1. bölüm

10 0 0
                                    


Yıl 2010....

Keyfim yerindeydi çünkü geçen sınavda yüksek notlar almıştım.
Annemden ve babamdan aldığım tebrikler ise gururlanmamı sağlamıştı.

Okul çıkışıydı çantamı alıp sınıftan çıkmıştım. Ve az ileride beni okul kapısında bekleyen kişiyi gördüm.

"Lucas naber?"

"İyi paul, sen?"

"Bende iyiyim."

Hemen aklıma gelen ilk soruyu sormuştum. "Paul, matematik ve ingilizceden kaç aldın?" Diye sormuştum. Çünkü sormasam kurt gibi kendimi kemirirdim.

Sormamla yüzü soldu ve buruştu. Tabiki de ingilizceden biraz yüksek alıp matematikten düşük alacağını tahmin etmiştim.

"Sen kaç aldın ki?"

"Matematikten 94 ingilizcedende 88." diyince yüzü daha da soldu.

"Ben de çalışıyorum ama hala düşük alıyorum. Gökler çok adaletsiz!"

"Aslında benim kadar da çok çal-" cümlemi tamamlayamadan bana keskin bir bakış attı.

Hemen sustum ve aniden.

"Matematikten 67 ingilizcedende 96 aldım." Diyince gözlerim parladı. Gene ingilizceden yüksek not almıştı. Paul herzaman özel eğitim ingilizce hocası olmak istiyordu. Bende bu fikrini hep desteklemişimdir.

"En azından sadece İki,üç dersin kötü bir şey olmaz." diyip kolumu omzuna doladım.

Evlerimiz yakındı bu yüzden de birlikte gidiyorduk. Onun evi benim evimin üstü olduğu için önce beni bırakıp yoluna devam ediyordu.

Eve geldiğimde hiç kimse yoktu garip ti

No.3684Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin