Renjun
Yangyang
~
Renjun: Yang
Yangyang: efendim?
Renjun: Bugün okula neden
gelmedin?
Bütün hocalar seni sordu.Yangyang: siktir
Neyse yarın gelirimRenjun: neden gelmedin demiştim
Yangyang: kolumu biliyorsun.
Bu halde ders kaldıramazdım.
Ama yarın gelirim. Şimdi gidiyorum babam eve gelmek üzereymişRenjun: peki görüşürüz.
~
Okulun tatil olmasına az kalmıştı ama yinede okula gelmek zorunluydu. Sınıftaki herkes zor zamanlar yaşıyordu. Kimisinin ilişkisi kötü gidiyor, kimisinin ailesi tıpkı Yangyang'ın ailesi gibiydi. Yüzlerinden maske eksik olmuyor. Gerçek yüzlerini unuttum neredeyse. Sınıf bugün ekstra sessiz ve mutsuz. Gerçi 3 yıldır hiç birisinin mutlu olduğunu görmemiştim.
"Yangyang neden gelmemiş?" Kafamı sıraya koymuş uyumak üzereyken Xiaojun'un sorusuyla irkildim. "Kolu ağrıyormuş ama bugün gelecek." İyi insan lafının üstüne gelirmiş gerçekten. Yang'ı kapıda görür görmez yanına koşup sarıldım.
"Kolun iyi mi?" Çantasını sıranın üstüne koyup kolunu sıvadı. Bandajları görmeye alışmıştım ama yinede içim yanıyordu onu böyle gördükçe. "Yapacağım bir şey yok değil mi? Bu moralimi bozuyor. Senin orada canın yanarken hiçbir şey yapamamak moralimi bozuyor." Bunu söyledikten sonra bana sarıldı. Ona sarılmayı çok seviyorum, bana güven veriyor...
~
4. Dersin ortalarında nöbetçi öğrenci geldi. "Böldüğüm için özür dilerim. Liu Yangyang'ı Almanca hocası çağırıyor."
Yangyang ayağa kalkarken elini tutup yüzüne baktım. Bana gülümsedi ve elimden kurtulup gitti.
~
Yangyang
Nöbetçi öğrenci beni 2. Katın koridorunda bırakıp gitti. Bu iş gittikçe garipleşiyor. Dürüst olmak herekirse korkuyorum çünkü Taeyong'un eski sevgilisi Doyoung böyle bir derste çağırılmış ve 4. Katın lavabosunda zehirlenmiş bir şekilde bulunmuştu. Taeyong onun için çok ağlamıştı ama ağlamadı bir sonuç ifade etmemişti tabiki.
"Liu Yangyang." Düşüncelerimden çıkıp karşımdaki Almanca hocasına baktım. Yanıma yaklaştı ama konuşmadı.
Bileğimi tuttu ve iyice sıktı. Kurtulmayı denedim ama bırakmadı. Diğer eli ile kafamı duvara hızlıca vurunca gözlerim karanlık deniz ile buluştu. Kendimi savunamamıştım. Hep böyle oluyordu. Özür dilerim Renjun.
_____________________
Selamselamselammm 🤭🤭
İlk kurgum degil ama klise olmus olabilir azicik 🤧
Ara sira boyle texting yapicam ara sira duz yazicam iste oyle
Yazim yanlisi varsa cokcokcok ozur dilerim
Iyi okumalarr 🤭💕💕
(Oy verirseniz sevinirimm) -jw
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bloody week - nct
Fanfictionxiaojun: gencler simdi yang'in olaydan sonra bir cilginlik yapip 1 hafta falan okulda mi kalsak Tabikide kimse bunun iyi bir fikir olduğunu düşünmüyordu ama Winwin, Yuta, Renjun, Jaemin ve Chenle bu berbat teklifi kabul etmişlerdi. Peki, bu 1 haftan...