Hava güneşli ve oldukça sıcaktı. Yine de rüzgar hafiften esiyor, havanın güzel kokmasını sağlıyordu. Ancak bu güzel gün de antrenman yapmak yerine matematik dersine girecektim.
Sınıfa esneyerek girdiğim de Chaeryeong yine göz devirmişti. Üzgünüm ama Chaer gibi erkenci kuş değildim. Ben gececiyim. Sabah uyur, gece ayakta olurum ancak okul bana uymuyor, bunun tam tersini yapıyordu. En arka sıraya Ryujin'in yanına geçtim. Önümüzde Chaeryeong ve Jisu çifti oturuyordu. Tüm ders onların cilveli hareketlerini görmek zorunda kalıyordum.
"Günaydın Ryu!"
Ryujin beni görmezden gelip, telefonundaki işine devam etmişti. Hep böyleydi. Genelde bedeni burda olur ama ruhu burda olmazdı. Onu boşver ip, sırama oturdum. Çantamdan ilk ders olan matematik kitabını çıkardım. Ancak dersi dinlediğimden değil, yastık olarak kullanacağımdandı.
"Arkadaşlar, lütfen dinleyin. Yoklama alacağım."
Ah, şu sınıf başkanı. Çok sessiz ve asosyal. Bir de sürekli ders çalışıyor. Belki Harvard'a gidebilir. O diğerlerinin yoklamasını alırken ben de kafamı sıraya koyup, gözlerimi kapattım. Az sonra ismim söylendiğinde yüksek sesle," Burada! "diye bağırdım.
Ve güzel bir uyku çekmek için herkesi duymazlıktan geldim.
***
" Hey, Yuna, uyan. "
Ryujin'in beni dürtmesi ile uyandığımda ikinci derse geçtiğimizi fark ettim. Tanrım... 45 dakikadır uyumuş muydum? Ryujin'e döndüğümde sıkılmış gözlerle bana bakıyordu.
"Ne var?"
"Sıkıldım."
"Telefonunla ilgilen."
"Hoca yakalar. Lütfen, hadi."
Bıkkınlıkla kafamı sıradan kaldırdım ve ne yapmak istediğini anlayarak matematik kitabımı açtım. Birkaç sayfasını yırtıp, her zaman şakalaştığımız Yunjin'in kafasına kağıt fırlattım. Kağıt, kafasına çarpıp yere düşmesiyle ismimi duymam bir olmuştu.
" Shin Yuna!"
Ananı sikim Ryujin.
"Efendim hocam?"
"Arkadaşına neden kağıt fırlatıyorsun? Yazık değil mi bunca boş kağıda? Yazı yazardın en azından!"
Matematik hocası yanımıza yaklaştığında yırtık olan Matematik kitabımın sayfalarını gördü. Çatılı olan kaşları daha da atılıp bana döndü.
"Shin Yuna! Bugün okul çıkışında kütüphanedeki bütün kitapları düzenleyeceksin!"
Kaçarım ki. Zaten düzenlesem de kütüphane ertesi gün dağılıyordu.
"Seni kontrol edecek kişi de Yeji. O ne dediyse yapacaksın!"
Sınıf başkanı ile göz göze geldiğimizde korkuyla bakışlarımı geri çevirdim. Sessiz bir kızdı ama ya bana test çözdürürse? Tanrım... Ne yapacaktım ben! Shin Ryujin öldün sen! Hoca yanımızdan ayrıldığında geberteceğim seni.
" Anlaşıldı mı? "
" Anlaşıldı efendim."
Hoca, derse devam ettiğinde ben alttan Ryujin'in bacağını cimcikleyip duruyordum. Tabii gözlerimi sınıf başkanından da çekemiyordum. Acaba matematik mi çözdürürdü yoksa fizik mi? Fizik en kötüsüydü. Lütfen bana kıy. Biraz vicdanın varsa merhamet et beni!
***
Zil çalmış, öğrenciler okulu terk ediyordu. Elbette ben hariç! Chaeryeong ve Jisu Arkamdan gülerken Ryujin pişman gözlerle bana bakıyordu. Gerizekalı, bırak uyuyayım işte!
Kızlarla ayrıldıktan sonra kütüphaneye doğru ilerledim. Kütüphane büyük müydü acaba? Okul açıldığından beri hiç gitmemiştim. Kütüphaneye girdiğim de sınıf başkanı, çantasını bir kenara koymuş, kitapları diziyordu.
"Ne yapıyorsun?"
"Kitapları düzenliyorum."
"Bu benim işim, sen gidip oturabilirsin."
"Aslında sana yardım için yapmıyordum. Okuldan sonra gelir, düzenlerim."
Anladığımı belirterek kafa salladım ve ben de onun gibi çantamı bir kenara bırakıp, kitapları düzenlemeye başladım.
"Matematik kitabını yırtan hoş değildi."
"İşime bile yaramıyor."
Bakışlarını sertçe bana çevirdiğinde yutkundum. Tamam, kabul ediyorum. Güzel olduğu kadar korkutucu da.
"Lazım değilse bana söyle. Sana lazım olmasa bile bazıları için gerekli."
Dediğimden pişman olup, özür diledim.
"Özür dilerim. Seni de meşgul ettim."
Alt rafa geçtiğinde eğilmiş ve eteği biraz açılmıştı. Açıkta kalan bacağını gördüğümde yutkunmadam edememiştim.
" Sorun değil, birileri ile konuşmak iyi olabilir. "
" Aynen."
Bakışlarımı kitaplara geri çevirdiğimde ne olduğunu anlayamamıştım. Neden birden güzel gözükmeye başlamıştı ki?
Yenii fiiic
YeNa shipi benim İcin coookk özel ilk Shiplerimden biriii
Oy vermeyi unitmayınn 🌟🌟🌟🌟
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sınıf Başkanı // YeNa
FanficSınıfın sessiz ve oldukça disiplinli sınıf başkanı Hwang Yeji ve sınıfın en enerjik, yaramaz kızı olan Shin Yuna. Yuna yine bir okul cezası alır ve Hwang tarafından sorumlu tutulur. İşte o zaman yaramaz kızımız bir kediye dönüşür.