Yuta
Daha ilk gün,
İlk saatlerdi.
Şimdiden iki kişi ölmüştü. Korkmadım değil, çünkü Winwin'e gereksiz bir sinir oluşuyordu içimde. Daha 6 günü gibi bir süremiz vardı. Bu okulda kalma işine hiç girmemeliydik. Çünkü sonunda kimse kalmayacak burada."Renjun sakin ol biraz." Renjun'u sınıftan çıkarttım ve lavaboya götürdüm. Yüzünün rengi değişmişti, durgunlaşmıştı. Yüzünü yıkamasına yardım ettim ve sonrasında kafasını omzuma gömerek ağlamaya başladı.
Xiaojun ne yapıyordu bilmiyorum ama Chenle ve Jaemin'in ölümünden onu sorumlu tutacağım.
"Renjun-"
"Ne var Yuta? Ne var? İki kişi daha kaybettik ve böyle devam ederse hepimiz öleceğiz burada!"
Haklıydı. Hepimiz ölecektik burada. Mezuniyet fotoğrafı yerine cenaze fotoğrafımız çıkacak buradan. En kötüsü ise birbirimizden nefret ederek ölecek olmamız.
"Eve gitmek istiyorum... Çıkış kapısı yok..." Tekrar sarıldım ona ve sanırım bende ağlayacaktım.
"Düşünmesi bile iğrenç Yuta. Sınıftaki diğerleri ne diyecek? Jaemin'in cesedi aşağıda, Chenle'nun cesedi sınıfta ve bizim cesedimizin nerede olacağı belli değil. Yangyang'ın kanı bile hâlâ temizlenmemiş Yuta. Biliyordum böyle olacağını içimde kötü bir his vardı ama Xiaojun benimle taşşak geçip durdu. Bu gidişle birbirimizden nefret ederek öleceğiz..."
Ölebilirdim fakat asla arkadaşlarımdan nefret ederek ölemezdim. Winwin ile barışmadan ölemezdim.
Bir düşününce,
Ya Winwin ile bana da bir şey olursa? Ya da ben Xiaojun'a bir şey yaparsam?
Bu gerçekten acıttı.
Fazla sert vurdu bu."Renjun bende eve gitmek istiyorum..."
"Kimse eve gitmiyor." Geldi maydonoz.
"Sebep?" Renjun'a sarılmayı bırakıp Xiaojun'a yaklaştım. "Neden gidemiyoruz?"O piçimsi gülümsemesi hep sinirimi bozar. Yine o piçimsi gülümsemesini yüzüne takındı. "Anahtarı almadım."
"SEN CİDDİ MİSİN?" TANRIM BU ÇOCUK GERÇEKTEN APTAL!
"Ne yapsaydım 'canım müdürüm biz okulda kalacağız anahtarı verin' mi deseydim?"
"SEN NASIL BİR APTALSIN ACABA? BURADAN SONRASINDA NASIL ÇIKMAMIZI BEKLİYORSUN?" Evet şuan şimdi onu sinirden cidden öldürebilirim.
"Jisung almaya gelecek o yüzden eve gitmiyorsunuz"
Sinirden yumruklarımı sıkarken sadece "Peki" diyebildim. Daha fazlası ağır olurdu.
_
Selamm
Yazılı haftası diye bölüm atamanıştım ama şimdi gecenin bir vakti aklıma bölüm geldi ve kalktım yazdım
İyi okumalarrr
Oy vermeyi unutmayınn -jw
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bloody week - nct
Fanfictionxiaojun: gencler simdi yang'in olaydan sonra bir cilginlik yapip 1 hafta falan okulda mi kalsak Tabikide kimse bunun iyi bir fikir olduğunu düşünmüyordu ama Winwin, Yuta, Renjun, Jaemin ve Chenle bu berbat teklifi kabul etmişlerdi. Peki, bu 1 haftan...