12

388 13 2
                                    

Deniz'in kıyısında, gün batımının yarattığı muazzam manzarada, Kenan ve Defne birbirlerine samimi duygularını açmak üzere buluşmuşlardı. Hafif esen rüzgar ve dalga sesleri, atmosferi romantizmin zirvesine taşıyordu.

Kenan, Defne'ye yaklaşırken içindeki heyecanı bastırmaya çalıştı. "Güzel görünüyorsun"

Defne tebessümle karşılık verdi, "Sen de öylesin Kenan, bu yer gerçekten de büyüleyici."

Gün batımını izlerken, Kenan içsel bir çatışma yaşadı. Defne'den hoşlanıyor, ama yeni şehirde adapte olma sürecinin getirdiği endişelerle baş etmek zorunda olduğunu biliyordu. Defne'nin ise gözlerindeki parıltı, içsel bir coşkunun belirtisiydi.

Kenan, nihayet cesaretini topladı. "Defne, seninle daha fazla zaman geçirmek istiyorum. Bu şehirde, bu deniz kenarında seninle olmak benim için çok anlamlı."

Defne, Kenan'ın içsel çatışmasını seziyor gibi hissetti ve yumuşak bir tonla yanıtladı, "Kenan, ben de seninle zaman geçirmekten keyif alıyorum. Yavaş adımlarla, bu duygularımızı keşfetmeye devam edebiliriz çünkü bu takımda ve taraftar grubunda yenisin, kapılacağın herhangi bir duygu olumlu da olsa performansını etkileyebilir, taraftarlar sana duvar örebilir."

Bu sözler üzerine Kenan'ın yüzünde bir gülümseme belirdi. "Defne, hissettiklerini anlıyorum. Performansımın etkilenmesini istemem ve bu endişelerle başa çıkmam gerekiyor. Ama senin yanında olmak beni rahatlatıyor."

Defne, biraz duraksadı, yerdeki taşları ayağı ile itti ve bu duyguyu kırmak istemediğini farketti, içsel bir şefkatle Kenan'ın elini sıktı. "Kenan, bu endişelerime rağmen her şeyin yoluna gireceğine inanıyorum sana ve bana inanıyorum."

Kenan en sonunda istediği cevabı almıştı, şimdi akışına bırakıcak ve yeni tanıdığı bu kızı en derinliklerine kadar keşfetmeye çalışacaktı.

Deniz kenarında, gün batımında, Kenan ve Defne arasında oluşan bu samimi an, kalplerinin birbirine biraz daha yaklaştığı bir başlangıçtı.
———
Bölüm bir tık kısa ama okuma zevkini arttırmak için böyle yapıyorum bir kaç olay ve an yazıp hikayeyi bitirebilirim. Derine inersem zorlanırım veya batırırım diye düşünüyorum 🥲

Sahanın Dışında | Kenan YıldızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin