Jimin'den
"Beni çağırmışsınız baba." Babam kaşları çatık bir şekilde bana döndü. "Jimin sen ne yaptığını sanıyorsun? Ben senin güvenliğini sağlamaya çalışıyorum senin yaptığın şeylere bak ya."
Oldukça sinirli konuşurken ben anlam veremeden bakıyordum. "Ne bu?" Telefonunu uzattığında alıp baktım. Winter'ı öperken ve yarasına bakarken boy boy fotoğraflarımın olduğu bir haber açıktı.
Anında gözlerim dolarken babama baktım. "Baba ben-" Kalkıp telefonunu elimden aldı. "Kütüphanede bu kadar rahat olunur mu tanrı aşkına? Birinin göreceğini hiç mi düşünmedin?" Bana doğru yürüdüğünde geri çekildim.
"Ben düşündüm ama Winter kötüydü ve..." Başını iki yana sallayıp masaya vurdu. "Bir kızla bu şekilde görünmenin ne gibi sonuçları olacağını biliyorsun değil mi? Herkes senden nefret edecek." Biraz sustu.
"Senin yüzün gözükmüyor üstünde de forman var. Yarın kürsüde fotoğraftaki ben değilim diyeceksin, okuldakiler inanmasa da geri kalan insanlar inanabilir." Winter'ın yüzü gayet açıktı.
"Ama baba Minjeong-" Sertçe tekrar vurdu masaya. "Şu an kızımı düşünmem gerek. Bir daha seni o kızın yanında görmeyeyim Jimin. Çık şimdi." Başımı sallayıp odadan çıktım.
Kapıda Minjeong'u görünce etrafa bakındım. "Odama gidelim." Başını salladı. O da öğrenmiş olmalıydı. Odaya girip kapıyı kapattığımızda sarıldı. "Çok özür dilerim." İyi hissetmesi için saçlarını okşadım.
"Senin suçun yok." Elinden tutup oturttum. Kendim de yanına oturup konuşmaya devam ettim. "Babam fotoğraftakinin ben olmadığımı söylememi istedi." Kaşlarını çattı. "Zaten yüzüm gözükmüyor." Ayağa kalktı.
"Ama benimki gözüküyor. Şimdiden insanlar bana fahişeymişim gibi yorumlar yapıyor bir de sen ben değilim dersen-" Ayağa kalkıp bu sefer ben ona sarıldım. "Biliyorum, çözmeye çalışacağım tamam mı?" Başını salladı.
"Ben değilim demeyecek misin yani?" Gözlerini sildim. "Demeyeceğim. Hakkında böyle konuşmalarını da engelleyeceğim." Kafasını boynuma gömüp öptü. "Söz mü?" Başımı salladım.
"Söz." Gözlerinden yaşlar akarken kocaman gülümsedi. "Ağlarken güzel olma bari." Omzuma vurup güldü. "Her şey çok çabuk düzelip bozuluyor." Başımı salladım. "Bir daha bozulmayana kadar düzeltiriz biz de."
-
*fotoğraf*
Magazineland Ünlü model Yoo Jimin okul kütüphanesinde bir kızla görüntülendi
Yorumlar
rinaslove Benim için Karina bitmiştir
ronaldo08 Diğer kızın vücudu ne kadar güzel aq kaça gelir lwmfowmğwme
messi09 Babasının gururu
abcd Kısa saçlı olanı alabiliyo muyuz
onday Ülkeyi lezbiyen yapamayacaksınız
alexs Kütüphanede de sevişmeyin amk gayleri
someone Ne sikilir ama
imning 🤍
Bu gönderi için yorumlar kapatıldı
Tam konuşmamı hazırlamış odamda çalışırken kapı çaldı. "Kilitli değil girebilirsiniz." Seslendiğimde içeriye annemin girmesini beklemiyordum. Kalkıp hafifçe eğildim. "Hoşgeldiniz Efendim." Başını sallayıp yanıma oturdu.
"Geleceğiniz bilmiyordum." Elini saçlarıma atıp düzeltti. "Ben de bilmiyordum. Senin haberlerini duyunca geldim." Başımı salladım. "Anne ben çok üzgün-" Parmağıyla susmamı işaret ettiğinde sustum.
"Böyle bir şey istemiyorum. Daha yeni 18 oldun. Bu saçmalıklarla uğraşmanı istemiyorum." Sessizce dinliyordum. "O kızı okuldan atmamak için zor duruyorum." Gözlerim kocaman olmuştu.
"Lütfen yapma anne burslu zate-" Tekrar aynı işareti yaptığında lafım kesildi. "Önemli olan sensin ve seni böyle durumlara sokuyorsa burada olmamalı. Baban haberi yalanlayacağını söylediği için atmıyorum. Yalanlayacaksın değil mi?"
Donakalmıştım. "Yalanlayacaksın değil mi Jimin?" Başımı salladım hızlıca. "Evet Efendim." Ellerini omzuma koydu. "Erkeklerden hoşlandığını biliyorum. Bunu sen de biliyorsun. Ergenlikten kaynaklanıyor tamam mı böyle şeylerle kafanı bozma."
"Anne ama-" Ayağa kalktı. "Aması yok. Sana ne deniliyorsa onu yap." Odadan çıktığında tek başıma kalakalmıştım. Derin nefes alıp verirken camın önüne oturdum. Kalbim cidden ağrıyordu.
-
Minjeong'danHerkes kürsünün önünde sıra olmuşken heyecanla Karina'nın gelip konuşmasını bekliyordum. Okuldaki erkeklerin bana bakışı bile değişmişken onun yapacağı konuşma benim için çok önemliydi.
Kürsüye çıktığında bütün okul yuhalamaya başlamıştı. Birkaç gazeteci de gelmişti. Jimin'in babası da bahçeye çıktığında yuhalayan herkes sustu.
Jimin gözlerime baktığında gülümsemiştim. O tam tersine üzgünce baktığında kaşlarımı çattım. "Günaydın değerli arkadaşlarım." Elleri titremeye başlamıştı şimdiden. Titreyen eliyle mikrofonu düzeltmeye çalıştığında görevli gelip yardım etti.
"Bugün burada zamanınızı almamdan dolayı özür diliyorum öncelikle." Derin nefes alıp biraz bekledi. "Biliyorsunuz ki dün internete benimle alakalı bir haber atıldı. Haberle ilgili ilk olarak şunu söylemek isterim ki okulumuzun her insana saygısı vardır."
"Okulumuz insanları yönelimleriyle ve farklılıklarıyla hiçbir zaman yargılamamış ve yargılamayacaktır." Ben gülümserken onun hala yüzü asıktı. "Ama şunu da söylemek isterim ki o fotoğraflardaki kişi ben değilim."
Bir anda yüzüm düşerken kaşlarımı çatmış anlamazca bakıyordum. "Bu her ne kadar kişiye özel kalmalı olsa da eşcinsel olmadığımı da bildirmek isterim. Tekrardan zaman ayırdığınız için teşekkürler."
Herkes dağılırken kürsüden inmişti. Yanıma geldiğinde yüzüne baktım. Etrafa bakıp konuştu. "Ben-" Aklıma gelen tek şeyi söyledim. "Siktir git Yoo Jimin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Money | winrina
Fanfiction"Sana çok aşığım." "Alo? Jimin sarhoş musun sen?" "Ben para istemiyorum ki ben seni istiyorum. Neden herkes bana kızıyor?.. Sana çok aşığım." "Etrafında biri varsa başın derde girebilir. Neredesin sen?" "Korkuluk var. Ama benimle konuşmuyor." "Bu so...