George'un bakış açısı
Time skip
Burda tam olarak 1 hafta geçirmiştim ve her ne kadar kabul etmek beni biraz sinirlendirse de Dream haklıydı, burayı sevmiştim.
Karl ile olan arkadaşlığımız sıkılaşmıştı ve artık birbirimize hakkında daha çok şey biliyorduk. Derslerimde olan başarımdan dolayı kısa süre önce seviye atlamış ve bu yüzden de yeni bir sınıfa geçmiştim. Bu pazartesi ise benim yeni sınıfımdaki ilk günümdü. Açıkçası ne heyecanlı ne de gergin hissediyordum.
Sınıf kapısının önünde beklerken, hocanın beni içeri çağırmasıyla sınıfa girdim ve kendimi tanıttım.
George-Merhaba ben George 17 yaşındayım tanıştığımıza memnun oldum.
Hoca-Lütfen Quackity'nin yanına geç
Hoca nın gösterdiği çocuğa baktım. Benden biraz kısaydı. Siyah ve omuzlarına gelecek kadar uzun saçları açık kahve gözleri vardı. Kafasına koyu mavi bir bere takmış ve genel olarak siyah-lacivert kıyafetler ile kombin yapmıştı. Eğlenceli görünüyordu. Yanına gidip tanışmak için elimi uzattım.
George-Merhaba ben George. George Davidson.
Elimi cana yakın bir gülümseme ile sıkarak cevap verdi.
Quackity-Bende Alex ama sen bana Quackity ve ya Big Q diyebilirsin.
George-Memnun oldum Quackity.
Quackity-Sen şu Hazel'ı benzeten çocuksun değil mi?
George-Oh demek tüm okula yayılmış. Evet ben o yum
Quackity-Evet gerçektende tüm okul seni konuşuyor. Gerçekten harikasın o sürtüğü kimse sevmiyordu zaten
George-Oh demek öyle.
Quackity-Evet. Hey eskiden ne yapıyordun?
George-Oh kapkaçcı ve striptizciydim daha doğrusu girdiğim klüplerdeki zengin insanları kesiyodum.
Quackity-Bu ilginç böyle bir fiziğin olmasına şaşmamalı. Yanlış anlama yavşamıyorum sadece öyle işte...
George-Hayir sorun yok herkes öyle söyler. Peki sen önceden ne yapıyordun?
Quackity-Ah evet ben kumarbazdım, kaybettiğim tek bir oyun bile yoktu
George-Hadi canım bu çok havalı!
Quackity-Evet sanırım öyle.
George-Eeee sen ne kadardır buradasın.
Quackity-Benim 4. Haftam, buraya 2. haftamda geldim.
George-Oh, benim daha ilk haftadan yeni bitti.
Quackity-Aman tanrım! Dostum bunun mümkün olduğundan bile emin değilim!
George-Yaptığım tek şey normalde ne yapıyorsam onu tekrarlamaktı, özel bişey yapmadım.
Quackity-Peki Dream'le çıktığınız doğru mu?
George-Hayır. Dream'i Hazel denen o sürtükten kurtarmak için arkadaşı taklidi yapmayı planlamıştım ama o piç beni sevgilisi gibi gösterdi.
Quackity-Yani bu sadece tüm okulun bildiği bir yanlış anlaşılma.
George-Evet, aynen öyle.
(Biz seni sonra da görücez George bey:])Quackity-Ulan herif taş gibi biraz bile hoşlanmıyor musun?
George-Yani yakışıklı tabi ama hayır hoşlanmıyorum
(Şimdi bi şok yaratıp George'u başkasına ayarlıyomuşum dbdbdhdhdh şaka şaka gül diye)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Trouble School {dream smp karışık ship kitabı}
AcciónBelirli suçlar işlemiş çeşitli lise öğrencileri tek bir okulda toplanır ve hükumeti ifşalamak için çalışan ajanlar olmak için çeşitli eğitimler alırlar bu okula gelen yan kesici George Davidson bu okula alışabilecekmi? ⚠️önemli kısımlar⚠️ öncelikle...