1.BÖLÜM

21 7 5
                                    

MERHABALAR DAHA UZUN VE GÜZEL BİR BÖLÜM OLUCAK
DESTEK VERMENİZİ İSTİYORUM
YORUM VE BEĞENİLERİNİZ ESİRGEMEYİN AŞKLARIM

OKUDUĞUNUZ SAATİ YAZABİLİRSİNİZ

İYİ OKUMALAR 💗

Yol akıp giderken bir silah sesi duyuldu, siyah spor araba ateş ederken direksiyonun hakimiyetini kaybediyordum...

Önümde ki siyah Audi şeritten ayrılıp bariyerlerin orda zar zor durmuşken direksiyonun hakimiyetini elimde tutmaya çalışıyordum.S*ktiğimin arabası bana sürtmüştü.Sağ şeride geçicektim,sağ şeritte arabayı durdurdum.Bana sürten araç sağ şeritten çıkıp açılan trafik ile birlikte son gaz gözden kayboldu.P*ç...

Araba dan çıkıp ilk günden yaşadığım olayın şokunu atlatmaya çalıştım.Korna sesi ile arkama döndüm,spor arabayı görmeyi beklemiyordum.

Arabaya doğru iki adım atıp durdum.Spor arabanın kapısının açılmasıyla içinden çıkan izbandut gibi adama, havaya kalkan kaşımla baktım.

Bana doğru sert ve yavaş adımlarla ilerleyip,iki adım mesafe bırakarak durdu.Anlamsız bakışmayı bölmek için konuştum.

"Bir açıklama bekliyorum" dedim kendimden emin sesimle.Gerçi anlamıştım ama olsundu.

"Önünüzde ki aracı göremeyecek kadar neye takıldınız?" diye bir soru yöneltti. Dinlemek istemeseydim durmazdım, amacım beni takip ettiğini açık açık belli eden bu aracın içindekiydi.

"Ne ima etmeye çalışıyorsunuz?"bu sözleri söylerken hafif çatılan kaşlarıma,yüzüme baktı 'hayır noluyoo'

(Kesin aşık anlamadık sanki:))

"Önünüzde ki araç size silah doğrultmuşken,bana bakmanız ne kadar da doğru sizce?" bu kendinden emin tavrına alay da eklenince sakinleşmeye çalışıyordum.'çalışıyorum'.

"Beni takip ettiğiniz için olmasın" dedim.Söylediklerime kıvrılan dudağına kaydı gözlerim, bildiğin zevk alıyordu.

Başını yana çevirip dudağında ki hafif kıvrımla birşeyler mırıldandı.

"Size silah doğrultuldu ne bu rahatlık"alayla ve alayla sorguladığı şeyler...'aman her gün yaşıyoruz ne diyorsun '.

Cevap vermiyip önüme döndüm, arabama ilerlerken arkadan seslendi.

"Gerçekten mi?"sorgular şekilde olan sözlerine cevap vermeden ilerledim. Arabanın kapısını açıp,arkama bakmadan "Teşekkür etmemi beklemiyorsunuz umarım?"alayla konuşan bu sefer bendim.

"Adınızı öğrenebilir miyim 'hanımefendi'?"küçük bir gülümseme ile arkama döndüm.

"Aldığınız plakamdan öğrenirsiniz 'beyefendi' " başını hafifçe eğip gülümsemesiyle arabama bindim.

Sağ şeritten çıkıp yoluma devam ettim.
Elim şarkı açmak için ekrana gitti.

Öyle arada dinlediğim güzel bir şarkıydı (bencee:))

Kaç bedende beni aradın?
Bu kalp sadece seni aradı
Dersini almadı,inada bağladı,olduramadı
Başını göğsüne koyup bir gün uyuyamadı

Ah, ateşe düştüm bak
Evlerden uzak
Aşk değil bu bana tuzak
Kahroldum
Ah, ateşe düştüm bak
Evlerden uzak
Aşk değil bu bana tuzak
Kahroldum

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 03 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KARANLIK GÜZELLİK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin