Dangers Himself

136 11 32
                                    

George'un bakış açısı

Quackity ve Techno gittiği için o ikisinin aşk hikayesini izlemek yerine bu iki malın kavgasını izliyordum. Yanlış anlaşılmasın bu da zevkli tabii hatta baya eğlenceli. Bundan sonra canım eğlenmek istediğinde gidip Matthew'a sırnaşım artık. Aniden duyduğum ses ile arkamı dönünce kan beynime sıçramıştı. Matthew Dream'e yumruk atmıştı ve Dream'in dudağı patlamıştı. Sinirlerine hakim ol George, Dream senin hiçbirşeyin değil. Agh lanet olsun dayanamıyorum çünkü adı Matthew olucak bu gerizekalı Dream hala birşey yapmadığı için bu sefer de onunla dalga geçmeye başlıyor. Peki Dream ne halt yemeye öylece duruyor. O KADAR DÖVÜŞ HAREKETİNİ BOŞUNA MI ÖĞRENDİN PİÇ GEÇİRSENE BİRTANE SURATINA. Bir dakika bu salak bu malın benim için önemli olduğunu düşündüğü için vurmuyor olabilir mi? En sonunda Dream'den hayır gelmeyeceğini anlayınca hızlı ve güçlü adımlarla yanlarına gelip hala Dream ile dalga geçmekte olan Matthew'un önünde durdum. Ve bir süre durup Dream'in ve etrafımıza toplanmış kalabalığın soru soran bakışlarını üstüme çektikten sonra Matthew'ın sağ yanağına sert bir tokat atmamla kalabalıktan fısıltılar ve şaşırma nidaları yükselirken Dream bana şaşkın bakışlarla bakıyor ve bunu beklemeyen Matthew birkaç adım geriliyor.

George-KARŞIDAKİ İNSAN SANA VURMADIĞINDA EN AZINDAN GERİ ÇEKİLECEK KADAR ŞEREFİN OLSUN PİÇ!

Daha sonra Dream'i bileğinden tutarak orayı terk ediyorum. Sinirliyim ve Matthew'a attığım tokat sinirimin birazını bile yatıştırmadı. Geçen sefer ben kavga ettiğimde Dream'in beni getirdiği sınıfa bu sefer ben Dream'i getirdim. O tam ağzını açıcakken bir tokatta ona yapıştırdım.

George-SEN NE DİYE O PİÇE VURMUYOSUN ELİN AYAĞIN YOK MU?

Önce şaşırmış gibi bana baktı sonra sırıtmaya başladı.

George-NEYE SIRITIYOSUN PİŞMİŞ KELLE Gİ-

Dream-O kadar kısa ve minyon yapılı birisine göre elin sertmiş.

George-2. DAYAĞINI DA BENDEN Mİ YEMEK İSTİYOSUN LAN ÖNCE SORUMA CEVAP VER.

Dream-Senin niye umurunda ki?

George-ÇÜNKÜ ENDİŞELEND-

Ben onu sesli mi söyledim? Ben malım.

Dream-Oh~ demek benim için endişelendiğin için tüm bu sinir.

George-*sigh*  Elbette endişeleneceğim sen de bir arkadaşım sayılırsın sonuçta. Her ne kadar şerefsiz ve mal olsanda.

Dream-Aww Gorgie benimle arkadaş olduğunu kabul etti.

George-Önce şu yaranla ilgilenelim sonra konuşuruz. Çok acıyomu? Eğer çok acıyosa o piçe tekrar geçiricem çünkü.

Dream-Sakin ol prenses ben iyiyim.

George-Ve bana birdaha prenses dersen olmayacaksın.

Dream-Sakin ol yürüyen tehlike.

George-Bana lakap takmaya çalışmaktan vazgeçer misin?

Dream-Lakap değil bir gerçek. Sen yürüyen bir tehlikesin.

Bunu derken elleri tekrar belimi sardı bende tekrar onu iterek uzaklaştım.

George-Neyse artık şu yaran ile ilgilenelim. Bu sınıfta ilk yardım çantası var mı?

Bana kapının yanındaki küçük beyaz dolabı gösterdi. Oraya gidip batikon, pamuk ve yara bandı aldıktan sonra dolabı kapatıp öğretmen masasını  üstüne oturmuş beni bekleyen Dream'in yanına gittim.

George-Şimdi sabit dur ve kıpırdama tamam mı?

Dream-Pekala nasıl istersen.

Önce elime biraz pamuk alıp batikonu sürdükten sonra yavaş bir şekilde Dream'in yarasına yöneldim.

Trouble School {dream smp karışık ship kitabı}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin