Karl'ın Bakış Açısı
George-YA SİKERİM SENİ DE O PİÇİ DE.
Karl-George tamam biraz sakin-
George-OLAMAM SAKİN FALAN OLAMAM ANASININ RAHMİNDE KURDUĞUM IZGARADA EMBRİYOSUNU ÇEVİRME YAPTIĞIMIN PİÇİ İLE ARANIZDA DÜZGÜN BİR İLİŞKİ KURMADIKÇA SAKİN FALAN OLAMAM
Şu anda odamızda ben George ve Quackity oturmuş büyük bir tartışma yapıyorduk -daha doğrusu George bana bağırıyor ve Quackity maniti ile mesajlaşıyordu- George Sapnap'in bu dengesiz tavırlarına çok sinirlenmişti, onun her hareketine kandığım içinde sinirini benden çıkarıyordu. Onu suçlayamazdım sonuçta benim için endişeleniyordu ve George'un birkere yanlış yapanı affetmeme gibi bir huyuda vardı ancak burda Sapnap herhangibir yanlış yapmamıştı. Kız gelip onu Sapnap'in isteği dışında zorla öpmüştü ve her ne kadar kabul etmek istemesem de bende biraz fazla umutlanmıştım yani Sapnap'in bu konuda hiçbir suçu yoktu. Yinede George hala tüm bu olanlar için Sapnap'i suçluyordu.
Quackity-George çocuğun üstüne fazla gidiyorsun tamam Karl ile görüştükten sonra başka bir kızı öpmesi hoş değil ama Karl'da fazal umutlanmıştı.
Karl-Ustelik Sapnap bile öpmemişti onu kodumun kaşarı aramızı açmak için kendisi öpmüş.
George-Ama nasıl ağladığını gördüm Karl. İç çekişlerini hala kulağımda yankılanırken ona güvenmemi ve öylece affetmemi nasıl bekleyebilirsin?
Quackity-Bende oradaydım ve Karl'ın ağladığına şahit oldum. Ayrıca aldatılan kişi Karl'dı o bile Sapnap'de bir suç bulmuyorsa Sapnap'e olan bu güvensizliğin biraz aşırı kaçıyor Gogy.
George derin bir nefes aldı.
George-Sadece bana bir konuda söz vermeni istiyorum Karl. Aranızda %100 kesin bir ilişki olmadan umutlanmanı istemiyorum. Bana bu konuda söz verebilir misin?
Yumuşak ve güven verici bir sesle cevap verdim
Karl-Söz veriyorum Gogy.
Gülümsedi ve beni boyun kıskacına alarak saçlarımı karıştırdı. Tam o sırada Quackity üstümüze atlayarak üçümüzünde yere düşmesini sağladı.
Quackity-Hadi beraber antrenman yapalım.
Karl-Oooo beyefendiler sevgilisinden bize vakit ayırabilmiş.
Quackity-Küçük kardeşi ödevlerinde yardım istemiş o yüzden yazışmayı bırakmak zorunda kaldık.
George-Bi zahmet amınakoyim 3 saattir mesajlasiyorsunuz. Kardeşine şükretmek lazım.
Karl-Hangi kardeşi?
Quackity-Tommy, sarışın ve mavi gözlü olan en küçükleri.
Karl-Tommyinnit mi? Tanrım o çocuk bu okuldaki en genç ve en yetenekli süikastçi.
Quackity-Abisine çekmiş.
Karl-Abilerine demek istedin sanırım Wilbur geldiği sene 4 yeri havaya uçurdu
George-2 abisi mi var?
Quackity- Tecahno, Wilbur ve Tommy üç kardeşler en büyükleri Techno en küçükleri de Tommy.
George-Tommy tam olarak kaç yaşında?
Karl-Sanırım bu sene 15ine girecek?
Quackity-Evet, bu sene 15 olucak.
George-Yani 14 yaşında... Bu biraz...
Karl-Erken, farkındayım buraya geldiğinde 10 yaşındaydı. Wilbur ve Techno beraber gelmişlerdi ancak Tommy onlardan uzun zaman önce ayrılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Trouble School {dream smp karışık ship kitabı}
ActionBelirli suçlar işlemiş çeşitli lise öğrencileri tek bir okulda toplanır ve hükumeti ifşalamak için çalışan ajanlar olmak için çeşitli eğitimler alırlar bu okula gelen yan kesici George Davidson bu okula alışabilecekmi? ⚠️önemli kısımlar⚠️ öncelikle...