Kenan'ın Almanya maçında ki performansı o kadar etkiledi ki sahanın olduğu gibi kurguların da yeni yıldızı olabileceğini düşündüm ve ilk kurgumun kahramanı olarak kendisini sectim 🫡
İlk yazım olduğu için biraz acemilik sezebilirsiniz ve bu yüzden kısa ve spontane bir hikaye de sizi bekliyor olabilir.
Kenan Yıldız Bayern alt yapısından sonra Juventus u19 da forma giydi fakat bu kurguda, Bayern alt yapsından sonra Juventus A takımına transfer oldu olarak ayarladım.
****************Torino'nun sokakları Kenan'a yabancı gelmiyordu. Her köşe başı, her eski yapı, ona sanki bir yerden tanıdık geliyordu. Ancak bu tanıdıklık hissi, onun için sadece görsel değildi. Burada, Bayern'in alt yapısından gelen bir futbolcu olarak yeni bir başlangıç yapmak, hem heyecan verici hem de ürkütücüydü.
İlk geldiğinde, takımın içinde bir yabancı gibi hissetmişti. Performansı inişli çıkışlıydı ve bu durum, hem kendi ülkesi Türkiye'de hem de Juventus taraftarları arasında basit bir genç oyuncu olarak tanınmasına neden olmuştu. Ancak Kenan, içinde taşıdığı potansiyeli daha derinden hissediyordu. Bu sadece bir başlangıçtı ve kendini kanıtlama arzusuyla doluydu.
Defne ise Juventus'un spor psikoloğu, Kenan için belki de özel bir anlam taşıyacaktı. Aynı memleketten gelmiş olmaları, onları güzel bir bağ ile bağlayabilirdi.
Defne, Kenan'ı takım içindeki gergin ortamdan uzaklaştırmak ve adaptasyon sürecini kolaylaştırmak için elinden geleni yapıcaktı. Onun gözünden bakıldığında, Kenan'ın sadece potansiyel bir yetenek olmadığını, aksine takıma büyük katkılar sağlayabilecek bir oyuncu olduğunu görüyordu. Herkesin düşündüğünün aksine, Kenan'ın yeteneği üstünde çalışılırsa, futbol dünyasında efsane olabilecek bir potansiyele sahip olduğunu biliyordu.Kenan, yeni bir kulüpte, yeni bir ortamda kendini kanıtlamanın verdiği baskı hissedilirken, Defne'nin desteği ve inancı ona umut veriyordu. Belki de bu yeni başlangıç, Kenan için gerçekten büyük bir fırsattı. Ancak bunun için yapması gereken ya kendini kanıtlamak için sahada ter dökmek ve içindeki gerçek potansiyeli ortaya çıkarmaktı.
******************
Bu bölüm ana karakterlerimizi tanımak ve ileride birbirlerine olan yaklaşımları anlamak için küçük bir başlangıçtı.
İlerleyen bölümlerde olaylar daha yavaş ilerleyecek ve bir tanışma süreci ise bunların başında geliyor olucak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahanın Dışında | Kenan Yıldız
Teen Fiction"Yağmur altında yürürken gökyüzüne bak, yıldızları görüyor musun?" "Gördüm, senin ışığınla parlıyorlar."