༺• prolog •༻

22 1 0
                                    

"Kalau sekarang ni aku cakap aku terima cinta kau.. Kau masih tak, ada perasaan dan ruang dihati kau untuk aku Evva?"
__Adam El Ziqriz__

"Tuan tak perlu terima cinta saya lagi. Saya dah tutup rapat hati dan perasaan saya untuk tuan. Maafkan saya sebab pernah terjatuh hati kepada tuan."
__Evva Salehah__

"Hey perempuan! Kau dengar sini erk! Cinta aku kau dah tolak mentah-mentah, jangan kau ingat aku akan lepaskan kau lah! Aku akan buat apa saja untuk dapat kau. Don't you ever dare to try me, Evva."
__Qayyum Ashri bin Tan Sri Qodir__

"Kalau ye pun suka cakap lah, jangan simpan perasaan tu Evva! Nanti pujaan hati kau kena ngap dengan perempuan lain, hah! Tak ke naya kau sensorang."
__Zaura Yatie Fir__

"Ummi dah fikir masak-masak.. Ummi nak jodohkan kamu dengan anak kawan ummi. Tengku Yahzee Ammar namanya. Orangnya pun kacak dan hormat orang tua."
__Puan Zubaidah Rahim__

"Kalau awak dah tak mampu nak tahan sakit hati awak, saya ada. Saya akan dengar setiap keluh kesah awak. Biarpun cinta dan hati awak bukan untuk saya, tapi saya harap kita boleh teruskan hubungan sebagai kawan. Boleh tak Salehah?"
__Tengku Yahzee Ammar firaz__


"Jangan salahkan diri sendiri Evva. Dia pergi atas kehendak Allah SWT, kamu tiada hak untuk menghakimi diri sendiri. Ikhlaskan dan redha atas ketentuannya, ya Evva?
__Syahidah Ashmah__

Tuan Adam El: Duri RinduWhere stories live. Discover now