8

26 5 0
                                    

Kan fobiniz varsa koyacağım medyalara bakmayın lütfen
___

Renjun

1 gün olmuştu biz burada kalalı. Okulun için berbat kokuyordu ve 4 kişi sanki sessizce ölmeyi bekliyorduk. Tabii sessizliğimizi sınıftan gelen telefon sesi bozdu. Ben ve Yuta yukarı çıktık. Chenle'nun telefonu çalıyordu...

"Kokudan gidilmez bunun yanına." Yuta burnunu kapatıp sınıftan çıkmıştı. Neden koku almıyorum hiçbir fikrim yok bu yüzden içeri daldım.

Arayan: Andy💎

Jisung'a ne diyeceğim ben şimdi?

"Jisung?"

"Renjun? Chenle nerede?"

"Şey..."

"Ne? Renjun her şey yolunda mı? Chenle nerede?"

"Jisung Tanrı aşkına bizi çıkar buradan! Biraz daha burada kalırsam öleceğim... Ben bununiçin üzgünüm Jisung, Chenle ve Jaemin öldü. Jaemin Chenle'yu bıçakladı ve intihar etti. Jisung yalvarırım çıkar bizi buradan..!"

*arama sonlandırıldı*

Yüzüme kapattı. Elbette haklıydı bu konuda çünkü sevgilisine sahip çıkacağımıza söz vermiştik...

Yuta

Winwin'i merdivenlerin başında bize bakarken görünce sinirlerüm bozuldu her zaman olduğu gibi. "Sikmedi Winwin sakin ol."

"Biliyorum Yuta, yanına gelmek istedim sadece."

Sinirden yurmuklarını sıktım.

"Saçma. Sanki bana güvenmiyormuşsun gibi?"

Merdivenleri çıkarak yanıma geldi ve karşı sınıfa gidip kapıyı kapattı. Renjun arkamızdan kapıya vuruyordu ama açmıyorduk.

"Winwin sorunun ne?"

"Öldür beni."

"Ne?"

"Öldürsene beni Yuta. Kun hyung'a böyle demişsin ya."

Sinirle yumruğumu Winwin'in gözünün kenarına vurdum. Ne yaptığımı biliyordum ben. Jaemin gibi değildim.

"Bu mu cidden Yuta? Bütün gücün bu mu?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bu mu cidden Yuta? Bütün gücün bu mu?"

Kendime engel olmaya çalışıyordum çünkü Jaemin'e olan bana da olabilirdi. Sinirden gözlerimden akan yaşları gizlemek için arkamı döndüm.

"Ağlamasana Yuta. Öldür beni." Kulaklarımı kapatıp onu duymazdan gelmeye çalıştım. Tabii bileğimi tutup, kendi cebinden çıkardığı bıçağını elime tutuşturmasaydı daha iyi olacaktı.

"Hadi Yuta." Kendimi tutamıyordum. Bu yüzden Winwin kolayca elimdeki bıçağı kendi karnına sapladı. Ağzından akan kanları görünce elimi onun yüzüne götürdüm ve yere yığılınca kendimi geriye çekip yere oturdum.

 Ağzından akan kanları görünce elimi onun yüzüne götürdüm ve yere yığılınca kendimi geriye çekip yere oturdum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kendisi istedi,
Ben değil.

Konuşmakta zorlanan Winwin'in sesini duydum. "T-Teşekkür ederim Yuta."

Bu sefer üzüntü ve sinir ile göz yaşlarım yüzümü kapladı. Gerçekten buraya gelmek berbat bir fikirmiş.

"Yuta!?" Xioajun ve Renjun içeri girdiğinde kafamı kaldırıp kızardığını düşündüğüm gözlerimi Xiaojun'a kitledim. "Eve gitmek istiyorum."

"Olmaz."

"Lütfen gidelim ölmek istemiyorum..."

"Öleceğini nereden çıkardın?"

"Peki sen ölmeyeceğimi nereden çıkardın Xiaojun? Burası berbat bir yer... Madem değişik şeyler oluyor neden biz kalıyoruz burada?" Gelem telefon sesi ile hepimiz sustuk. Winwin'in telefonuydu.

Arayan: Kun hyung 🐻

"Siktir Kun hyung arıyor." Ne diyeceğimi bilmiyordum ama eğer açmazsam beni arardı ve bu sefer iyice kenara sıkışırdım.

"Alo?"

"Kun hyung..."

"Yuta? Barıştınız mı?"

"Yok öyle değil..."

"Ne?"

"Ya hyung... Winwin..."

*arama sonlandırıldı*

Winwin'i öldürdüğümü söylemeli miyim bilmiyorum ama Kun hyung sonuna kadar Winwin'ün tarafını tutar. İşte bundan nefret ediyorum. Arkamda duracak birisinin olmamasından nefret ediyorum.

-
Yarısını okulda falan yazdım işte öyle
Oy vermeyi unutmayın! -jw

bloody week - nctHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin