9

16 4 0
                                    

Yuta

Tek başıma kalmak istediğim için 9. sınıfların katına inip bir sınıfa geçtim ve kapıyı kapattım. Katil olmuştumve sanırım bu olay polise giderse ilk ben belli olacaktım çünkü Winwin'e elimle vurmuştum. Ne zaman kafayı yerim bilmiyorum... En son Mark öldüğünde onu görecek kadar kafayı sıyırmıştım hatta ilaç bile almıştım. Takırtı sesleri, fısıldamalar, teninde bir şeyler hissetmeler, baş dönmesi... Winwin bana kötü bir şekilde gelecekti çünkü onu ben öldürmüştüm, benden büyük ihtimalle nefret ediyordu. Beni öldürmeden ruhu gitmezdi bundan yüzdeyüz eminim.

"Lanet olsun sana Yuta. Sevdiğini kendi ellerine öldürdün."

Yumruğumu duvara vurdum ve kızarmış olan elime baktım. Kırmadan rahat etmezdim sanırım...

"Benim...yüzümden...öldü..." İkinci vuruşumdu ve hızlı vurduğum için elimde kısa süre içinde açık yaralar oluşmuştu.

Tak... Tak... Tak...

"Ssst"

"Beni öldürdün Yuta."

"Kendi ellerinle güçlükle kurduğun aşkı kendi ellerinle kolaylıkla yıktın!"

"Ne kadar yazık!"

"Zavallı Yuta!"

Son kez vurduğum yumruk ile beraber ellerim ve vurduğum duvar kan içinde kalmıştı.

"Ne diyeceksin Kun hyunga?"

"Ellerini soranlara ne diyeceksin Yuta?"

"‘Winwin'i öldürdüğüm için yapıyorum’ diyeceksin sanırım."

"Ne yazık! Ben ölmedim!"

"Senin zihninde yaşıyorum."

"Çok kötü değil mi? “kalbin” demedim... Bundan sonra yaşayacağım tek yer zihnin Yuta."

"Sus artık sus! Sus lanet olası sus!"

Başımı ellerimin arasına alıp yere oturdum ve Winwin'in susmasını bekledim. Cidden kafayı yemiştim ben. Onu öldürmemi kendisi söylemişti değil mi? Bu okuldan çıkacaksam artık canlı çıkamayacağım...

Telefonum çaldı.

Arayan: Kun Hyung ❗❗

"Alo."

"Yuta, siz okulda mısınız?"

"Hmhm..."

"Aptallar. Kim sizi peşinde sürükledi?"

"Xiaojun."

"Kunhang ile gelmeye çalışacağız."

"Hyung lütfen Jeno ve Jisung'u yanınızda getirin."

"Pekâlâ."

Arama sonlandırıldı.

Telefonu yanına bırakıp sınıfa gözlerimi gezdirdim. Bizim 2 yıl önceki sınıfımızdı burası. Winwin ile burada sevgili olmuştuk. Geçmişe dönme şansım yok malesef. Eğer geçmişe gidebilseydim bu ölüm olaylarını en başından çözmeyi isterdim. Böylece kimse ölmezdi...

-
Sey ben fici unutmusumda
Bisi olmaz demi
Bu bolum biraz sikko bitti
😭
Kitap 200 okunmayi
gecince yeni bolum aticam
Nct etiketinde baya dusmusuz cunku -jw

bloody week - nctHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin