya çalıştı ama beceremedi.

Emma: bırak lütfen bırak. Canım yanıyor zaten bir de seninle uğraşmayayım

Severus: lütfen deme öyle Emma lütfen deme

Emma'nın anlatımı;

Zor bela kollarından kurtuldum.

Emma: niye? Zoruna mı gidiyor gerçekler ha?!

Severus: yapma Emma dayanamam yapma

Emma: ben bunu yaşadım ben ne yapayım. Sen daha duymaya tenezzül edemezken ben ne yapayım?

Tekrar kendine çekti beni, sıkıca sarıldı. Başım göğsündeydi. Saçlarımı kokladı ve konuşmaya başladı.

Severus; özür dilerim...

Ben onun göğsünde ağlarken o sadece bu iki kelimeyi tekrar etti. Özür dilerim. Ne kadar öyle kaldık bilmiyorum ama bana her saniyesi çok garip hissettirmişti. En sonunda bizi ayırdı. Sırılsıklam olmuştuk ikimizde

Severus: odana çıktığın gibi sıcak bir duş al. Hasta olma

Dedi ve uzaklaştı. Neydi şimdi bu? Daha fazla ıslanmamak için hızlıca odama çıktım. Sıcak bir duş iyi gelirdi. Duştan çıkıp üstümü giyindim, banyodan çıktıktan sonra odada Draco'nun da olduğunu gördüm. Ben çıkınca o girdi banyoya onu takamadan yatağa oturdum ve telefonumu elime aldım.

Wp'da bir grup kurulmuştu ve Tom beni eklemişti.

Tom Ellie'nin doğum günü partisi grubunu kurdu
Tom sizi ekledi
Tom herm ve 7 kişiyi daha ekledi

Fred: ismet bune migena?

Tom: arkaşlar biliyorsunuz ki benim canım sevgilimin doğum günü yaklaşıyor. Bu yüzden bi parti planlamaya karar verdim

Siz: Merlin! Nasıl unuturum?

Herm: aklında bir plan var mı Tom?

EMMA LORA SNAPEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin