0.7 Final

53 4 14
                                    

Alkolün etkisiyle bahçeye çıktığımda üçlünün, Yeji'nin etrafını sardığını fark ettim. Kaşlarım çatılı bir şekilde adım atmıştım ki Dayeol'un sesini duymamla adımım durmuştum.

"Yokse sen bizim Shin'e mi aşıksın? Sen aşık mı oldun mu sen?"

Yeji'nin başını öne eğip ağladığını fark ettiğimde içimden bir parça kopmuştu. Bırak ona, onu sevmediğimi söylemek ona dokunmak bile artık değerliydi benim içim. Belki kalbim onu seviyordu ama beynim Dayeol gibileri yüzünden hayırdan vazgeçmiyordu. Tamam, itiraf ediyorum Yeji'den hoşlanıyordum ama bunu bir türlü kabul edemiyordum. Sonuçta insanların düşüncelerini fazla önemseyen biriydim.

Soe-ae ile gôz göze geldiğimizde koluyla Dayeol'u dürttü. Dayeol bana baktığında yüzünde kocaman bir gülümseme oluşmuştu.

"Hey Yuna gel! Bak burda senden hoşlanan bir ezik var!"

Yeji, yerden başını kaldırıp bana bakmıştı ama ona bakmadan yanlarına doğru ilerledim. Sanki hiçbir şeyi duymamışım gibi salağa yattım. Bunun nedeni biraz da alkol yüzündendi.

"Ne oluyor burada?"

"Sizin sınıf başkanı senden hoşlanıyormuş."

Diğerleri kahkaha attığında ellerimi yumruk yaptım. Sakin kalmaya çalışıyordum. Kalbimi mi yoksa beynimi mi kullanacağımı bilemiyordum. Hangisini dinlemeliydim? Korkarak Daheol'a döndüm.

"Siktir git, saçmalıyorsun."

Yeji bananhayretle baktığında gôzlerindeki hayalkırıklığını ona bakmadan hissedebilmistim. Bana karşı duygularını anlıyordum ama benim açımdan yapacak bir şey yoktu. Ya da son bir şey.... Yumruk yaptığım elimi Dayeol'un yanağına geçirdim ve hızla Yeji'ye dönüp, iki elimle yanağını kavradım ve dudaklarımızı birleştirdim.

Şok içinde olduğunun farkındaydım. Ben de şok içindeydim ama o daha da şok olmuştu. Elleri havada, gözleri yerinden çıkacakmış gibiydi. Benimde kalbim öyleydi. O kadar hızlı atıyordu ki bir anlığına yerinden çıkacak gibi hissettim.

"Siz iki ezik... Hah! Cidden!"

Dayeol birkaç küfür savurup yanımızdan uzaklaştığında Yeji'nin dudaklarından ayrılıp ona baktım. Gözleri parıl parıl parlıyor, yanakları utançtan kızarıyordu. Hava da kalan ellerini tutup onu arka bahçeye götürdüm. Havuz kenarına oturup ayaklarımızı suya soktuk.

"Ben... Öpücüğün karşılığını vermek istedim"

"Anlıyorum..."

"Yeji, aslında sana beni öptükten sonra seni böyle görmediğimi söyleyecektim ama kalbim seni görünce öyle delice atıyordu ki... Seni her başkasıyla gördügûmde çıldırıyor ve ne zaman güzel gözüksen seni öpesim geliyordu."

Yeni güldü ve bakışlarını havuza yönlendirdi. Bir süre sustuktan sonra bakışlarını tekrar bana çevirdi.

"Yanımda olduğun için teşekkür ederim Shin Yuna."

"Elbette senin yanında olucam Yeji. Yoksa bizim hikayemiz asla olmaz."

Gülerek biraz yanıma kaydı ve başını omzuma koyduğunda bende eliyle elimi kenetledim ve elini okşadım. Onunla olmaktan çok mutluydum. Ne olursa olsun kalbimi seçtiğim ve onu öptüğüm için asla pişman olmayacaktım. Bu bizim hikayemizdi ve bu hikayenin asla kötü sonla bitmesine izin vermeyecektim. Bundan sonra ona karşı sadece kalbimi dinleyecektim.

"Seni seviyorum Yuna."

"Ben de seni seviyorum Yeji."

Sooooon

Kısa ve kötü bir final oldu ama hem hastayım hem de bugün bölümü atmam gerekiyorduu kusura bakmayın🫶

Oy vermeyi unutmayınnnn 🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

Sınıf Başkanı // YeNaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin