MERHABALAR ÇOK GÜZEL BİR HİKAYE İLE KARŞINIZDAYIM. YAZARLAR GİBİ KONUŞTUM:((
OYSA ÖYLE SIRADAN BİRİYİM LÜTFEN YARGILAMAYIN O YÜZDEN DENİYORUM İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZYAZIM HATALARI VARSA AFFOLA OKUYAN VE BEĞENEN HERKESE COK TEŞEKKÜR EDERİM BALLARIM
BEĞENMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN EĞER AZ OLURSA YAZMIYCAM BEĞENDİĞİNİZİ BANA GÖSTERİN MY LOVESS 🤧
Okuduğunuz tarihleri buraya yazabilirsiniz:))
İyi okumalar💗
Ben Arya Saygın isminin içinde bile güçlülük,soyluluk ve asaleti taşıyan Kadın.Bir erkek kardeşim var ve o hayat da kalan tek hazinem. Kardeşim Berk Saygın 20 yaşında Üniversite de Takı Tasarım bölümü okuyor. Ha söylemeyi unuttum ben de 25 yaşında Saygın Holding -pırlanta yurtdışı ve yurt içi ticareti- ve kendi tasarımlarım ile yurt dışında ki şirketlerimi yönetiyorum.
İki yıldır kaldığım Londra'da ki evimden taşınıyorum.Şuan da Türkiye'ye dönmek için hazırlanıyorum.
"Ablaa sana sesleniyorum gelsenee"
Berk'in seslenmesi ile aşşağı indim."Efendim Berk" diye seslenip yanına ilerledim "koca bebek, yine ne oldu" dememle somurttu.Aval aval bakmaya devam etti.
"Hadii Berk!"
"Ha, köpekler yaşıyor değil mi? Oğlumu özledim ben" bu dediğine hafif gülümseyip "yaşıyorlar tabii"dedim. "Gözlerimi kısarak Lora ve Alex'e yanaşma benimler" dedim üstten bakarak.
"Ablaa" saçlarını karıştırıp kalktım.Kapıdan Hakan içeri girip konuştu "Arya hazırsanız çıkalım" dedi.Onu onaylayıp arabaya bindik.Sürücü koltuğuna Hakan yanına ben arkaya da Berk yayılmıştı. Hakan babamın en güvendiği adamıydı onun ölümü ile Hakan abi ben ve Berk Londra'ya taşınmıştık.Benden beş yaş büyük olmasına rağmen abi demiyorum çünkü beyefendi kendini yaşlı hissediyormuş.
Araba havalimanı na gelene kadar kestirmek için başımı cama yaslayıp gözümü kapattım.
Karanlık beni içine çekerken Türkiye'ye döndüğüm için dudağımın kenarı kıvrıldı.
*****
Kestirmemi bölen başımı cama vurmamdı, dışarı baktığımda havalimanına çok az kaldığını anlayınca aynadan saçımı düzeltip su için arkaya doğru döndüm.
Berk biriyle mesajlaşıyodu "Berk" başını bile kaldırmadı."Berkk"bağırdım için sıçradı yerinden.Hakan hem gülüp hem başını iki yana sallıyordu biz ikimiz gülerken, Berk melül melül bakmaya devam etti.
"Suyu versene"dedim.Suyu trip atarak verdi evet evet aynen öyle yaptı. Yüzümü düşürüp Berk'e baktım yandan yandan "bakma öyle hemen affetmiyorum bu sefer" dedi."Peki" diyip önüme dönücekken,"tamam be güzelim asma hemen suratını"diyip bana bakmaya devam etti. Dudağımın bir kenarı hafif kalkarken,aynadan ona bakıp önüme döndüm.
*****
Havalimanı na gelmiştik ben ve Berk önde yürürken Hakan ve iki koruma arkamızdan bavullarımızı taşıyorlardı."Kızım ne koydun bu kadar bavulun içine iki bavul almışsın bir de" diyince ona döndüm.Toplam altı bavul vardı."Aslında üç bavul ama olsun,hem onların içinde sevdiğim bir iki ayakkabı ve çanta var hafif olması lazımdı" dedim tek kaşımı kaldırarak."Abla ben bir iki parça bişey attım ya" dedi Berk kolunu omzuma atarak.Berk'in kolunu indirip, kaşlarımı çatarak baktım."Bakma lan öyle bişey olmadı ayakkabılarına, boşluk vardı baya oraya koydum bavul almamak için"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK GÜZELLİK
Teen FictionYeraltının korkulu rüyası olan Adnan Saygın'ın öldürülmesi ile herkes rahatlamıştı. Bilmedikleri bir şey vardı, Arya Saygın babasından daha güçlü ve karanlık yanlara sahipti. Babası ve annesinin öldürülüp, trafik kazası süsü verilen Arya Saygın, int...